#26 Skrevet November 10, 2007 Det ble 585hk og 650nm på 2,0bar med 70 grader innsugstemp I motor eller på driven? Kom jonus opp til 1000hk i dag.? Gikk etter fjerde pullet da de skulle skru litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2007 Likte han kommentatoren fra Gatebil jeg... hehe.. Spesielt biten om å spraye CO2 på IC'n for å få lavere trykk... Men var definitivt morsomt å være vitne til:) Sto omtrent så nærme som det gikk da de bremsa S1'en, og det rensket opp godt i øregangene for å si det sånn! Herlig lyd! Om en femmer høres rå ut på 4000 rpm, høres den 10 ganger råere ut på 8000 rpm Hehe... Du la merke til den kommentaren du også, ja? Dumt jeg ikke har møtt særlig mange i klubben, for da sto du nok ca. 30 cm unna meg, eller noe sånt... Var det du som sto med kamera rett ved siden av glassveggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 11, 2007 Det ble 585hk og 650nm på 2,0bar med 70 grader innsugstemp Var det 585 hk på navene, eller estimert på svinghjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 11, 2007 FILM!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 11, 2007 FILM!!! Mvh Får håpe noen andre enn meg filma, for lyden hos meg tror jeg vrenger seg bare på 3-4000 rpm... Har ikke turt å se på den ennå... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 11, 2007 Hehe... Du la merke til den kommentaren du også, ja? Dumt jeg ikke har møtt særlig mange i klubben, for da sto du nok ca. 30 cm unna meg, eller noe sånt... Var det du som sto med kamera rett ved siden av glassveggen? Litt O/T, men jeg sto (i bare T-skjorta - holdt på å fryse ihjel helt til de begynte å gasse.. hehe) å støtta meg på panseret på Volvo-taxien, men slapp helt frem til glasset på 3. draget, da enkelte begynte å gå. Regner med det var en del andre fra klubben som sto innenfor et par meter unna også, men kjenner ikke så mange,så... Glemte dessverre kameraet hjemme, og på toppen av det hele gikk mobilen tom for strøm Stiller med digital speilrefleks neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 11, 2007 I motor eller på driven? Kom jonus opp til 1000hk i dag.? Gikk etter fjerde pullet da de skulle skru litt.. tror jonus klarte 1070hk i motoren, vet ikke på hvilket lade trykk eller fuel... det var det christer ifra autokvikk sa til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 11, 2007 Jonus har nå fått bremset sin Audi S2 på nytt, etter gårsdagens problemer med for lite kjøling! Resultatet ble hele 1073hk og 998Nm på 3 bar i lavtrykk!! Det er noe Fredrikstadgutten er godt fornøyd med!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 11, 2007 tror jonus klarte 1070hk i motoren, vet ikke på hvilket lade trykk eller fuel... det var det christer ifra autokvikk sa til meg Stemmer bra det.. Sto og så på Jonus istad. For en lyd! Første draget så tror jeg en slange hoppa av, og etter andre så hørtes det ikke helt bra ut i motoren... edit: litt seint ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 11, 2007 FRa gatebil.no der han skriver selv: Ja, da var man hjemme. Bremsingen gikk veldig bra syntes nå vi. prøvde først med baneeksos huset samt ic. Da gav den 802hk på nava ved 2.4bar å 65c ic temp.. Ic å eksos hus ble for trangt. Da hev jeg på et større eksos hus samt fikk låne tykkere ic av krbtrading, takk til han;) Da gikk ladetrykk opp 1-2hekto samt at baktrykket forsvant. Så da viste pcen 919hk samt 999nm på nava ved 2,5 til 2,6 bar ladetrykk å ca 70 grader ic temp. de hadde ikke vifter som funka der:( Wastegatefjøra var for slakk å ville ikke mer da den har grunntrykk på 1kg. Så kommer sterkere tilbake neste år. da ser vi 4 sifra på hk på nava;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 11, 2007 Stemmer bra det.. Sto og så på Jonus istad. For en lyd! Første draget så tror jeg en slange hoppa av, og etter andre så hørtes det ikke helt bra ut i motoren... edit: litt seint ute... var vist bare en lach cap som datt av. er på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 11, 2007 Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 11, 2007 Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...? Broren til olsen kan ikke bytte dekk på bilen sin engang. så stemmer nok ikke dette nei. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 11, 2007 Broren til olsen kan ikke bytte dekk på bilen sin engang. så stemmer nok ikke dette nei. hehe Du kjenner Jørgen du også, ja? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 11, 2007 fant denne på nettet: http://videos.streetfire.net/video/d4be07b1-2cca-4284-95eb-99e10160cc6c.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 11, 2007 Blir bra når Jonus får 4 sifra på både hk og NM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 11, 2007 fikk filma en bremsing men med mobilen da så lyden er litt så som så, men hører da litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 12, 2007 Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...? Vet ikke hvilken av Olsen brødrene du først tenkte på, men Martin er medeier/mekaniker/sjåfør på bilen. Som Monica skriver er Jørgen ikke innvolvert i noe. I helga bremset de med e85, og i vår fikk de ut "bare" 1008hk på veiva med dette. Men de fikk derimot 1255hk på racefuel og NOS. 919hk på HJULA uten gass er bare helt vanvittig rått: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 12, 2007 Vet ikke hvilken av Olsen brødrene du først tenkte på, men Martin er medeier/mekaniker/sjåfør på bilen. Som Monica skriver er Jørgen ikke innvolvert i noe. I helga bremset de med e85, og i vår fikk de ut "bare" 1008hk på veiva med dette. Men de fikk derimot 1255hk på racefuel og NOS. 919hk på HJULA uten gass er bare helt vanvittig rått: rock : Jeg vet Jørgen ikke er involvert, for han er sykepleier i troppen jeg var i i sommer, og er i Afghanistan nå... De tallene hørtes kjent ut, ja. Han sa det var med NOS, i hvert fall. Uansett, jeg må bare få med meg denne bilen, for dette tror jeg er rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...