Anbefalte innlegg

ER jo bare å møte opp det... har vært der ett par ganger (riktignok uten å kjøre) men det har vært gøy det. Nå er desverre ikke været helt med oss idag, men kan godt vær jeg tar turen bortom å kikker litt alikevell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til aktiviterer som vi kan finne på fremover, enten på de månedlige klubbmøtene eller utenom?

 

Noen forslag, kom gjerne med innspill og andre forslag

 

- Bownling har blitt nevnt

- Filmkveld (bilfilm eller vanlig film)

- Gokart (blir jo vanskligere desto lenger utpå vinteren en kommer)

- MiniZ og eller vanlig RC kjøring?

- Firmabesøk hos ???

- Pizza!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Noen som har forslag til aktiviterer som vi kan finne på fremover, enten på de månedlige klubbmøtene eller utenom?

 

Noen forslag, kom gjerne med innspill og andre forslag

 

- Bownling har blitt nevnt

- Filmkveld (bilfilm eller vanlig film)

- Gokart (blir jo vanskligere desto lenger utpå vinteren en kommer)

- MiniZ og eller vanlig RC kjøring?

- Firmabesøk hos ???

- Pizza!!!

 

Bowling er jo en sikker vinner....

For min del virker filmkveld ikke helt det store.... :)

 

Og kanskje ut på nyåret vi i Lokallaget kunne arrangert en tur til f.eks et hotell i stavanger/bergen å festet !?

 

Men kom med forslag folkens !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go Cart hørtes morro ut...aldri prøvd det...

Kino funker vel bedre en film, og sitte 20mann knødd i en sofa foran en 28" hørtes ikke fristende ut :P

Pizza er jeg alltid med på, trenger litt SPEKK på kroppen.

 

Hva med en mekke kveld på aksdal bil? har lite og ingenting verktøy hjemme og skulle ha skiftet noen reimer og slikt dill.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Kino funker vel bedre en film, og sitte 20mann knødd i en sofa foran en 28" hørtes ikke fristende ut :P

 

Er kanskje noen som har LITT større skjerm enn 28" da..... sånn ca 14 ganger større i areal ;)

 

Selv er ikke bowling aktuelt for meg men kan godt være at noen andre er interesrt, skrev bare noe jeg kom på jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel... en film hos en med lerret er jo greit nok men liker bedre forslag så har med øl/brennevin bedre ;)

 

Begrenset hva vi kan finne på men pizza er jo et "ok" forslag ;)

 

Glenn : Du kan låne verktøy av meg viss du polerer en del for meg (holder på med motorrommet) :P

Hadde et "lag" med autosol kun etter 180papir... Måtte bare se hvordan det blir..... Og med tiden vil det bli MYE bedre enn orginalt iallefall... tror kanskje det blir meget bra også ;)

 

PS : er det sottet opp nytt lokallag møte eller... blir vel i oktober en eller annen gang !?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vært på noen møter hos mitt lokallag enda jeg (bare såvidt vært innom en gang, for å dra med litt folk til mekjarvika). Tror hemmeligheten med å trekke folk til lokallagstreff er en form for aktivitet. Ihvertfall når disse treffene er så skjelden som en gang i månden så burde det være mulig å planlegge ett besøk en plass, kjøretur enplass, banekjøring, hk måling på tralle, pizza enplass. Hjem å se på noen sitt garasje prosjekt? Osv osv.

 

Føler meg enda litt "yngst" når jeg kommer på slike møter jeg. Men stiller såklart opp hvis det er noe intressant. Har og pleid å jobbe en god del av søndagskveldene når det er møte i mitt lokallag men nå ser det også bedre ut. Ikke ofte jeg jobber søndagskvelder nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erling Olsen

Vel... en film hos en med lerret er jo greit nok men liker bedre forslag så har med øl/brennevin bedre ;)

 

Begrenset hva vi kan finne på men pizza er jo et "ok" forslag ;)

 

Glenn : Du kan låne verktøy av meg viss du polerer en del for meg (holder på med motorrommet) :P

Hadde et "lag" med autosol kun etter 180papir... Måtte bare se hvordan det blir..... Og med tiden vil det bli MYE bedre enn orginalt iallefall... tror kanskje det blir meget bra også ;)

 

PS : er det sottet opp nytt lokallag møte eller... blir vel i oktober en eller annen gang !?

 

greit det, er du flink til å skifte diode pærer også? har noen blå dioder som skulle vært montert.. er irriterende og ikke se hvilken fart jeg har om kveldene :P er da snakk om de opp i taket på speedo huset og de to i lcd displayet.

 

Neste lokallags møte er vel den 7'ende oktober kl 19.30 på peppes regner jeg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

greit det, er du flink til å skifte diode pærer også? har noen blå dioder som skulle vært montert.. er irriterende og ikke se hvilken fart jeg har om kveldene :P er da snakk om de opp i taket på speedo huset og de to i lcd displayet.

 

Neste lokallags møte er vel den 7'ende oktober kl 19.30 på peppes regner jeg med?

 

Er vel sikkert samme måten mitt instrument hus er festet på som ditt..... 2 skruer oppe mot "taket" og et par klips nede så tar du ut huset og da kommer du til pærene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er jo greie nok, er de inni speedoen jeg gruer meg litt til å bytte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

de er jo greie nok, er de inni speedoen jeg gruer meg litt til å bytte...

 

fordel og være 2 når en skal lure av klipsa på instrument huset..... brukt 2 halvstore flatjern og "lur" klipsene ut.... så er du der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

menne, back to topic :) noe annet vi kan finne på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen i lokallaget forresten skiltplater liggendes ? kunne tenkt meg en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fridtjov Eidhammer

ja skal prøve å få tatt en telefon i uka, må bare purre på meg dersom jeg gleme det

 

Har du glemt det Fridtjov?

 

 

Erling; har du noen bilder av det polerte motorrommet ditt? interressert i å se hvordan du har gjordt det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

 

 

Erling; har du noen bilder av det polerte motorrommet ditt? interressert i å se hvordan du har gjordt det.. :)

 

lager ny tråd med bilder på Haugesund sitt lokallag forum på mandag...... har bilder nå , men de er dårlige.....

 

å det heter påbegynt motorom.. ikke ferdig før etter vinteren.... har lange arbeids dager for tiden pga mye "kveldsjobbing ;)" !

 

Men begynner å ta litt form... tråd å bilder kommer !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du demontert noe eller gnikker du bare i alle kriker og kroker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

har du demontert noe eller gnikker du bare i alle kriker og kroker?

 

Har bare fjernet et deksel fåreløpig da jeg har begynt på "toppdekselet"... Nok jobb her.....

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, noe spesielt du må passe på når du fjerner topp dekselet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

ok, noe spesielt du må passe på når du fjerner topp dekselet?

 

har bare fjernet et deksel som sitter ved topp`n.....

Tar en av topp`n så skal dette teites med Nm i riktig rekkefølge....

Skal lage en tråd til deg over helgen med noen tips også ;)

 

Det kommer :P

 

Btw.. Vil ikke anbefale å begynne å pusse her å der pga det tar MYE lengre tid enn det man tror og det er bedre å begynne en plass å gjøre seg 99% ferdig før man forflytter seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Opprinnelig postet av Fridtjov Eidhammer

ja skal prøve å få tatt en telefon i uka, må bare purre på meg dersom jeg gleme det

----------------------------------------------------------------------

Har du glemt det Fridtjov?

 

 

Har ikke glemt det, er offshore nå, og går natt skift så er ikke så lett å ringe, skal ta en telfon å høre når jeg kommer meg hjem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Hjemme til lokallags møtet eller? var litt lite folk sist gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håpet å være hjeme til neste møte, ja .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god ide.... ta en tlf du glenn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.