Elendig lakk på nyere audi ??

Anbefalte innlegg

Utrolig stor forskjell på garanti rundt om oss Möller, noen er drit vanskelige! Men på en så ny bil skal ikke lakken flasse eller bli sånn! Har värt borti noen som har hatt samme problem, og dem fikk dekket det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv vært en av de uheldige som har måttet lide av møller sin dårlige kundebehandling...

i mitt tilfelle var det først klage over sinkslipp... fikk først etter nesten ett år med mye masing, og sure miner vite at jeg ikke hadde noe garanti lengre da bilen var for gammel... men fant da noe rust ved takrails, og etter litt krangling der så fikk jeg endelig lakkert nesten hele bilen... synest der er for dårlig kundebehandling, kunden skal kunne gå ut av døra med et smil, å ikke forbannet... (hadde i en periode bare lyst å selge bilen)(er også mulig at denne bilen blir min siste vag pga møller sitt system (har sett mange som klager over møller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med mye steinsprutskader på panseret på min 2009 A3 m 18K på tellern. Mulig at det er kjørestilen min, men jeg opplever at lakken burde tålt mere. Har også autoglym lakkforsegling, uten at det hart hjulpet noe nevneverdig......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal inn og få lakkert opp fangerne på min touran 30juni for lakken detter regelrett av!!!

Pluss lakkering av bakluka da det har flasset av lakk på 2x2cm...

Alt på garanti...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 2004 modell så flasset klarlakken på bakluka, da det hadde gått 5 år så var det ingen garanti. Burde absolutt ikke skje etter snaut 5 år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.