Oslo lokallags første torsdagstreff 23/9 (FLYTTET TIL SHELL GRORUD)

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Magnus Berg

Hei

Jeg lå og spøy hele helga og kom meg ikke på rudskogen før seint på Søndag (Selvfølgelig etter at det var fullt på banekjøringa) Gleder meg til en hyggelig bilprat

Kjenner ikke så mange i VACN miljøet i Oslo, men det fikser seg sikkert. Håper forresten at det blir vanlig og ha det på Ullevål ? det er mye enklere for meg og min kjære.

Hmmm. HVIT rocco hjemme? Det har jeg ikke sett før...

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Jeppers, blir så bra atte.. Skal ta en prat med`n jeg oxo :)

Regner med Arne helt sikkert kommer til å titte etter han, han også. Iallefall når han leser gjennom dette ;):D

Ja han titter VACN forumet så MYE han kan, tror han kjeder seg *noe* på Hadelands greiene hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Ja han titter VACN forumet så MYE han kan, tror han kjeder seg *noe* på Hadelands greiene hihi

Kan da ikke skjønne at han kjeder seg oppe her..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

på Hadelands greiene

¨

dvs noe konferanse opplegg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magnus Berg

Hei

Jeg lå og spøy hele helga og kom meg ikke på rudskogen før seint på Søndag (Selvfølgelig etter at det var fullt på banekjøringa) Gleder meg til en hyggelig bilprat

Kjenner ikke så mange i VACN miljøet i Oslo, men det fikser seg sikkert. Håper forresten at det blir vanlig og ha det på Ullevål ? det er mye enklere for meg og min kjære.

Cool :D

Kommer forhåpentligvis med Scirocco'n min, så da blir det kanskje to Rocco'r der.

: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur jeg også, med en gul golf einzer jeg ikke vet hva som er gjort med.. Noen som har litt peiling på motor og vil gjette, er det bare å komme bort å se litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Kan da ikke skjønne at han kjeder seg oppe her..........

Nei, det skjønner ikke jeg heller.... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også helt kliss ny i VACN. Kjenner ingen av dere! :\

Kommer i en helrød Golf II. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Marius Christoffersen

Det må vi da se å gjøre noe med? Etter en tur på Grorud i morgen, så er du nok godt i gang tenker jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være. Skal titte etter deg men bare ta kontakt med meg hvis du ser meg først.(er ganske stor skjønner du)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Gleder meg!

Har brukt dagen i dag på å vaske bilen utvendig og støvsuge den innvendig, i tillegg til å ordne noe greier med stereoanlegget. Ikke så lett, da, når det alltid er slikt drittvær. Men... Jeg er klar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Gleder meg!

Har brukt dagen i dag på å vaske bilen utvendig og støvsuge den innvendig, i tillegg til å ordne noe greier med stereoanlegget. Ikke så lett, da, når det alltid er slikt drittvær. Men... Jeg er klar!

Høres bra ut. Du kan godt få komme å vaske min også? Du kan få stå inne her på jobben hos meg å gjøre det til og med. Hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også en tur i morgen.

Håper på nogenlunde fint vær og at det blir en fin svær gjeng som kommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ordnet meg fri fra jobb, så da kommer jeg også.

Men ettersom jeg ikke er så veldig kjent i området hadde det vært fint om jeg kunne fulgt etter noen. Jeg kjører E6 nordfra. Eventuelt om noen kunne møttes på Shell på skedsmo og kjørt kolonne :D

Har GPS, men syns det er litt drøyt å måtte ta i bruk det *flau*

Edit: Må innrømme at jeg har kjørt "testrun" til ullevål, så jeg skulle vært sikker på å finne fram, men er ikke så mye vits å kjøre dit i morra. Bare fotball-gærninger der :D *dukke*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Er det bare dere med fancy nye biler som møter opp, eller?

Utifra andre bilder jeg har sett fra andre treff, så har det vært smått med 80-tallsgolfer og lignende. Litt trist...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra andre bilder jeg har sett fra andre treff, så har det vært smått med 80-tallsgolfer og lignende. Litt trist...

I Oslo lokallag er det plass til ALLE!!!!!!(om du har golf1 -74 eller 2005 S8 L) Velkommen allesammen!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil er da ikke fancy, og jeg har nå tenkt å møte opp med min 80 talls Audi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om ikke været atter en gang er imot meg så kommer jeg også en tur..

kjenner heller ingen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur rett og slett det ikke blir noe problem å få prata med noen j.. Alt kommer jo helt ann på om du vil prate med andre eller ikke lissom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ikke har vært på treffa våre før kan også se etter meg, bilen min er lett å se, ikke så mange med den fargen (se avatarbildet mitt).

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, sånn som det ser ut nå ( får inderlig håpe det holde seg opp) får ikke jeg igjen bilen min fra kirurgen før i 16 tiden i morgen og da jeg har avtalt med hr. Skotner å møte ham mellom 1730 og 1800 blir det ikke mye tid til annet enn å pakke og hive seg i kjerra. Det betyr uvasket bil, (som om det hadde hjulpet å vaske den) masse ledninger over hele gulvet, teppe slengt inni og mest sannsynlig førerstol og løst baksete. Men hey, bilen skal ikke være ferdig før til våren. Nå er dere ihverfall advart:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten vits å vaske for oss fra Hadeland oxo.... Våte veier, og møting av "mange" trailere på tur innover hjelper ikke akkurat mye....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjetter på at det er snakk om Grorud Bilistsenter SM AS, som det så fint heter.. :D Det ligger langs rv. 4, som er en ganske stor vei inn mot Oslo.

Det finnes sikkert et utall måter å komme inn på den veien på, jeg kan veien, men husker ikke hva som står på skiltene, så jeg tar ikke sjansen på å forklare rett fra hukommelsen. Tar ihvertfall av ved Karihaugen, kjører noen småveier og kommer rett ut på rv. 4. Totalt tar det kanskje 5-6 minutter fra E6 om du ikke har uflaks med lyskryss..

Kan gjerne møtes på Shell på Skedsmokorset, sydgående (eller, Skedsmovollen Bilistsenter Vest SM AS.. :D) og ta resten av veien sammen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

83 mk2 kommer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sett på gulesider nå? :D

Hvis det ikke gjør noe for deg så hadde det vært fint å møtes der.

Har ikke lyst å kjøre meg bort første gangen jeg skal på treff. :)

Når ca regner du med at du er der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.