Anbefalte innlegg

Uff da!! Ikke pent å mishandle bilen sånn... :P

 

Det var jo ikke det værste det der da! :D Ble mamma imponert da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen

Det var jo ikke det værste det der da! :D Ble mamma imponert da? ;)

Hehe ikke akkurat.. Gikk helt fint da, utrolig nok. Hadde hjulløft ut på en snødekt åker faktisk! Men bare å legge inn 1. giret det, så dro den seg opp igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro er bra greier! :D

 

Er litt ketchup-effekt i min, så den er litt vemmelig å håndtere på grusveier! (Jada, jeg vet det blir stensprut, men jeg skal lakke den til våren ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

ketchup effekt?

 

Det er når turboen begynner å lade litt sent, og du får en ganske "eksplosiv" momentkurve. Det vil med andre ord si at det plutselig skjer noe når du tråkker på gassen! Det drar ikke jevnt fra bunnen av, men kommer som f*** på høyere turtall. :D Dritskøy hvis du vet om det på forhånd! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen

Der kom jeg til å tanke på noe... Skulle sende deg noen bilder jeg jo! Det har jeg ikke fått rota meg til ennå gett... Får vaske den i morra, også får jeg knipse noen etterpå! :)

du er ikke like rask såmm bilen din er du vel ?? come åååån ketchup!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

du er ikke like rask såmm bilen din er du vel ?? come åååån ketchup!!! :D

 

Hadde jeg vært det, så hadde jeg vært en av de mere effektive! ;)

Har knipsa mye bilder i dag! Bare å legge dem inn på pc'n nå, så er det i boks, men som kjent: TTT... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topic'en kom til å minne meg om onkelen min en kald lillejulaftens morgen.

 

Klokka var 6, og min onkel var på vei til jobb i sin 1 år gamle audi GT 81-modell. Han bodde langt ute på landet, det var 25 kuldegrader, lillejulaften, kongen på veien :) Så skjer det utrolige, rundt en sving står det plutselig en mann og vinker han til siden. Min onkel får vite at de har målt han til 86 km/t. Det var 60-sone, så lappen hang allerede i en tynn tråd. GT'n hadde digital dash, så min onkel med strykkarakterer fra opptaket til politiskolen, kunne slå i bordet med at sikkerhetsmargin ikke var fratrukket. Etter noen meningsutvekslinger om størrelsen på bota, kommer min onkel til å si: "Dette gjør dere bare for at dere skal ha penger til julebord!" Hvem som kom med utsagnet: "Førerkort, takk", kan være opp til en enkelte å plassere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :P

 

Vær alltid ydmyk med lovens lange arm, så lenge du ikke er 100% sikker i din sak! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen

Hehe :P

 

Vær alltid ydmyk med lovens lange arm, så lenge du ikke er 100% sikker i din sak! :D

 

Det er lett å være etterpåklok :)

 

Han ble uten lappen i 3mnd, skulle egentlig være 6 men fikk ordna seg med attest på at han kjørte buss (han gjorde det, men når far er disponent, så kjører man fort litt mer buss), i tillegg til å være anleggsarbeider..hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.