Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi gjentar suksessen fra i fjor med et nytt isbanetreff i Sigdal.

Treffet finner sted andre helgen i januar (11. - 13.)

For mer info og påmelding, følg linken under:

http://www.autopower.no/Henvendelse/isbane/Isbane.htm

 

Vi gleder oss til å se dere der! :)

 

Med vennlig hilsen

Autopower Norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har meldt meg på men ikke fått noe svar mail? vanlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har meldt meg på men ikke fått noe svar mail? vanlig?

 

Hei!

 

Hørte du hadde prata med Jan, men kan jo svare for ordens skyld. :)

Alle som sender mail og melder seg på til isbane-addressa, får en Autorespond-mail. Men disse har en tendens til å havne i Spam/Søppelpost, så sjekk der.

 

Sees i Sigdal! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med Jan i dag, og fikk høre at bare 25 biler er påmeldt så langt. Vi vil gjerne ha flere til å komme, det er plass til 15-20 biler til!! Det er fremdeles 4 ledige rom på Eggedal Borgerstue (pr tirsdag 11/12) og hvis det blir fullt der, vil Borgerstua ordne med hytter på Haglebu.

 

Så, hvis du er hypp på litt isbanekjøring, og synes det er for langt å reise til Funäsdalen, så er Autopower On Ice 2008 det perfekte treffet for deg! Her får man også oppleve litt "fargerikt" fellesskap da dette treffet er åpent for alle bilmerker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kaaansje har bare ikke bestemt meg enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er den for kjøring begge dager? Vurderer å dra oppover ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er den for kjøring begge dager? Vurderer å dra oppover ja..

 

Ja. Prisen på 650 kroner er for fører og bil begge dagene. Ekstrafører betaler 250 kroner.

Velkommen opp! :): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med Jan i dag, og fikk høre at bare 25 biler er påmeldt så langt. Vi vil gjerne ha flere til å komme, det er plass til 15-20 biler til!! Det er fremdeles 4 ledige rom på Eggedal Borgerstue (pr tirsdag 11/12) og hvis det blir fullt der, vil Borgerstua ordne med hytter på Haglebu.

 

Så, hvis du er hypp på litt isbanekjøring, og synes det er for langt å reise til Funäsdalen, så er Autopower On Ice 2008 det perfekte treffet for deg! Her får man også oppleve litt "fargerikt" fellesskap da dette treffet er åpent for alle bilmerker.

 

 

Jeg forstod det slik at jeg fikk den siste hytta på haglebu .....

men mulig Eggedal borgerstue har reservert noen hytter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg påmeldt (i år også). Dette blir latterlig morro: ja :! Får håpe at det ikke er åpen råk 20 meter unna banen i år. Men med den kulda vi har hatt hittil burde ikke det være noe problem. Skal be sjåføren vår som kjører ruta der oppå å følge med på forholdene framover:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er man nødt til å forhåndspåmelde seg her? Eller er det mulig å betale ved oppmøte? Og er det mulig å betale kun for en dag??Blir jo litt drøyt å betale 650kr hvis man bare kunne tenkt seg å prøve seg litt utpå noen runder mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer opp på lørdagsmorran, kjører i følge med en VolvoOrginalBil, vi drar igjen på kvelden, men gleder meg til å få prøvd passaten på glatta;)

 

Det er nok ikke mulig å kun betale for en dag nei, desverre, så du må utnytte rundene så godt du kan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må melde deg på på forhånd, ettersom det er begrenset antall deltakere. Dog har det aldri vært noe problem å melde seg på "der og da" de gangene jeg har hatt mindre vel strukturerte kompiser som har vært med;).

 

Å få nok kjøretid er ikke noe problem på dette treffet. Kostnaden er også helt grei, selv om man bare skal kjøre en dag. Normalt tar Hebbe 500 eller mer for en dag på vanlig frikjøring en normal helgedag. Når man da har muligheten til å kjøre to dager for 650kr så er det ikke noe å klage på. Hadde bare planer om å kjøre en dag i fjor, men endte opp med å dra opp på søndagen også, gitt:D. Forholdene er steinbra også, i følge sjåføren vår som kjører distribusjon i området: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått høre at det er over 50cm tykk is allerede, det er tykkere enn på det samme treffet i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.. da får jeg se hva jeg finner på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt media fra tidligere Autopowertreff.... :-) Enjoy....

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt media fra tidligere Autopowertreff.... :-) Enjoy....

 

 

 

 

Er det Jan som kjører på de 2 øverste? Eller er det Jørn selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Jan som kjører på de 2 øverste? Eller er det Jørn selv?

 

Er nok Odd som ratter her ja ...

 

På den øverste er det jeg som kjører Rs2 med hvite skilt Odd den med grønne skilt, som forøvrig er gammlebilen til Jørn :-)

Han ligger i sigende stund og skifter LMM for å få bilen klar til helgen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er også jeg påmeldt : ja :

Gleder meg vilt - og det burde andre gjøre også. Får seg nok en god latter når denne quattro-ferskingen snurrer rundt på glatta med piggfritt :P

 

Edit: Piggdekk anskaffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Grunnet avbestillinger er det nå tre (3) ledige rom igjen.

Her er det første mann til mølla, eller telefonen i dette tilfellet.

 

Velkommen opp! Vi gleder oss! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På onsdag fikk jeg virkelig suget etter litt isbanekjøring, ettersom jeg ikke får på vinterdekk på Audien så måtte jeg ha meg en bil.

Så i går kveld ble jeg den "lykkelige" eier av denne ikke vagen :o

subaru.jpg

 

Så da kommer jeg også på lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hyggelig at du kommer også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke sitte hjemme når alle andre er på bane å leker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men støtdemperen på venstre side foran er def. på sharken så da er det bare å sitte hjemme å grine : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men støtdemperen på venstre side foran er def. på sharken så da er det bare å sitte hjemme å grine : gråter :

 

Vi skal passe på å fortelle deg hva du gikk glipp av...vær trygg... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal passe på å fortelle deg hva du gikk glipp av...vær trygg... :P

 

Hadde ikke regnet med noe annet nei : haha :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.