Anbefalte innlegg

 

Hvor var de: klø :: smil :

 

Hmmz... Typisk deg Walter... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så var det masse fine biler med nok av "power".

Hvor var de: klø :: smil :

 

 

hehe.. Menn som "har det", skjønner ikke hva andre snakker om, og menn som ikke har det, ønsker seg det.. Mer power..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Menn som "har det", skjønner ikke hva andre snakker om, og menn som ikke har det, ønsker seg det.. Mer power..

 

Det er desverre ikke slik som du beskriver det her.

Det er en kronisk "lidelse" som gjør at man alltid "må ha" litt til. Jeg er jo ikke så ille egentlig;)

Se bare på feks KRB, Jonus osv. I fjor hadde de "bare" ca 900Hk og nå blir/er det over 1000Hk: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Mitt utsagn gjelder vel bare den jevne mann i gata..

Det vil jo alltids finnes noen som vil ha mer, uansett hvor mye de har allerede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Mitt utsagn gjelder vel bare den jevne mann i gata..

Det vil jo alltids finnes noen som vil ha mer, uansett hvor mye de har allerede..

 

 

Dette gjelder desverre "alle". Har man 100Hk så vil man ha 200Hk osv.

Det begyner med "bare en liten chip" .

 

Off. . . . .dette høres ut som om man er hekta på noe helt annet: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 140hk.. Føler ikke noe behov for mer..

Jo, klart det hadde vært gøy med litt mer.. Men da skal det koste lite.. Er ikke intr i å bruke ti-tusen-vis av kroner på noen ekstra hester..

Men, det er meg da..

Da jeg var ute og prøvekjørte en RS2 for en tid tilbake, så synes jeg den var "kjedelig" å kjøre..

Joda, den dro noe jæ... fra rundt 3000 til 7000 på andre gir.. Men såå gøy var det da heller ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, glemte helt bort dette selvom jeg kjører bil av den andre typen :P

 

Når det gjelder tuningsyndromet så gikk jeg fra 75hk, til 55hk og 140hk. 140hk var veldig moro prøveturen før jeg kjøpte bilen, men lysta på mer blir sterkere og sterkere ettersom jeg blir vant til bilen. Kjører stort sett rolig, så de gangene jeg gir gass så for jeg en god følelse. Bare synd det skal være så vanskelig å få chiptrimma (billig trim kontra kostnaden) bilen opp til 210hk som 170hk TSI motoren klarer.

 

Ellers så stopper trimmingen i hvor mye penger jeg faktisk har :P Samt at dette skal forsikres og godkjennes etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.