Anbefalte innlegg

Vil ta opp en liten diskusjon om hvorfor lokallaget i Haugesund er så dødt og hvordan man kan få mer fart i sakene her.

Oppmøtet på søndag var jo latterlig, vertfall vi som bestemte oss om å ha felles oppmøte med stavanger da var det jo bare 3 (!!!) biler som møtte opp, tilsammen de 3 nyeste vacn medlemmene og 2 gamle travere.

men det kom ett par fra vacn lokallag senere på dagen heldigvis.. men det var veldig tamt!

 

Burde vi hatt sammenkomster oftere? at vi møtes på peppes mer enn 1 gang i mnd. eller går ut og Bowler en kveld?

Burde vi fått til en ordning for å informere alle i lokallaget bedre.. bare en brøkdel bruker jo dette forumet! (noe jeg forresten syns ALLE som har internett kunne ha brukt!)

 

takk for oppmerksomheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å møte på lokallag møtene fram over....

Stilte ikke ut poloen pga jeg føler den mangler et par ting som er på gang.....

Også tenker jeg alltid at andre skal tenke stygt om polo`n... men hver gang jeg møter oppp på treff så ser jeg at jeg forsåvidt ikke har noe og være "redd for"....

 

Er vel 2 av 2 gang "vaktene" prøver og få meg til å stille ut......

 

Men en ting er sagt........ Stiller ut neste gang !

 

Har en kamerat som er medlem i klubben (han stiller også opp på møter) , men han er på sjøen nå....

(Tor geir med gul ccvr6)

 

Så vi stiller opp neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde nå min med inn på området jeg bare på gøy, måtte le litt når dommerene gikk forbi, "denne hopper vi over" : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn : Godt du ler , jeg personligt hadde blitt forbanna ;)

 

Uansett så anbefaler jeg alle og "Abbonere på dette forumet" som gjør at når noen skriver noe på "Haugesund lokallag" så vil du få beskjed på innbok`s !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe å bli forbanna på når bilen er tilnærmet orginal :) så du godt på bilen min eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de med å organisere mer en 1 møte i mnd tror jreg ikke har noe for seg, det har vert diskutert før og har vert liten eller ingen intresse for det.

 

med lite folk på forumet,: er mange medlemer i lokallaget som ikke bruker nette noe, så mye av arsaken ligger nok der, er eller ikke mange av medlemene som bruker mail.

 

sier ikke at ting ikke kan gjøres, vi har prød å få folks meninger gjenom hele tiden, men har der også vert svært liten respons hva folk ønsker/hva vi skal finne på, gjøre på møter.....

 

men kom gjerne med forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Er ikke noe å bli forbanna på når bilen er tilnærmet orginal :) så du godt på bilen min eller?

 

såg den var helt orginal ja.... mkIII.....

 

=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sendt ut brev og invitasjoner til alle medlemmene tidligere uten at det har hjelpt så jeg tror ikke det går på det at folk ikke vet om det. Heller ikke det at folk glemmer det ut har jeg noe tro på... tror bare folk ikke gidder å komme på møtene, men grunnen til det vet jeg ikke. SYnes det stort sett er gøy på møtene jeg, pizza og hyggelig folk er jo aldri feil!

 

Har spurt om grunner også tidligere, ikke minst fra de som ikke kommer på møtene, men har ikke fått noe svar på hvorfor folk ikke kommer på møtene o.l. Erling, du nevner han med VR6en... han var jo med ett par ganger tidligere, men har ikke sett han få sikkert over ett år, det samme gjelder for flere andre...

 

Er det møtested som er feil? Er det programmet (eller mangel på...)? Eller hva er det som gjør at folk ikke kommer? Jeg har vært rimelig trofast, men når det blir sånn som det har vært i det aller siste så forsvinner lysten på å fortsette for min del... noe MÅ gjøres for å snu trenden :)

 

Forslag til aktiviterer/endringer/lokaler mottas med STOOOOR takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Haugesund !

fremmøtet på treff vil jeg anta har flere årsaker.

Det er viktig å være "inkluderende", dvs at ALLE kan/bør komme uansett i hvordan forfatning bilen er. Det er feil å tro at bilen må være strøken og at lokallagstreffet er en utstillingskonkurranse.

Antall treff pr måned er nok påvirkende. Vi nordmenn har lett for å være litt "sky", og det tar litt tid før vi kontakter ukjente. Hva om dere kontaktet den lokale forhandler og fikk noen på verksted/delelager osv til å fortelle litt om verkstedet og nye deler, priser, mulighet for rabatter ??

På forhånd kunne jo disse "forhandler-ansvarlige" ha kontaktet noen hos hovedimportøren på Frysja i Oslo og fått orientering om hvordan de best skal opptre ovenfor klubbens medlemmer (?).

 

Dere bør kunne vise til antall medlemmer totalt i lokallaget, oreintere om entusiasmen (se også andre lokallagstråder) i klubben og kanskje overbevis om at klubben og forhandleren er egentlig i en "vinn/vinn"-situasjon med bedre samarbeide.

 

Håper dette kan påvirke deltagelsen.

 

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Erling, du nevner han med VR6en... han var jo med ett par ganger tidligere, men har ikke sett han få sikkert over ett år, det samme gjelder for flere andre...

 

Er det møtested som er feil? Er det programmet (eller mangel på...)? Eller hva er det som gjør at folk ikke kommer? Jeg har vært rimelig trofast, men når det blir sånn som det har vært i det aller siste så forsvinner lysten på å fortsette for min del... noe MÅ gjøres for å snu trenden :)

 

Forslag til aktiviterer/endringer/lokaler mottas med STOOOOR takk :)

 

Han med vr6`n jobber på sjøen og han er arbeids narkoman deluxe.... Er ute på sjøen i 6 uker så er han hjemme sånn ca 2 uker (når han er hjemme kjører han lastebil til oslo/stavanger/sverige)

Derfor har han vært "slakke"....

 

Trenden må snus og jeg ser fram til pizza og hyggelig prating på neste lokal lag møte.....

 

Og ja , vi bør absolutt få "ordnet" oss en avtale på diverse rabbater....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med Tord her... trenden MÅ snus... hvor mange er vi egentlig i lokallaget? Noen som har en oversikt?

 

Hva med å for eks. fått en demonstrasjon hos Bilpleie Senteret i Salhusveien på deres Meguiars Produkter og muligheter for en rabatt avtale på deres produkter i senere tid? Noen som kjenner noen der? Eventuell besøk hos Sannes & Co for introduksjon av de nye bil modellene ;)

 

Men jeg kunne godt tenkt meg en bowling kveld også jeg viss noen har lyst til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ca 40- 50 stk betalende medlemer i lokallaget

 

Er ikke bare vi som har problemer med oppmøte på klubb kvelder, mener det er ca 120 medelmer i stavanger og det har ikke vert så mye mer folk på møter der heller tidligere (mulig det har kommet seg noe nå)

 

Men det som jeg synest var dårligst oppmøte var da vi i fjor laget treff, var det mer folk fra Bergen og Stavanger en hva det var fra Haugesund, og da sendte vi ut rundt 50 brev til medlemene.

 

Det med besøk hos forhandler har vert diskutert før og dersom det er ønske om dette kan nok det ordnes, men da må folk møte opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenden må snus RASKT ellers så er det flere som ikke gidder mer, har snakket med noen og det att det er de samme 5-8 personene som går igjen er greit det , men vi som er i styret gidder ikke å sende ut brev etter brev for å purre på att nå er det møte!!!

Vi kan godt få ett nytt møte sted viss det er feil for det er jo flere som er fra byn og utover som kommer enn det er fra bygdå.

Og vi trenger sårt noen nye ildskjelder på møtene for å friske opp stemningen for nå er det LABERT.

 

Det er vell ikke så mange medlemmer som ikke har tuilgang til PC og nettet, så det burde være en ssmal sak å kontakte medlemmer på , men NEI, så lett er det ikke.

 

Så kom og møt opp på neste møte ta med alle dere vet som er medlemmer så vi kan diskutere fremtiden i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, igjen !

Dersom det er lav deltagelse, er det enkelt å få ttil en cruising-runde også da. Etter min mening er det feil å gi opp å reise hjem slukøret grunnet laber deltagelse. Nei, stå på ! Få med de som møter opp til en skikkelig cruising, med "slow-drive" der det er mye folk (kino, eller andre samlingssteder). Dersom dere stopper, bør det kunne deles ut innmeldingsblanketter under vinduspusseren på biler som ser ut til å "mangle" medlemsskap og info om neste lokallagstreff. har ingen av dere studert litt markedsføring da ?

Vennlig hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det noen standarer for disse innmeldings blankettene? altså ferdige skjemaer? kunne godt tatt meg en runde jeg med slike :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

 

Er eit par stk ifra Ølens-distriktet som er medlemmer i klubben. Skal prøve og få med nåken og møte opp på neste lokallagsmøte i hgsd. Har solgt bilen, så er uten bil for tiden. Men satse på at ein ny VAG bil er på plass snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men viss noen har noen som helst av ideer, skrik ut.. må få fart på denne gjengen nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fridtjov Eidhammer

Det med besøk hos forhandler har vert diskutert før og dersom det er ønske om dette kan nok det ordnes, men da må folk møte opp.

 

Har du muligheter for å sjekke om Bilpleie senteret vil gi oss en demonstrasjon så kan vi se hvor stor interesse lokallaget har for å bli med på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal prøve å få tatt en telefon i uka, må bare purre på meg dersom jeg gleme det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo prøve å stille på autoslalom på Årabrot mandag 13/9.

Jeg har vært på jobb under stort sett alle treff/arrangement i år, men jeg skal nå på autoslalom tenker jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen andre som er intressert i dette? hvordan fungerer autoslalom? aldri vært borti det jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke jeg vil slenge go vagen ut på noe slikt :D men er nå uansett litt kort tid å samle folk på siden det er i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.