#226 Skrevet September 22, 2004 Kommer vel en tur for å hilse på lokale VWAudi-guruer jeg og. Hvis ikke styrestaget hopper av før jeg kommer så langt Jobber til 1900 i morgen, så tar meg ei frihet til å komme litt over 1900 jeg. Dette blir gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Morten Gjeitsund Hehe, sett på gulesider nå? Hvis det ikke gjør noe for deg så hadde det vært fint å møtes der. Har ikke lyst å kjøre meg bort første gangen jeg skal på treff. Når ca regner du med at du er der? Jeg er ansatt i Shell Marketing (som eier alle Select-stasjonene), så det er ikke rart jeg vet navnene på de forskjellige.. Går helt greit for meg, bare hyggelig å ikke komme helt alene også.. Hvis det begynner kl. 1900 hadde det kanskje gått an å møtes der 1830? Bruker ikke så veldig lang tid derfra til Grorud, men sikkert fint å være litt tidlig ute før det blir så mange at det blir tungvint med parkering og greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet September 22, 2004 Åja, da så Passer bra for meg 1830. Bare si fra hvis du vil møtes før, jeg kommer uansett litt før til shell i tilfelle trafikken flyter bra for deg Sender deg en PM med nummeret mitt jeg, hvis det skulle være noe, forsinkelse osv. Da ses vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Marius Christoffersen Er det bare dere med fancy nye biler som møter opp, eller? Jeg kommer med bilen som er like gammel som meg selv, '81-modeller begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet September 23, 2004 Du har fortsatt god kontakt med vær-siri Arne? Sola skinner og himmelen er blå i dag jo :cool: Og når det gjelder biler fra 80-tallet; jeg kommer med min 85 cq Må bare vaske bilen og lade kameraet til i kveld nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet September 23, 2004 (*mumle mumle* heldige j*vler, regner bare her...) Opprinnelig postet av Marius Christoffersen Hm.. Er det bare dere med fancy nye biler som møter opp, eller? Utifra andre bilder jeg har sett fra andre treff, så har det vært smått med 80-tallsgolfer og lignende. Litt trist... VW - Audi Club Norgwegen er en interesse klubb omkring vannavkjølte VW og Audi. Så strengt tatt er man ikke nødt for å eie en VW/Audi engang... Derfor nei, er ikke bare de med fancy biler som stiller opp. Om ikke Håkon er i blitzkrig med veps så kan det hende han dukker opp med Transporteren sin, etc etc etc... Er da titt og ofte mk1, mk2 etc biler i klubben, evt er jo VACN CC (Classic Cars) noe du kan vise litt interesse for? De har egen del på forumet her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Du har fortsatt god kontakt med vær-siri Arne? Sola skinner og himmelen er blå i dag jo :cool: Og når det gjelder biler fra 80-tallet; jeg kommer med min 85 cq Må bare vaske bilen og lade kameraet til i kveld nå. Yess Lars-Thomas...ser nok engang ut som om vi har flaks med været.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet September 23, 2004 visst det kommer så mange der er gikk utrykk for så blir den parkeringen full fort. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet September 23, 2004 Spørs om det ikke hadde vært lurere å ta det på sjøflyhavnen f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet September 23, 2004 Er vel bare greit å få klarhet i at det forhåpentligvis er snakk om parkeringen ved bensinstasjonen, ikke bussholdeplassen på andre siden av veien i første omgang. Jeg tror også det kan bli litt trangt etterhvert hvis det kommer så mange som det virker som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet September 23, 2004 Hvor mange biler er det plass til der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet September 23, 2004 Aner ikke, men det kommer vel hovedsaklig an på om, og i så fall hvor mange lastebiler som står parkert der.. På buss-plassen på andre siden av veien går det busser hele tiden, så den er uegnet. Jeg tror det er et slags kontorbygg ved siden av bussholdeplassen som har en parkeringsplass, men husker ikke om denne evt. er noe større enn plassen ved siden av Shell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet September 23, 2004 Dette er vel stasjonen? (Kartsøk på Aftenposten m/flyfoto). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet September 23, 2004 Stemmer det ja. Så heldigvis litt større ut enn jeg husket, så da er det ingen fare. Kontorbygget jeg snakket om er på skrå opp til høyre fra stasjonen, men plassen der så betydelig mindre ut.. Går sikkert greit, kan vel regne med litt frafall fra de som sa de skulle komme også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet September 23, 2004 Mulig jeg også stiller opp.. Er det noe sjans får å få kjøpt seg "skiltplate" ? I tilfelle kr...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet September 23, 2004 Jada, vi har med skiltplater (dvs jeg har, John K har, Arne og/eller JAM har). Har du ikke fått fra før så får du en, 50kr stk ellers. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Jada, vi har med skiltplater (dvs jeg har, John K har, Arne og/eller JAM har). Har du ikke fått fra før så får du en, 50kr stk ellers. BB Sweet, jeg har aldri fått :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Jada, vi har med skiltplater (dvs jeg har, John K har, Arne og/eller JAM har). Har du ikke fått fra før så får du en, 50kr stk ellers. BB .. og jeg har. hehehhhehee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner .. og jeg har. hehehhhehee Fint du kommer da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Fint du kammer da;) ... kammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner ... kammer? har fått ny PC så jeg finner ikke tastene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen har fått ny PC så jeg finner ikke tastene:D Er jo faktisk 10-15 cm mellom O`en og A`en da Ikke akkurat kort det, mtp lengden på tastaturet i det store og det hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 23, 2004 da er bilen vasket og klar for treff. hehe både jeg og passaten gleder oss...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg da er bilen vasket og klar for treff. hehe både jeg og passaten gleder oss...... Har du vasket deg da? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Hmmm. HVIT rocco hjemme? Det har jeg ikke sett før... Ja, Det er en original "white cat" med hvitt interiør og baklykter Ordtli "Maiami Vice" Stil Jeg tror ikke det går noen andre av denne spesialutgaven. "badrock" til Kid - a på forumet var egentlig en sånn en en gang i tiden, men er seriøst ombygd etter det Cool Kommer forhåpentligvis med Scirocco'n min, så da blir det kanskje to Rocco'r der. :tilber: :tilber: Snakkes i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...