Anbefalte innlegg

Det ble 585hk og 650nm på 2,0bar med 70 grader innsugstemp

 

 

I motor eller på driven?

 

Kom jonus opp til 1000hk i dag.? Gikk etter fjerde pullet da de skulle skru litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte han kommentatoren fra Gatebil jeg... hehe.. Spesielt biten om å spraye CO2 på IC'n for å få lavere trykk... : ja :

Men var definitivt morsomt å være vitne til:) Sto omtrent så nærme som det gikk da de bremsa S1'en, og det rensket opp godt i øregangene for å si det sånn! Herlig lyd! Om en femmer høres rå ut på 4000 rpm, høres den 10 ganger råere ut på 8000 rpm :D

 

Hehe... Du la merke til den kommentaren du også, ja?: smil : Dumt jeg ikke har møtt særlig mange i klubben, for da sto du nok ca. 30 cm unna meg, eller noe sånt... Var det du som sto med kamera rett ved siden av glassveggen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble 585hk og 650nm på 2,0bar med 70 grader innsugstemp

 

Var det 585 hk på navene, eller estimert på svinghjulet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FILM!!!

 

Mvh

 

Får håpe noen andre enn meg filma, for lyden hos meg tror jeg vrenger seg bare på 3-4000 rpm... Har ikke turt å se på den ennå... Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Du la merke til den kommentaren du også, ja?: smil : Dumt jeg ikke har møtt særlig mange i klubben, for da sto du nok ca. 30 cm unna meg, eller noe sånt... Var det du som sto med kamera rett ved siden av glassveggen?

Litt O/T, men jeg sto (i bare T-skjorta - holdt på å fryse ihjel helt til de begynte å gasse.. hehe) å støtta meg på panseret på Volvo-taxien, men slapp helt frem til glasset på 3. draget, da enkelte begynte å gå. Regner med det var en del andre fra klubben som sto innenfor et par meter unna også, men kjenner ikke så mange,så...

Glemte dessverre kameraet hjemme, og på toppen av det hele gikk mobilen tom for strøm :( Stiller med digital speilrefleks neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I motor eller på driven?

 

Kom jonus opp til 1000hk i dag.? Gikk etter fjerde pullet da de skulle skru litt..

 

tror jonus klarte 1070hk i motoren, vet ikke på hvilket lade trykk eller fuel... det var det christer ifra autokvikk sa til meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus har nå fått bremset sin Audi S2 på nytt, etter gårsdagens problemer med for lite kjøling! Resultatet ble hele 1073hk og 998Nm på 3 bar i lavtrykk!! Det er noe Fredrikstadgutten er godt fornøyd med!!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jonus klarte 1070hk i motoren, vet ikke på hvilket lade trykk eller fuel... det var det christer ifra autokvikk sa til meg

 

Stemmer bra det.. Sto og så på Jonus istad. For en lyd! : smil :

 

Første draget så tror jeg en slange hoppa av, og etter andre så hørtes det ikke helt bra ut i motoren...

 

edit: litt seint ute...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FRa gatebil.no der han skriver selv: Ja, da var man hjemme.

 

Bremsingen gikk veldig bra syntes nå vi. prøvde først med baneeksos huset samt ic. Da gav den 802hk på nava ved 2.4bar å 65c ic temp..

 

Ic å eksos hus ble for trangt. Da hev jeg på et større eksos hus samt fikk låne tykkere ic av krbtrading, takk til han;)

 

Da gikk ladetrykk opp 1-2hekto samt at baktrykket forsvant.

 

Så da viste pcen 919hk samt 999nm på nava ved 2,5 til 2,6 bar ladetrykk å ca 70 grader ic temp. de hadde ikke vifter som funka der:(

Wastegatefjøra var for slakk å ville ikke mer da den har grunntrykk på 1kg.

 

Så kommer sterkere tilbake neste år. da ser vi 4 sifra på hk på nava;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra det.. Sto og så på Jonus istad. For en lyd! : smil :

 

Første draget så tror jeg en slange hoppa av, og etter andre så hørtes det ikke helt bra ut i motoren...

 

edit: litt seint ute...

 

var vist bare en lach cap som datt av. er på nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...?

 

 

Broren til olsen kan ikke bytte dekk på bilen sin engang. så stemmer nok ikke dette nei. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren til olsen kan ikke bytte dekk på bilen sin engang. så stemmer nok ikke dette nei. hehe

 

Du kjenner Jørgen du også, ja? Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra når Jonus får 4 sifra på både hk og NM;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk filma en bremsing men med mobilen da så lyden er litt så som så, men hører da litt :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sigende fra broren til Olsen (som, så vidt jeg skjønner, har vært med å bygge S2`en) bremsa de da nærmere 1200 rett etter ferdigstilt...?

 

Vet ikke hvilken av Olsen brødrene du først tenkte på, men Martin er medeier/mekaniker/sjåfør på bilen. Som Monica skriver er Jørgen ikke innvolvert i noe.

 

I helga bremset de med e85, og i vår fikk de ut "bare" 1008hk på veiva med dette. Men de fikk derimot 1255hk på racefuel og NOS.

 

919hk på HJULA uten gass er bare helt vanvittig rått: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvilken av Olsen brødrene du først tenkte på, men Martin er medeier/mekaniker/sjåfør på bilen. Som Monica skriver er Jørgen ikke innvolvert i noe.

 

I helga bremset de med e85, og i vår fikk de ut "bare" 1008hk på veiva med dette. Men de fikk derimot 1255hk på racefuel og NOS.

 

919hk på HJULA uten gass er bare helt vanvittig rått: rock :

 

Jeg vet Jørgen ikke er involvert, for han er sykepleier i troppen jeg var i i sommer, og er i Afghanistan nå... De tallene hørtes kjent ut, ja. Han sa det var med NOS, i hvert fall. Uansett, jeg må bare få med meg denne bilen, for dette tror jeg er rått!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.