Anbefalte innlegg

Var ett bra oppmøte i Mekjavik i igår. Nå må snart politikkerene innse at det haster å gi miljøet en plass å oppholde seg lovlig. Stort baneannlegg for stavanger regionen hadde vært det beste men dette tar jo helt klart tid og få gjennomført og i mellomtiden trengs det en plass å oppholde seg. SA annslår det var 150 biler og 200-300 personer til stede. Bra oppmøte altså. TV2 var også på plass så det blir muligens noe på TV i kveld!

 

http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=211213

 

Og, til dem som ikke har fått det med seg enda. Bane kjøring i regi av Trim-4-Eldre førstkommende Søndag i 12.00 tiden. Siden det er lenge siden sist T4E kjøring regner dem med at det kommer masse folk, så vær tidlig om du vil kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Var nok flere som ville stilt opp dersom vi hadde visst om det... Kunne lett skaffet 4-5 biler til eg..

 

Men igjen skjønner eg jo at folk vil prøve å legge litt lokk på det da..

 

Stokka virker som en rimelig "opplyst" kar ;) , kanskje du kan gi oss et pip her på forumet litt tidligere på dagen neste gang, så stiller vi opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg godt. Bare å stille å vise at det er folk bak og som ønsker noe er viktig. Skal gi noen pip jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig ser det ut som at ting skjer! Har iløpet av dagen vært å møtt en i TV Vest og lånt bort en kassett fra mekjavik til han.

Ikveld på TV2 nyhetene skal det og komme litt oppslag. Vi har og fått en midlertidlig lovlig oppholdsplass.

Blir samling der førstkommende onsdag (8/9) kl. 18.00 og utover.

Her er det asfaltert og rubbhall osv. Møtt opp dem som vil.

Så nå mangler det bare at det kommer planer på bordet om baneanlegg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer og planer.. Tror ikke på folka før jeg ser banen med mine egne øyne. Men det er supert at det begynner og skje noe! Dette støtter vi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle være biler her fra Arendal og Haugesund, samt hele Nord-Jæren, Jæren og Dalane.

 

Jøss, noen som har kjørt helt fra Arendal for dette? Noen som vet hvem dette kan være? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det lurer jaggu jeg og på... hehe, artig innslag på nyhetene da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så gunstig at regnr og biler lett kan kjennes igjen fra det innslaget da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på det samme gitt!

 

Ikke fullt så taktisk nei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk med meg inslaget på TV2 jeg også. Satt å lurte på hvorfor man ikke hadde sladet reg nr: klø :

Men det er kjempebra det blir blåst liv rundt denne saken her i distriktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MØT OPP PÅ ONSDAG FOLKENS! TA MED HELE FAMILIEN. MEST MULIG FOLK!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

MØT OPP PÅ ONSDAG FOLKENS! TA MED HELE FAMILIEN. MEST MULIG FOLK!

 

Hvor da?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er nede på Jåttåvågen en plass. Kjører til venstre istedet for rett fram mot stadion. (tror jeg?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska kjøres autoslalom på jåttå på onsdag, i regi av NAF stavanger, og samtidig skal alle bilinteresserte samles for å vise at folk er interessert i å få fortgang i saken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokkeslett dette begynner?

Kan jo da kanskje ta turen bortom da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18.00

 

Jeg kommer litt senere, har noe unge-greier jeg må slenge i loppekassa først.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten lokallagssamlig dette her:D

Bare sammen en haug med annet fremkomsmidler:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen klarer å splætte ett kryss på et kart på hvor det er, så tar gjerne jeg turen nedover også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du går inn på http://www.visveg.no , og deretter søker på gatenavnet "jåttåflaten 2" så vil du finne fram. Tror dette området ligger cirka i "bøyen" på svingen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten å være helt sikker på at det er rett plass.... men cirka deromkring tror eg..(utifra noen bilder eg synest å huske å ha sett)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.