#126 Skrevet September 20, 2004 I buen? Er ikke det ICA sin del da? Vi klarer vel ikke å hindre at ICA kunder parkerer der? Lurer på om det er litt tidsbegrensninger der, men det kan du jo sjekke ut. Det er kanskje litt mye trafikk der også (på godt og vondt), alle som skal inn passerer vel der. Ellers på området så er det vel 3t en kan stå eller noe. Et roligere område er vel på baksiden der rimi/bilxtra holder til, men da synes vi ikke så godt (og lenger vei til spisesjappene). BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 20, 2004 Får ikke lov å stå der vi ønsket. Evt. kan vi stå på baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski I buen? Er ikke det ICA sin del da? Vi klarer vel ikke å hindre at ICA kunder parkerer der? Lurer på om det er litt tidsbegrensninger der, men det kan du jo sjekke ut. Det er kanskje litt mye trafikk der også (på godt og vondt), alle som skal inn passerer vel der. Ellers på området så er det vel 3t en kan stå eller noe. Et roligere område er vel på baksiden der rimi/bilxtra holder til, men da synes vi ikke så godt (og lenger vei til spisesjappene). BB Jeg var innom der på torsdag i den aktuelle tiden og da stod det kun 1 bil der. Forrige torsdag var det flere i samme periode... Vi kan helt klart benytte baksiden som plass, litt mer usjenert og lettere å stå samlet. Tror vi går for denne løsningen... Vi kan heller gå i samlet tropp til Dollys ca 19:30, når alle har kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Lurer på om det er litt tidsbegrensninger der BB 1 time på Ica sine plasser, men det er plenty av plass bak ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet September 20, 2004 Hei Arne! På torsdag kommer det en kar som ikke har meldt seg inn i klubben enda. Han sliter med noen feilmld på bilen sin, så jeg har tipset han om at du kanskje har med vag-com, og får overtalt han til å melde seg inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet September 20, 2004 Tenker det blir en tur på meg også, hvis jeg får tid. Er jo noe man burde få med seg dette.. Grei tilfeldighet at det blir lokallag i Oslo omtrent samtidig som jeg flytter dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hei Arne! På torsdag kommer det en kar som ikke har meldt seg inn i klubben enda. Han sliter med noen feilmld på bilen sin, så jeg har tipset han om at du kanskje har med vag-com, og får overtalt han til å melde seg inn. 1 Vag-com test = 1 medlemsskap... hehe (skal ta med PC) No problem EDIT: Hva slag bil er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland 1 Vag-com test = 1 medlemsskap... hehe (skal ta med PC) No problem jau. helt klart et pressmiddel.. hehe:D ellers så kan han dra på møller og betale der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya jau. helt klart et pressmiddel.. hehe:D ellers så kan han dra på møller og betale der.. Dette viser jo nok engang hvor latterlig billig et medlemsskap er (nå får jeg pepper igjen)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Dette viser jo nok engang hvor latterlig billig et medlemsskap er (nå får jeg pepper igjen)hehe kan brukes som et VELDIG godt argument til å få inn flere medlemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet September 20, 2004 Må dessverre komme med et lite positivt innlegg... Torsdag 23.9 klokka 20:00 er det fotballkamp på Ullevål Stadion. Lyn møter Lillestrøm! Dette er jævlig surt. Vet ikke helt hvordan man skal få parkert, da. Edit: Siden dette er på en ukedag, så er mange parkeringsplasser åpne. Parkeringsplassen på Storo-senteret kan vel være aktuell? (Parkere på taket, der nesten ingen står utover kvelden.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Marius Christoffersen Må dessverre komme med et lite positivt innlegg... Torsdag 23.9 klokka 20:00 er det fotballkamp på Ullevål Stadion. Lyn møter Lillestrøm! Dette er jævlig surt. Vet ikke helt hvordan man skal få parkert, da. Ikke si det da???Torsdager er jo vanligvis ikke fotballdag da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet September 20, 2004 Dæven. Da blir det kanskje trangt ute på matta da (mener selfølgelig p-plassene.) Vi skal diskutere litt så kommer vi tilbake ang. plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet September 20, 2004 Iflg. vaktlista på Burger King (jeg jobber der, dessverre), står det at det er kamp. Se forresten edit på den første posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Marius Christoffersen Iflg. vaktlista på Burger King (jeg jobber der, dessverre), står det at det er kamp. Se forresten edit på den første posten. Veldig bra at du sa i fra... TAKKER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet September 20, 2004 Hm.. Nå hører jeg av muttern at Storo stenger 20 eller 21... Jeg trodde det var 22. Men.. Det bør være noen flere parkeringsplasser rundt om, da. Problemet er vel bespisning. Om mat ikke er så viktig, så er det plass til ganske mange biler på parkeringsplassen på Teknisk Musem i Nydalen. Ikke så langt å kjøre fra Ullevål Stadion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet September 20, 2004 Sjekket nå LIVE.vg.no. Her står det ikke noe om fotballkamp på stadion på torsdag. Det er mulig at dette er en Cup-kamp ellerno, og at det er derfor det ikke står. Jeg vet ikke. Det har hendt (to ganger på de to årene jeg har jobba på Stadion) at kamper har blitt flyttet.. Skal prøve å få undersøkt litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet September 20, 2004 Brann, Lillestrøm, Lyn og Stabæk har kvalifisert seg til semifinalene i cupen. Lyn møter Lillestrøm på Ullevaal torsdag 23. september, mens Brann tar turen til Nadderud den 22. september. Klokkeslett er ennå ikke bestemt. Hentet fra NFF sine sider. Vet ikke når denne artikkelen er skrevet. Men stemmer sikkert at det er kl 20. Hva om vi prøver å være der til 18.30-18.45 f.eks.? Bare et forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet September 20, 2004 http://home.no.net/mariushc/vacn/ De fem første bildene er av parkeringsplassen på Teknisk Museum. De to neste er av en annen plass, litt mer avsides. De siste viser en tavle på Ullevål Stadion, som sier at neste kamp er den 23. Husker ikke hvilket klokkeslett det stod. Selv om vi er der mye tidligere, så er det alltid en del folk. Iallefall når vi skal dra igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet September 20, 2004 FORSLAG; pplassen bak teleplan bygget på Fornebu, eller en annen plass der ute et sted... Bør også gi endel kule scener for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet September 20, 2004 VIKTIG MELDING! OSLO LOKALLAGS FØRSTE MØTE ER FLYTTET TIL SHELLSTASJONEN PÅ GRORUD Dette fordi Ullevål stadion er "opptatt" pga. fotballkamp. Det ville ha blitt bare rot og kaos hvis vi skulle også være der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet September 20, 2004 Hvordan er spisefasilitetene der da, pølse i brød på Shell ? Jeg vil ha pizza! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland VIKTIG MELDING! OSLO LOKALLAGS FØRSTE MØTE ER FLYTTET TIL SHELLSTASJONEN PÅ GRORUD Dette fordi dUllevål stadion er "opptatt" pga. fotballkamp. Det ville ha blitt bare rot og kaos hvis vi skulle også være der!! Har du noen adresse på stedet Arne slik at vi fra solkysten finner frem? EDIT: Vil også ha pizza! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Har du noen adresse på stedet Arne slik at vi fra solkysten finner frem? EDIT: Vil også ha pizza! VIKTIG MELDING:Oslo lokallags første møte er flyttet til Shell Grorud Oslo lokallags første møte er flyttet til Shell Grorud. Dette ligger ved riksvei 4 nord i Oslo. Letteste adkomst sørfra er over sinsenkrysset og kjør mot Gjøvik. Ta av ved avkjørsel til Grorud og Romsås. Hold til høyre hele veien etter avkjørsel og du får Shell på høyre side. (Shell ligger på inngående til Oslo) Nordfra kan dere kjøre Rv 4 over Gjelleråsen og inn mot byen. Ta av ved Grorud og Romsås. Vi beklager at dette måtte flyttes denne gangen. Vel møtt . Håper dette holder Desverre er serveringen enklere enn på ullevål, men dette var det mest sentrale og lettest tilgjengelige og ikke minst nok parkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Hvordan er spisefasilitetene der da, pølse i brød på Shell ? Jeg vil ha pizza! Vi får ta pizza på neste møte Bjørn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...