Anbefalte innlegg

Skulle gjerne vært med men støtdemperen på venstre side foran er def. på sharken så da er det bare å sitte hjemme å grine : gråter :

 

SIkker på at den er def. Var fremmi at den hadde løsna på min 90q den store mutteren som holder den hadde skrudd seg ut litt, det resulterte i mye ulyder.

 

Uansett en def. venstredemper burde ikke være til hinder, gårutifra at vi skal kjøre mot klokka å da blir den jo stort sett på innerhjul :)

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En demper er da ikke big deal..? :P Har nettopp gjort et bytte på Avnat'en selv, for å være klar til helgen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Rune:

Ja er sikker på at demperen er def. den fryser fast når det er kalt.

 

Gry:

Er ikke vanskelig å bytte men det var dette med tid og penger som var litt værre å få løst : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo dessverre harde fakta det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig som har tenkt å bruke ispigg her?

 

Jeg sitter og småvurderer å kjøre en liten tur selv, men jeg har bare piggfritt, så blir vel kanskje litt mye action hvis alle andre har ispigg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og coupen skal nok oppover. bare håpe mr alm orker å kjøre oppover:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men støtdemperen på venstre side foran er def. på sharken så da er det bare å sitte hjemme å grine : gråter :

 

Hmm, ser ikke helt problemet her jeg? Går finfint å kjøre med en defekt demper eller to på isbane :)

 

I verste fall så får du ta å bytte den i kveld, har demper liggende til deg jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ser ikke helt problemet her jeg? Går finfint å kjøre med en defekt demper eller to på isbane :)

 

Da er ett av mine problemer løst men har ett problem til som ikke er like lett å løse. Blir uansett bare søndagskjøring på meg (ikke søndagskjøring ute på banen da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar en tur oppover og kikker litt! Har ikke fått rota meg til å melde meg på og har heller ikke hjelm.. så det blir nok ikke noe ut på banen denne gang. Men alltid morro å se på for det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de fleste bruker vanlige vinterdekk, jeg har gamle piggdekk på S2'n. Moro uansett hva slags dekk man har!

 

Hvor mange er det egentlig som har tenkt å bruke ispigg her?

 

Jeg sitter og småvurderer å kjøre en liten tur selv, men jeg har bare piggfritt, så blir vel kanskje litt mye action hvis alle andre har ispigg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er S2 klar til å lekes litt med i morgen : smil : Michelin ispigg er stroppa fast baki og ladetrykk er nedjustert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er S2 klar til å lekes litt med i morgen : smil : Michelin ispigg er stroppa fast baki og ladetrykk er nedjustert :)

 

Yeay! Husk sengetøy :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg fått i gang tralla mi, med michelin ispigg:D dog med alt for breie felger, så måtte bruke slange, men får hååpe det går! :D skal bli morrooo!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sengetøy?

 

Bare planer om 1 dag jeg, det gjelder å gi seg mens leken er god :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sengetøy?

 

Bare planer om 1 dag jeg, det gjelder å gi seg mens leken er god :)

 

Kylling, du må jo være der 2 dager :)

 

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke noe tema med ispigg vanlige dekk, ettersom man alltid kjører separate heat for de ulike dekktypene på disse treffene. Dermed er vi tilnærmet like treige alle vi med vanlige dekk som er utpå på en gang;)

 

Bilen er nå prøvekjørt og funker tilfredsstillende. Så får vi se om det holder hele helga. Har med både løftestropper og vanlig tauetau, så hjem kommer den på et eller annet vis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva syns folket om treffet da? jeg syns det var meget dårlig planlagt med all kjøring. 1 1/2 time i kø for å få kjøre, så fikk jeg kjøre 3 runder så var det inn igjen? kunne vært litt mer system i saken. pluss att det ikke var det beste føret, men det er sånn ingen får gjort noe med! på 4 timer, fikk vi kjørt 2 pass, og vi sto stort sett i kø:S pluss at jeg fikk planta coupe`n rimelig godt oppi ett sørpehull:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble et kjijpt treff ja.....

 

Bilen brant opp 10 min før vi ankom banen ... :-(

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1048177#post1048177

 

Hørte om dette når var der, triste greier, kondolerer.

 

Treffet var vel ok, litt venting som sagt. Skal en tur i morra også tenker jeg, skal ta et par øl sammen med noen folk nå, må holde meg i skinnet skal det bli kjøring.

 

Var vel en gammel 80q til som fikk litt motorproblemer der også dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte om dette når var der, triste greier, kondolerer.

 

Var vel en gammel 80q til som fikk litt motorproblemer der også dessverre..

 

Og ein RS2 som rasa. : bråk :

 

Fikk kjørt to runder med full fusk og ca gangfart. (kjørt forbi inkjøringa på første runde : dum : )

Føret og bana virket nydeleg spør du meg. Skjulle gjerne brukt nokre timer der.

Men desverre fikk eg ikkje testa det. : gråter :

 

Def. luftmassemåler førte til at den klarte å banke motoren i stykker.

Så da var det bere å sette kursen hei med bilen på henger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holdt meg på banen! Hurra! Men det ble bare kjørt (3 pass) på lørdag - ble visstnok en meget sen kveld...: haha :

Altfor mange biler gjorde at ventetiden ble ekstremt lang.

 

Var nede på Esso'n og tok 4000q i nærmere øyesyn. Her var det ikke mye igjen, nei. Til og med venstrefelgen bak var brent i stykker!! Utrolig trist...

80quattroen til Westby raste også...

Dette var virkelig en "demolition weekend"! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tatt litt bilder ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heine Sørensen har filmet litt, så det kommer vel litt derfra etterhvert tenker jeg. Knipset ikke mange bildene selv, men skal legge ut det som er brukbart/interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holdt meg på banen! Hurra! Men det ble bare kjørt (3 pass) på lørdag - ble visstnok en meget sen kveld...: haha :

Altfor mange biler gjorde at ventetiden ble ekstremt lang.

 

Var nede på Esso'n og tok 4000q i nærmere øyesyn. Her var det ikke mye igjen, nei. Til og med venstrefelgen bak var brent i stykker!! Utrolig trist...

80quattroen til Westby raste også...

Dette var virkelig en "demolition weekend"! :(

 

Jepp... felgene var bare lånt til anledningen :-(

 

Var nede på isen i 10 min... og fikk sett deg og bilen din :-)

Girlpower og quattro !!!!!!!!!! Veldig bra.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tatt litt bilder ?

 

har lagt ut fil og bilder på media forumet nå.

 

Ps. synd med bilen: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.