Oslo: Dag på glattkjøringsbanen til Oslo NAF (Fet)

Anbefalte innlegg

Noen som har en adresse det lar seg plotte inn på GPS`en for å finne frem i morgen, eventuellt en veibeskrivelse. Sees i morgen om jeg finner frem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en SUPER dag på glatta : rock :

 

Dette maner til gjentagelse neste år.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta var morro ja:) Fikk ett par aha opplevelser også ja. Sykt at alt går uten problemer i 58 km/t. Så øker du til 61 og da har man plutselig ikke muligheter. Fikk 38 meters bremselengde i 49 km/t. Som istruktøren sa. Når du kjører inn på P-plassen på den lokale supern så kan du tenke deg hvor mange handlevogner du har dratt med deg på 38 meter. Er hvertfall ikke sjeldent jeg kommer inn der i 50: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super dag på glatta!! Knallbra opplegg.

 

- Sjefsparkerer`n : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta var skikkelig moro (og lærerikt). Deilig å få avslutta dagen med noen skikkelig breie sladder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var gøy å stå å sepå også.

Tok vel 150 bilder, er nede i rundt noen og 60 etter er rask titt på dem.

 

Bilder kommer så fort jeg har redigert dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lærerikt og morsomt, tenk at 4 km/t er forskjellen fra suksess til tragedie... :)

 

Bør absolutt gjentas...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var gøy å stå å sepå også.

Tok vel 150 bilder, er nede i rundt noen og 60 etter er rask titt på dem.

 

Bilder kommer så fort jeg har redigert dem.

 

Fort deg fort deg fort deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for en kjempe dag:) Bedre forholdt kunne vi vell strengt tatt ikke fått.

Tror jeg trygdt kan si at alle sammen av oss som var med fikk seg en eller flere aha-opplevelser. En tanke vekker til oss alle! Kjempe bra oppmøte. 4 som ikke møtte (1 av disse var gitt beskjed på forhånd og 1 hadde sendt med penger som betaling for plassen) Dere andre som ikke møtte vil få en PM i løpet av helgen med betalingsinfo. Forskejllen på 4WD enten det var quattro eller 4motion og FWD var også ganske synlig på enkelte av øvelsene, og hvet om 1 som har bestemt seg for og ikke kjøpe FWD neste gang når han så åssen vi andre lekte, ikke sant dansken;), men du skal ha skryt for den ene runden jeg så deg og fikk tatt bilder. Var meget bra for en FWD og være. Kommer nok til og dra igang en runde til neste år igjen og om interesssen blir stor nok så må vi kanskje ha 2 lørdager. Sitter også med "litt" over 100 bilder så slenger de ut i kveld.

 

Igjen takk for dagen alle sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en morsom og lærerik dag! Gjentas med glede til neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for en kjempe dag:) Bedre forholdt kunne vi vell strengt tatt ikke fått.

Tror jeg trygdt kan si at alle sammen av oss som var med fikk seg en eller flere aha-opplevelser. En tanke vekker til oss alle! Kjempe bra oppmøte. 4 som ikke møtte (1 av disse var gitt beskjed på forhånd og 1 hadde sendt med penger som betaling for plassen) Dere andre som ikke møtte vil få en PM i løpet av helgen med betalingsinfo. Forskejllen på 4WD enten det var quattro eller 4motion og FWD var også ganske synlig på enkelte av øvelsene, og hvet om 1 som har bestemt seg for og ikke kjøpe FWD neste gang når han så åssen vi andre lekte, ikke sant dansken;), men du skal ha skryt for den ene runden jeg så deg og fikk tatt bilder. Var meget bra for en FWD og være.

 

Jeg hadde en fantastisk dag, takk til alle som ble med, og takk til NAF for et utrolig fint opplegg : ja : Som andre ble jeg overrasket over hvor små marginene er.. I svingen som tilsvarte speilblank is (i dagens anledning hadde de vært så snille å ha snø oppå, akkurat som i virkeligheten : haha : ) klarte jeg 27 km/t uten problemer med å holde mitt felt.. Med 29 km/t måtte jeg ha hjelp av både brekk og litt justering med clutsjen :o Men når jeg hørte at både quattro og 4-motion klarte 41-42 km/t er det faen meg ingen tvil om at det blir quattro på meg neste gang : ja :

 

Takk for skryten store sjef : smil : Var skikkelig moro å få til : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en morsom dag. Var morro å få testet ut litt av hvert og se på andre også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en lærerik og underholdende dag. :glad:: cool :

Dette bør/må gjentas.:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var gøy å stå å sepå også.

Tok vel 150 bilder, er nede i rundt noen og 60 etter er rask titt på dem.

 

Bilder kommer så fort jeg har redigert dem.

 

Vi venter i spenning på bildene dine i denne tråden HER ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi venter i spenning på bildene dine i denne tråden HER ;)

 

Ja da masa, de ligger der nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da masa, de ligger der nå :)

 

I know;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : En alletiders dag, godt gjennomført og med mye morro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.