#176 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Hvor bli øvelsene holdt i OL da? På Grorud eller Jessheim? Ettersom du vet at du kan kaste distansen? Det må vel være på Grorud da, ettersom Jessheim ikke er i Oslo? Hehehe OL (Oslo Lokallag) mesterskapet er avhold på hemmelig sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen OL (Oslo Lokallag) mesterskapet er avhold på hemmelig sted. Det vil vel stå i avisene om hvor nedslagsfeltet er? Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet September 21, 2004 Det kommer. Ups nå må vi tibake til topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet September 21, 2004 Bilen min blir ikke ferdig før fredag, så da kommer nok ikke jeg :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet September 21, 2004 Det var synd. Du får komme neste gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Bilen min blir ikke ferdig før fredag, så da kommer nok ikke jeg :( Finnes vel noen du kan sitte på med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Bilen min blir ikke ferdig før fredag, så da kommer nok ikke jeg :( Ikke noe problem det. Vil du dit, så kan du jo sitte på med meg eller noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 21, 2004 Kan jo håpe det blir fint vær (ikke regner), for da kan jeg jo bare kjøre sykkel. Hvis ikke kan jeg jo bare sitte på med en av dere Har jeg en liten smart cab, men den snakker vi ikke om hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Kan jo håpe det blir fint vær (ikke regner), for da kan jeg jo bare kjøre sykkel. Hvis ikke kan jeg jo bare sitte på med en av dere Har jeg en liten smart cab, men den snakker vi ikke om hehe Ikke noe problem det. Bare gi en lyd her inne før fem på torsdag, så ordner vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 21, 2004 Heisann Luis og andre på Hadeland! Er på kurs på Granavollen akkurat nå. Vi regner bort... Så deg forresten på Gran ca 09:30 i dag Luis...hehe... Vi sees torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 21, 2004 Bra vær her da.... NOT!!! Fy F@en å det regner, konstant hele tida å.. Men men, enkli glad det regner i stedenfor at det sku snødd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Heisann Luis og andre på Hadeland! Er på kurs på Granavollen akkurat nå. Vi regner bort... Så deg forresten på Gran ca 09:30 i dag Luis...hehe... Vi sees torsdag i MIN bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach i MIN bil? Nope, Rød Golf med øyelokk og lexuslykter.... MÅ ha vært Luis (jeg sitter på Hadeland Hotell akkurat nå :-S ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet September 22, 2004 Fikk en pm igjennom bilforumet.net i dag tidlig, og legger den ut her... Litt artig enkli ____________________________________________________ treff på grorud Hei Suvdal Skal du på vw-audi treffet på shellstasjonen på Grorud? Tenkte meg en tur dit, men jeg kjenner ingen. gjør du? Har tittet litt inn på vwaudiclub forumet. så at du skriver der. virker jo som om de fleste er mer interessert i mat enn noe annet. Regner med at jeg er der til oppmøte tid mvh Bjørnar ____________________________________________________ MAT?? Sa noen mat?? hehe lol Vi må ta godt i mot han denna gangen da, sida det ikke blei gjort forrige gang han hadde møtt opp................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Nope, Rød Golf med øyelokk og lexuslykter.... MÅ ha vært Luis (jeg sitter på Hadeland Hotell akkurat nå :-S ) hmm.. så deg ikke jeg.. men kunne bare ha ringt eller noe sånt, vi hadde lokallagsmøte igår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet September 22, 2004 Hei Jeg lå og spøy hele helga og kom meg ikke på rudskogen før seint på Søndag (Selvfølgelig etter at det var fullt på banekjøringa) Gleder meg til en hyggelig bilprat Kjenner ikke så mange i VACN miljøet i Oslo, men det fikser seg sikkert. Håper forresten at det blir vanlig og ha det på Ullevål ? det er mye enklere for meg og min kjære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Fikk en pm igjennom bilforumet.net i dag tidlig, og legger den ut her... Litt artig enkli ____________________________________________________ treff på grorud Hei Suvdal Skal du på vw-audi treffet på shellstasjonen på Grorud? Tenkte meg en tur dit, men jeg kjenner ingen. gjør du? Har tittet litt inn på vwaudiclub forumet. så at du skriver der. virker jo som om de fleste er mer interessert i mat enn noe annet. Regner med at jeg er der til oppmøte tid mvh Bjørnar ____________________________________________________ MAT?? Sa noen mat?? hehe lol Vi må ta godt i mot han denna gangen da, sida det ikke blei gjort forrige gang han hadde møtt opp................... Be han ta kontakt med Arne eller meg så ordner vi det vet du. Hva slags bil kjører han? Så kan jeg titte litt etter han. Evt. kan han se etter den blå TT til Arne eller min sølvgra A6 (type høy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet September 22, 2004 Han kjører 4`er Golf. Lys beige farge.. Eller noe, vanskelig å forklare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Han kjører 4`er Golf. Lys beige farge.. Eller noe, vanskelig å forklare.. Det kan vel være fargen som heter Stormbeige kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet September 22, 2004 Mye mulig.. Da veit dere at den iallefall ikke er svart, hvit, rød eller grønn Blir nok ikke no problem å få prata noen ord med`n ska dere se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet September 22, 2004 Vi burde klare å ta han inn i varmen Vi er jo bra kjent nå etter høstcruisinga, så flere folk er jo bare kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet September 22, 2004 Må vel prøve å ta meg en tur jeg også da.. når er det oppmøte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Tom Hansen Må vel prøve å ta meg en tur jeg også da.. når er det oppmøte?? klokken 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Mye mulig.. Da veit dere at den iallefall ikke er svart, hvit, rød eller grønn Blir nok ikke no problem å få prata noen ord med`n ska dere se Da skal jeg være på "looken" etter en slik bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Da skal jeg være på "looken" etter en slik bil. Jeppers, blir så bra atte.. Skal ta en prat med`n jeg oxo Regner med Arne helt sikkert kommer til å titte etter han, han også. Iallefall når han leser gjennom dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...