#76 Skrevet Januar 9, 2008 Plasser ledige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 9, 2008 Plasser ledige? Mulig det er 1 ledig plass. Espen Gjelsvik skulle muligens til Sverige ig hente et interiør i stedet. Venter svar fra han om han skal ha plassen eller ikke. Om han ikke skal ha den plassen så kan du ta den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 9, 2008 Jeg er klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 9, 2008 Jeg er klar! Det er notert. Gir deg beskjed så fort jeg har hørt noe fra Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 9, 2008 Terje RØD du kan få min plass da jeg har no jeg må ordne opp i på lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 9, 2008 Da har du plass Terje, Vel møtt skal du være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 9, 2008 Takk&takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 9, 2008 Jeg har problemer med noen vaktbytter på jobb og stiller min plass til disposisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har en kollega i en Passat '07 som ganske visst ikke er medlem (enda, men jeg jobber med saken!!) som gjerne blir med, hvis det er i orden med resten av gjengen og det er en plass ledig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har en kollega i en Passat '07 som ganske visst ikke er medlem (enda, men jeg jobber med saken!!) som gjerne blir med, hvis det er i orden med resten av gjengen og det er en plass ledig da Om han lover på tro og ære og melde seg inn så er det i orden;) det kan ju du foresten hjelpe han med på internett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 10, 2008 Om han lover på tro og ære og melde seg inn så er det i orden;) det kan ju du foresten hjelpe han med på internett. Da kan du notere deg Rasmus Thomsen Han skal nok melde seg inn, ellers hever jeg bilen hans igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke sett at du har ventet på svar fra meg.. (kke alltid jeg leser alle tråder her) Jeg har jo avtalt med svensken at jeg kommer på lørdag, men kan sikkert utsette det tli søndag hvis du ikke finner noen som kan ta plassen min på kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke sett at du har ventet på svar fra meg.. (kke alltid jeg leser alle tråder her) Jeg har jo avtalt med svensken at jeg kommer på lørdag, men kan sikkert utsette det tli søndag hvis du ikke finner noen som kan ta plassen min på kjøringen. Ligger det ut at plassen din er ledig så ser vi hva vi får til vet du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 10, 2008 1 LEDIG PLASS. Er førstemann til mølla her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har problemer med noen vaktbytter på jobb og stiller min plass til disposisjon. Da er plassen din gitt bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 10, 2008 Da er plassen din gitt bort. Notert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 11, 2008 Hyggelig om også noen kan ta med fotoapperat og få tatt noen bilder som vi kna bruke til og lage en liten treffrapport fra det hele. Hvis det er greit, kan jeg ta med junior som "fotograf", og balast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 11, 2008 Hvis det er greit, kan jeg ta med junior som "fotograf", og balast Ikke noe problem det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 11, 2008 Minner om at det fremdels er 1 ledig plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 11, 2008 At snuten er der ofte er jeg klar over Har blitt stoppa der før, men da hadde jeg ikke sladda, de bare lurte på hva jeg skulle innpå der.Det smellet som var før jul... Var ikke tilfeldigvis en 240 som "voldtok" en Honda Accord? Hehe, det gjør dem alltid. Dem har for lite å gjøre. Dem gir deg bot om du kommer inn med grøftelys da dem står der og. to kompiser av meg som fikk 2.5k for det. latterlig. Jo, det stemmer. Sto og så på, dumt av den accorden å ikke vite hvor han skal kjøre osv, kjøre ut motsatt retning av det som er blitt kjørt i mange timer. Å hvis han ikke visste om enveis kjørt regelen der, da har han ikke noe utpå der og gjøre. Hehe.. Håper ikke NAF folkene på glattkjøringsbanen blir sinte hvis jeg traller litt rundt der med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg tar meg muligens en tur som fotograf. Har testa bilen på glattkjøringsbanen allerede..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg tar meg muligens en tur som fotograf.Har testa bilen på glattkjøringsbanen allerede..... Hvis du er en dreven fotograf kanskje du kan lære bort litt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 11, 2008 Hehe, det gjør dem alltid. Dem har for lite å gjøre. Dem gir deg bot om du kommer inn med grøftelys da dem står der og. to kompiser av meg som fikk 2.5k for det. latterlig.Jo, det stemmer. Sto og så på, dumt av den accorden å ikke vite hvor han skal kjøre osv, kjøre ut motsatt retning av det som er blitt kjørt i mange timer. Å hvis han ikke visste om enveis kjørt regelen der, da har han ikke noe utpå der og gjøre. Hehe.. Håper ikke NAF folkene på glattkjøringsbanen blir sinte hvis jeg traller litt rundt der med kamera Sto og så på detta selv jeg, vi hadde vært der noen timer før han med volvoen kom (uten å nevne navn). Men blir litt kaos som regel da noen fok ikke kjenner de "uskrevne" reglene der... Er en grunn til at alle kjører samma vei. Hvilken bil kjørte du den dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 11, 2008 Sto og så på detta selv jeg, vi hadde vært der noen timer før han med volvoen kom (uten å nevne navn).Men blir litt kaos som regel da noen fok ikke kjenner de "uskrevne" reglene der... Er en grunn til at alle kjører samma vei. Hvilken bil kjørte du den dagen? Hold dere til tema i denne tråden. Alt som ikke omhandler kjøringen i morgen på banen får dere lage en egen tråd til eller ta på PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 11, 2008 Plassen til Espen er fremdeles ledig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...