Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Hvis noen klarer å splætte ett kryss på et kart på hvor det er, så tar gjerne jeg turen nedover også :)

Ved nye viking stadion og ved siden av Roar sin arbeidsplass. Blei du klokere nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke du kan følla strømmen med Ascona B, Kadett og Civic med Veilsidevinger eg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... må nå si at det var brukbart oppmøte ihverftfall.

 

Burde vel sende et klart budskap til de høye herrer om at det faktisk er en del folk i området som har over middels interresse i bilsport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Her var det stinn brakke. Hadde problemer med å finne parkeringsplass da jeg kom rett over 7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse folk. Autoslalom er for min del litt kjedelig. Liker bedre å se banekjøring. Men helt topp masse folk. Dem ble ikke helt glad når dem begynte å burne der utpå ihvertfall etter autoslalomen. Skal avgjøres i helgen om vi får den plassen fast hver onsdag. Personlig tror jeg ikke dette vil fungere av praktiske årsaker. Men at planene om baneannlegg skal opp i fylkestinget før nyttår er jo bra! Sier dem ja blir det bane til 40-60mill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at autoslalom ikke er den store tingen. Men det var jo litt gøy å prøve det og en gang da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. jauda... har aldri kjørt på bane før. visste ikke hvordan banen gikk heller.. hadde ikke vært borti det borterste hjørnet å kikket engang.. tok det bare på gefylen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei det stygge skraper i frontfangeren? Såg den va neri flerne ganger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt si at det var stinn brakke til å begynne med. Tror autoslalom virket litt kjedelig på noen folk, for det begynnte ganske fort å gå et par stykker. Men dette var et kjempetiltak og det viste at det er ganske mange bil intressert i området her. Så nå vil vi ha bane!

 

Noen bilder har jeg også tatt

naf 08.09.04 001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida.. ikke skraper. :D Har satt på alu-plate under fangeren som fanger opp slikt.

 

edit: Måtte ut å sjekke. Plata fanget opp alt den. Vel verdt alle 50 kronene den kostet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.