Anbefalte innlegg

Her på denne vakre (?) søndagen i september er entusiastene ute og kjører litt... (fort?) og får bot..

 

så nå har jeg og en annen stått for 11000 i ekstra goder til politiets julebord.. så nå jeg dere alle skal hjelpe oss skakk-kjørte slik at vi slipper å selge hus og bil for å betale bota :(

 

er dere ikke enige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke meg du sikter til nå vel : klø ::(:mad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... 6000+5000 = 11 000

 

Stor sjangas for det er deg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fordel å kjøre litt sent på akkurat det partiet på motorveien......dessuten..har du ikke mobilvarsling?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja deg og meg... nei.. har nok ikke mobil-varsling :S

 

 

FAEN JÆVLA DRITT POLITI :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre å kjøre fort i Sverige... Der er det jo salg på bøter! :P

Selv om det er j**** kjipt å ikke få lov til å kjøre bil i nabolandet en hel sommer da... Dritt!

Har gjort det til en årlig tradisjon å få fartsbot i Sverige på vårparten... Heja Sverige! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

ja deg og meg... nei.. har nok ikke mobil-varsling :S

 

 

FAEN JÆVLA DRITT POLITI :P

 

Uff..veldig kjipt å bli tatt sån. EXTRASKATT SUGER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel takke seg selv...vi har baner til å kjøre fort på!! Skulle alle som fikk trafikkbøter klage på forumsidene hadde det ikke vært noe annet å lese..Kjører man fort så har man råd til å betale for seg..vis ikke..slutt å syte!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du med på "leken", må du tåle "steken"... sånn er livet,,,, Kronerulling får du gjøre et annet sted : do :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Kronerulling får du gjøre et annet sted : do :

Jeg har da for f... ikke bedt om noen kronerulling! Hvor greier du å lese det hen? Denne tråden er nok heller ment som litt mer humoristisk ment og litt ettersnakk en en hvis Haugesund tur for oss i lokallaget. Nei,, men kan vi ikke ha denn tråden for oss selv da-> siden du kanskje ser den litt tulletet i dine øyner????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Jeg har da for f... ikke bedt om noen kronerulling! Hvor greier du å lese det hen? Denne tråden er nok heller ment som litt mer humoristisk ment og litt ettersnakk en en hvis Haugesund tur for oss i lokallaget. Nei,, men kan vi ikke ha denn tråden for oss selv da-> siden du kanskje ser den litt tulletet i dine øyner????

For det første så var det ikke deg jeg siktet til, for det andre var det ment som en fleip fra min side, for det tredje så er forumet åpent for alle medlemmer. Ha en fin dag og kjør pent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da:) Blei bare litt provosert.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel slik at jo tynnere lommeboka blir, jo kortere blir lunta?? ;)

 

(og ja.....snakker av egen erfaring ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja..får man 6000 i bot er man vel ikke bare sur heller? Ser man possitvit på det var det vel like før lappen røk og du var vel så heldig å beholde den? Følelse av at det ikke svir like mye å betale bota da. Bare sån lettelse sukk over at lappen ikke røk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på vei nedover i landet med en Toyota Corolla 1300 (leiebil), Hadde kjørt langt, hadde kjørt feil, og var sliten og lei. Dro forbi en peugot og citroen på ett litt svingete veiparti, og dro på ca 140-150kmt når veien retta seg ut litt.

Vel inne i 50-sona så roa jeg den ned til 60 kanskje sånn ca, og etter noen sekunder så ser jeg peugoten kommer på to hjul rundt svingen, med blålys..

 

Shit tenker jeg.. :D Det endte opp med at snitthastighet ble målt til 114.5 (hadde mista lappen på 115), og jeg fikk valget mellom å betale 4000,-, eller gå til retten med saken. Den godtok jeg, og hadde egentlig litt blandede følelser etterpå.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. hvordan klarer man å få 6000 i bot for å kjøre for fort da? fikk 5000 for å kjøre i 85 i 60 sona.. :mad: var 1 fra å miste lappen da.. er nok slik at man er gla for å få den boten da istedenfor å miste lappen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene gjør vel ikke noe annet enn å øke.. Den episoden jeg fortalte om, er det knappe tre år siden. Da var 4000,- max før man mista lappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. men hva er det raskeste man kan kjøre da før man mister lappen da? jeg kjørte 118 og fikk 5000...

 

har liksom alltid hørt at 26 km/h over er grensen.. men jeg lå 28 km/h over :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp til og med 60 sone; 25 km/t høyere eller mer så ryker lappen

70 sone og over; 35 km/t høyere eller mer så ryker lappen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet i solo og akershus er veldig påhugget i forbindelse med skolestarten.... passerte min 2.dre laserkontroll på 2 dager i en 40 sone.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ergo.. hvis jeg finner meg en sponsor.. så kan jeg i TEORIEN ligge i 124 km/h på motorveien og fremdeles beholde lappen..?

 

og en annen ting.. hvor lenge skal jeg ha de 2 kleggene (prikkene) med meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prikkene blir vel slettet etter 3 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

Ergo.. hvis jeg finner meg en sponsor.. så kan jeg i TEORIEN ligge i 124 km/h på motorveien og fremdeles beholde lappen..?

Har du skikkelig baller, kan du vel tyne deg til 135 i 90 sonen, da de har rundt 10% feilmargin på målingene sine. Men da lever du farlig :P Også blir det prikker ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..

 

hvor mange prikker kan jeg h da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 8 prikker en kan ha, vet ikke om en mister lappen på nr 8 eller om det er når en overskrider 8 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.