Haugesund lokallag: Interesse for chiping av chipsenter.no?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt i kontakt med Johan hos chipsenter.no for å høre om han var interesert i å ta turen til Haugesund og foreta chiping... og det var han dersom vi fikk ett visst antall biler så tenkte å lodde stemining for hvor mange som var interesert.

 

Har ikke fått konkret pris enda, men han lover GODE priser :)

 

Så hvem er (seriøst) interesert i å få Johan over fjellet? Han hadde ingen mulighet før jul så det blir evt over nyåret...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen andre i lokallaget som hadde vært interesert i å få dette til : klø : Har pratet med ett par utenom klubben som var interesert men hadde trodd der var endel fra klubben også som var interesert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er chipet, vis ikke sko eg slått til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge jeg har garanti så er det eneste aktuelle for min del ppc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært litt i kontakt med Johan hos chipsenter.no for å høre om han var interesert i å ta turen til Haugesund og foreta chiping... og det var han dersom vi fikk ett visst antall biler så tenkte å lodde stemining for hvor mange som var interesert.

 

Har ikke fått konkret pris enda, men han lover GODE priser :)

 

Så hvem er (seriøst) interesert i å få Johan over fjellet? Han hadde ingen mulighet før jul så det blir evt over nyåret...

 

Jo har self lyst på litt mere sprut i diesel purka,men litt vanskeligt å bli seriøst interesert for min del før en sånn ca pris ligger ute,går masse penger med i Jula vettu: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått pris hos Johan enda, men han har jo juletilbud til 1990 så håper jo at han kan levere det til oss også dersom det blir noe av, men som sagt så krever det noen biler (10 stk ble sagt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått pris hos Johan enda, men han har jo juletilbud til 1990 så håper jo at han kan levere det til oss også dersom det blir noe av, men som sagt så krever det noen biler (10 stk ble sagt)

 

oi,tja vist det blir til den prisen så må eg vel bare si ja takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det blir god nok pris så tar jeg lett en haugesundstur, dere har Mcdonalds sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det blir god nok pris så tar jeg lett en haugesundstur, dere har Mcdonalds sant?

 

: haha :jupp det har me,har til og me den derre Dolly greiå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo faktisk 2 stk Mc Donals da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo faktisk 2 stk Mc Donals da hehe

 

¨Det er ikke det at jeg er sulten jeg spør, men må ha en mcflurry for å lokke damen med på tur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke denne linken dør ut,er det ingen flere som er lysten på mere sprut i bilen sin,som Tord sa,så trenger det ikke være folk ifra lokallaget,men også venner eller bekjente,eg har nå overtalt 2 andre bekjente + meg sjøl,så då er me jaffal 3 biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som er interessert,om prisen er rett så klart.1990 hørtes jo gull ut:)Bilen det er snakk om er en 03'-04' A4 2,0TDI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kara hyggelig dette :)

 

 

Vi kommer ha Knall tilbud før dere som er VACN medlemmer , jeg er klar når dere er ! Planlegger Januar såfall.

I tillegg så skall jeg prøve og få med Krister ifra DEKKSKIFT så dere får knakende priser på Vinter/SommerFelg pakker :)

 

Håper og se mye trafikk på tråden

 

Ta nærmere kontakt før Priser på just DIN bil.

 

/Johan

Chipsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kara hyggelig dette :)

 

 

Vi kommer ha Knall tilbud før dere som er VACN medlemmer , jeg er klar når dere er ! Planlegger Januar såfall.

I tillegg så skall jeg prøve og få med Krister ifra DEKKSKIFT så dere får knakende priser på Vinter/SommerFelg pakker :)

 

Håper og se mye trafikk på tråden

 

Ta nærmere kontakt før Priser på just DIN bil.

 

/Johan

Chipsenter

 

Håper også det blir trafikk på tråden,vist det ting går i orden og at du/dere tar turen over til Haugalandet,har du me deg f.eks luftfilter og litt sånn småsnax også da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må innrømme at dette frister enormt nå. Er det noen her på Haugalandet som kan sette bilen tilbake til org hvis det skulle bli nødvendig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må innrømme at dette frister enormt nå. Er det noen her på Haugalandet som kan sette bilen tilbake til org hvis det skulle bli nødvendig ?

 

Har tenkt på det eg også,selv om det kanskje er mest aktuelt for din bil me tanke på garanti osv,men kanskje Tore kan????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går å sette tilbake til org må nesten Johan svare på...

 

Men teoretisk settt dersom det er som ved enkelte typer seriell programmering så får en vell før omprogramering lastet ut org programvare til ei fil som en kan brenne på CD og at en dermed kan sette den tilbake til org programvare senere. Dersom den fila er på ett "normalt format" så burde vell strengt tatt være mulig å laste den tilbake med hvilke som helst seriellprogrameringskabel og da kan jeg muligens ordne med slik kabel dersom det på ett senere tidspunkt skulle bli aktuelt (en kammerat har utstyr for seriell programering men vet som sagt ikke sikkert om det kan brukes til det du ønsker Geir)

 

Johan: Har fått ett par forespørsler også fra ikke medlemmer, hadde derfor vært veldig fint å hatt noen priser å kunne gi ut, både til VAG og annet, fikser du foresten til alle merker som DRS har til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det jeg også lurer på. Er filene "standard"? At samme hvem du går til - og hvilket system de har så kan de legge inn filene du har på cd inn igjen på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filter og småsnx går alltid ann og ta med ellers så pleier jeg og bestille fortløpende når jeg får cash !

Men dette kan vi se på .

 

Haj over VAG biler så kommer vi snart. :)

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går å sette tilbake til org må nesten Johan svare på...

 

Men teoretisk settt dersom det er som ved enkelte typer seriell programmering så får en vell før omprogramering lastet ut org programvare til ei fil som en kan brenne på CD og at en dermed kan sette den tilbake til org programvare senere. Dersom den fila er på ett "normalt format" så burde vell strengt tatt være mulig å laste den tilbake med hvilke som helst seriellprogrameringskabel og da kan jeg muligens ordne med slik kabel dersom det på ett senere tidspunkt skulle bli aktuelt (en kammerat har utstyr for seriell programering men vet som sagt ikke sikkert om det kan brukes til det du ønsker Geir)

 

Johan: Har fått ett par forespørsler også fra ikke medlemmer, hadde derfor vært veldig fint å hatt noen priser å kunne gi ut, både til VAG og annet, fikser du foresten til alle merker som DRS har til?

 

 

Det kommer helt an på hvilke program du bruker til å lese av med.

 

Fleste Tunere i Norge bruker CMD-tech. så filer lest ut med det burde ikke være noe problem å få noen andre til å legge inn igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen karer som er våkne her el ? Når planlegger vi tur ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen karer som er våkne her el ? Når planlegger vi tur ?

 

: vinke :ypp våken her jaffal,håpre bare flere hiver seg på nå snart: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vert morsomt om Johan hadde kommentert det vi har snakket om.

Hadde kanskje på en måte virket litt mer seriøst da...

Til og med andre leverandører har kommentert saken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hohoho.. :) det var 2 sider ja hehe,, fan må våkne opp selv her jeg.

 

Ok. Filer som jeg laster ut kan dessverre ikke brukes av andre så lenge du ikke har slave utstyr under meg direkte. Jeg benytter meg av Optican utstyr . Vis mine filer hadde vært åpnet så kan alle andre tuners benytte sig av dette, det ønsker ikke jeg som dere kanskje skjønner. Filene lagres i PAK el TUN formater så dette kan ingen av dere åpne. Men hvorfor skall dere legge tilbake til ORG ?? Hvem ønsker det ? Bilen kan ju ikke sammenlignes etter programmering :) selv leker jeg og tester nye filer på min bil hele tiden og så døvt som å legge tilbake til Org er noe helt sykt kjedelig!! :)

 

Dere som vil lagre på Pak fila så er dette ikke noe stress i det heletatt.

 

Ta kontakt før mer info om priser til ak din bil.

 

Hilsen

Johan

Chipsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.