Haugesund lokallag: Interesse for chiping av chipsenter.no?

Anbefalte innlegg

Hohoho.. :) det var 2 sider ja hehe,, fan må våkne opp selv her jeg.

 

Ok. Filer som jeg laster ut kan dessverre ikke brukes av andre så lenge du ikke har slave utstyr under meg direkte. Jeg benytter meg av Optican utstyr . Vis mine filer hadde vært åpnet så kan alle andre tuners benytte sig av dette, det ønsker ikke jeg som dere kanskje skjønner. Filene lagres i PAK el TUN formater så dette kan ingen av dere åpne. Men hvorfor skall dere legge tilbake til ORG ?? Hvem ønsker det ? Bilen kan ju ikke sammenlignes etter programmering :) selv leker jeg og tester nye filer på min bil hele tiden og så døvt som å legge tilbake til Org er noe helt sykt kjedelig!! :)

 

Dere som vil lagre på Pak fila så er dette ikke noe stress i det heletatt.

 

Ta kontakt før mer info om priser til ak din bil.

 

Hilsen

Johan

Chipsenter

 

Grunnen de fleste velger å legge tilbake til originalt er hvis de skal bytte inn bilen på et merkeverksted da får du trekk for tunet bil.

Av den grunn har jeg tilbakestilt andres biler som er tunet hos noen andre til originalt. å da er det jo litt synd for kunden å måtte betale noen andre for å sette den tilbake orginalt..

 

Dessuten er vell trimfilene dine også laget unikt til en bil slik at å bruke den samme filen to ganger er ikke særlig smart da på nyere biler er det flere varianter av originalprogrammer.

slik at du helt sikkert får en trimfil som passer 100% til akkurat din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken min er om jeg skulle få noe garanti reperasjoner. ( girkasse , klutsj , turbo osv osv ) så vil jeg sette den tilbake før jeg leverer den slik at det ikke blir problemer med chipping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken min er om jeg skulle få noe garanti reperasjoner. ( girkasse , klutsj , turbo osv osv ) så vil jeg sette den tilbake før jeg leverer den slik at det ikke blir problemer med chipping.

 

Da vil jo PPC være uslåelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner karer, men vis det tilfellet skulle være der så fikser vi dette på en eller annen måte.

Alle filer jeg jobber med er kun til den enheten jeg leser av , kan ikke benyttes om igjen på andre maskiner dessverre.

Da blir det BIG PROBLEMS. (DØD BIL) :(

Grunnen er chassinr og Immobilizer koder som ikke passer.

 

Klart PPC er bra , men satan så dyrt jeg skulle aldri kjøpt det ! Har kjørt med BSR software førr i S3 og er ikke imponert :( men men , Brukte faktiskt en MTM file etterpå og det var noe helt annet !

Har tunet utrolig mange S3 her nede på østlandet og dem blir noe helt jævli sinna ! Kjempe software.

 

Dere får grubble litt , jeg er klar før og komme opp jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner karer, men vis det tilfellet skulle være der så fikser vi dette på en eller annen måte.

Alle filer jeg jobber med er kun til den enheten jeg leser av , kan ikke benyttes om igjen på andre maskiner dessverre.

Da blir det BIG PROBLEMS. (DØD BIL) :(

Grunnen er chassinr og Immobilizer koder som ikke passer.

 

Klart PPC er bra , men satan så dyrt jeg skulle aldri kjøpt det ! Har kjørt med BSR software førr i S3 og er ikke imponert :( men men , Brukte faktiskt en MTM file etterpå og det var noe helt annet !

Har tunet utrolig mange S3 her nede på østlandet og dem blir noe helt jævli sinna ! Kjempe software.

 

Dere får grubble litt , jeg er klar før og komme opp jeg :)

 

og eg håpe du komme,hadde vært en go julepresang til diesel purka mi det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner karer, men vis det tilfellet skulle være der så fikser vi dette på en eller annen måte.

Alle filer jeg jobber med er kun til den enheten jeg leser av , kan ikke benyttes om igjen på andre maskiner dessverre.

Da blir det BIG PROBLEMS. (DØD BIL) :(

Grunnen er chassinr og Immobilizer koder som ikke passer.

 

Klart PPC er bra , men satan så dyrt jeg skulle aldri kjøpt det ! Har kjørt med BSR software førr i S3 og er ikke imponert :( men men , Brukte faktiskt en MTM file etterpå og det var noe helt annet !

Har tunet utrolig mange S3 her nede på østlandet og dem blir noe helt jævli sinna ! Kjempe software.

 

Dere får grubble litt , jeg er klar før og komme opp jeg :)

 

BSR har mangen fornøyde kunder, i tillegg til å være testvinner.

fordelene er mer en å ta ut og inn selv. oppgradering til steg 2,3 er billigere.

du kan låse den opp og programmere den til neste bil siden.

tar du det i betraktning slår den det meste.

Har brukt BSR programvare i noen år nå. og har kun fornøyde kunder på ppc.

men nok om denne saken er ikke ute etter å ødelegge tråden din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, trenger litt mer "fyk" i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, trenger litt mer "fyk" i bilen

 

Kanon,og velkommen i klubben............ka bil du har så trenge litt meir "fyk" da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord Send meg en liste på ev biler som er klare så gir jeg tilbud på dette.

Nå i jula så er det ju kanon tilbuder vis bilene kommer til meg.

 

God Jul allesammen.

 

Hilsen

Chipsenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord Send meg en liste på ev biler som er klare så gir jeg tilbud på dette.

Nå i jula så er det ju kanon tilbuder vis bilene kommer til meg.

 

God Jul allesammen.

 

Hilsen

Chipsenter.

 

hehe ja ein roadtripp til deg hadde egentlig ikje vore meg imot,har en kamerat som også har lyst på litt mere pepper i bilen,men ha er jo då self ikke medlem hehe siden han kjører Bimmer(E46)da,men han har da en Polo også hehe,kan du chippe disse bilene og til hvilken pris sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

 

Hvilken Bemer er det ? avhenger veldig på motor?

POlO 1.4-1.9 Tdi ikke noe stress. 3000 Nok .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tippe bilen vidar meine e ein 07modell 320d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tippe bilen vidar meine e ein 07modell 320d

 

Njaaa,ikje heilt,har ein bekjent med ein 07modell Bimmer 320d som eg fortsatt prøve og overtale,men den andre Bimmeren eg snakke om er ein 03 mod 320d 150hk(e46).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne godt tenkt meg chip til S4en eg:)

 

Skaffer du til denne? Er 2.2T, og pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3500 på s2,s4 kampanje pris-!!! :)

 

Godt nytt år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåse litt liv igjen i denna tråden eg då,siden det ikje blei noge av åsså få Johan til Haugesund,så kunne det vel vært ein ide for de som har lyst på litt meir guffe i bilen å kjøre ein tur til Bergen når Johan kommer der,bare ein tanke liksom: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-5-6 April Er vi i BERGEN dere er vellkommne over en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-5-6 April Er vi i BERGEN dere er vellkommne over en tur :)

 

Kanon,ser folk skriver seg på lister i den andre tråden du har,er dette noe som alle må gjøre eller er det bare til og stille opp,jeg må få fri fra jobben før jeg kan ta turen opp ser du,så det hele er avhenigt om jeg får fri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du får fri da Vidar så jeg kan guffe opp purka di :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.