Oslo: Dag på glattkjøringsbanen til Oslo NAF (Fet)

Anbefalte innlegg

Ser det er fult, men melder meg på i tilfelle det er noen som trekker seg,

 

Både John-Arild og Bjørn har måtte trekke seg grunnet møte så da har du fått plassen til John- Arild:)

 

Er da 1 ledig plass igjen. Skal dama di ha den Knut-Erik eller skal hun stå på ventelisten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Får vi mulighet til å leke litt også eller blir det kun fast kjøring etter kursplan?

 

 

Kan jo i værste fall skli innom en tur på Heia Industriområdet 2km fra Fetsund, om det ikke blir nok leking...:) (Jeg regner med å ta en liten tur dit etterpå uansett, om jeg kommer meg hjem for egen maskin da...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både John-Arild og Bjørn har måtte trekke seg grunnet møte så da har du fått plassen til John- Arild:)

 

Er da 1 ledig plass igjen. Skal dama di ha den Knut-Erik eller skal hun stå på ventelisten?

 

Sett henne opp på reserve plass enn sålenge. Har leita etter bil til henne siden mai men fortsatt ikke funnet noe. Og med hennes "sære": rolleyes bil smak så er det heller ikke sikkert hun har fått seg ny bil innen treffet heller: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt dette denne tråden handler om gutter. Hold Topic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da var den siste plassen tatt.

 

Dama til Knut-Erik står på første standby plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har desverre dukket opp noe denne dagen så jeg ikke får vært med...

Så da er det mulig for en annen og få plass alikevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har desverre dukket opp noe denne dagen så jeg ikke får vært med...

Så da er det mulig for en annen og få plass alikevel :)

 

Da er det 1 ledig plass her om noen vil ha den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil i tillegg til glattkjøring bli arrangert en konkuranse i ferdighetskjøring.

Til denne trenger vi derfor premier. Alt mottas med stor takk om det er noen som skulle ha noe vi kan bruke. Reklameartikkler el.lign.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe 1 stk premie

 

Det hadde vært supert: rock :

Vi burde vell ha et par til. Noen andre som har noe kult og avse til formålet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en pappeske med div premier liggende. Skal se over hva det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med noe så spennende som Transporteren, hadde vært greit å testa litt med den også siden den er daily drive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med noe så spennende som Transporteren, hadde vært greit å testa litt med den også siden den er daily drive.

 

Her må man ikke ha quattro/4motion.

ER ene og alene for at man skal lære å kjenne bilen sin under trygge og kontrollerte forhold og kanskje børste litt støv av det man lærte når man en gang tok lappen og som man nå har glemt for det man er jo værdensmestre i og kjøre;) ER nok noen av oss som får seg en aha opplevelse eller to vil jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert hvis muligheten skulle by seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert hvis muligheten skulle by seg.

 

Er 1 ledig plass du kan få

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo i værste fall skli innom en tur på Heia Industriområdet 2km fra Fetsund, om det ikke blir nok leking...:) (Jeg regner med å ta en liten tur dit etterpå uansett, om jeg kommer meg hjem for egen maskin da...: rolleyes

 

Til info fra oss litt lokalkjente og Heia industriområde erfarne lekere: Det er ofte snut innom der å sjekker om vi leker. Det er blitt så vanlig og leke der at dem har daglige rutiner innom der virker det som. Men for all del, morro å leke der. Men ikke bli sinna om du får en overaskelse rundt en av svingene for onkel blåmann kan stå der å. (Ja dem har så lite å gjøre) : klø : Å det er en liten regel man bør huske, man kjører alltid mot klokka der. Har skjedd alt for mange kollisjoner når det kommer folk utenifra og kjører motsatt vei. Smalt en gang her rett før jul.

 

 

 

Gleder meg til å se kjøringa til lørdagen på banen ;) Skal se om jeg får tatt med stativ osv så det kan bli tatt litt bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 1 ledig plass du kan få

 

Jeg er med!

 

Mvh Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Mvh Martin

 

Da er det notert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen felleskjøring fra f.eks lillestrøm?

Har ikke vært på den glattkjøringsbanen i Fet siden jeg tok lappen.. Så veien dit husker jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen felleskjøring fra f.eks lillestrøm?

Har ikke vært på den glattkjøringsbanen i Fet siden jeg tok lappen.. Så veien dit husker jeg ikke.

 

Hadde jeg også satt veldig pris på : ja : Evt. møtes på Olavsgård eller noe? Eller blir det feil retning for folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ordner en fellekjøring ja. Snekkrer sammen noe og slenger ut i kveld eller i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info fra oss litt lokalkjente og Heia industriområde erfarne lekere: Det er ofte snut innom der å sjekker om vi leker. Det er blitt så vanlig og leke der at dem har daglige rutiner innom der virker det som. Men for all del, morro å leke der. Men ikke bli sinna om du får en overaskelse rundt en av svingene for onkel blåmann kan stå der å. (Ja dem har så lite å gjøre) : klø : Å det er en liten regel man bør huske, man kjører alltid mot klokka der. Har skjedd alt for mange kollisjoner når det kommer folk utenifra og kjører motsatt vei. Smalt en gang her rett før jul.

 

 

 

Gleder meg til å se kjøringa til lørdagen på banen ;) Skal se om jeg får tatt med stativ osv så det kan bli tatt litt bilder :)

 

At snuten er der ofte er jeg klar over :P Har blitt stoppa der før, men da hadde jeg ikke sladda, de bare lurte på hva jeg skulle innpå der.

Det smellet som var før jul... Var ikke tilfeldigvis en 240 som "voldtok" en Honda Accord? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som at jeg må melde avbud..

Fikk endelig napp på et interiør til prosjekt bilen, så det blir antagelig langtur til sverige på lørdag for min del.

(komplett M5 Interiør, til latterlige 2500,-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som at jeg må melde avbud..

Fikk endelig napp på et interiør til prosjekt bilen, så det blir antagelig langtur til sverige på lørdag for min del.

(komplett M5 Interiør, til latterlige 2500,-)

 

Blir det avbud eller ikke: klø : Jo fortere du gir 100% beskjed jo større er muligheten for at plassen din blir fyllt opp og du slipper og betale for noe du ikke får vært med på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG TIL ALLE SOM SKAL VÆRE MED OG KJØRE

 

Betaling for deltagelsen skjer til meg oppe på banen. prøv og ha 250.- akkurat da jeg ikke løper rundt med masse 50lapper og 100lapper;)

 

Tråd om felleskjøring ligger HER.

For de som ikke er med på felleskjøringen så er det fint med oppmøte rundt kl 9.50 så får vi unna betaling etc før kurset starter.

 

Met.no melder akkurat nå 0 grader og snø og bedre en det kan det vell ikke bli.

Hyggelig om også noen kan ta med fotoapperat og få tatt noen bilder som vi kna bruke til og lage en liten treffrapport fra det hele.

 

Da sees vi på Lørdag,

 

Vell møtt alle som har meldt seg på og alle som bare vil ta turen for og se på: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.