Forslag til nye felger VW Passat 3B:)

Anbefalte innlegg

Har lyst på nye felger til sommeren, helst 19 toms 5-eikers med polert kant;) ET 45 helst og 8,5 bred. Kom med innspel til kva dokke syns kan passe: rolleyes: vinke :

DSC_0176 (Medium).JPG

DSC_0299 (Medium).JPG

DSC_0038 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 5 eiker, men en veldig pen felg som svært få har:)

work_rezax.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på nye felger til sommeren, helst 19 toms 5-eikers med polert kant;) ET 45 helst og 8,5 bred. Kom med innspel til kva dokke syns kan passe: rolleyes: vinke :

 

Utvalget er enormt, i hvertfall hvis du kan godta ET ned mot 35 også (som også funker meget bra på Passat 3b/g). Husk å få med TUV på felger med ET under 38 hvis du skal skrive inn hjula i vognkortet (orig.ET er 45 mener jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utvalget er enormt, i hvertfall hvis du kan godta ET ned mot 35 også (som også funker meget bra på Passat 3b/g). Husk å få med TUV på felger med ET under 38 hvis du skal skrive inn hjula i vognkortet (orig.ET er 45 mener jeg)

 

Hmm, trur det vil subbe en del med ET 35 og 8,5 toms breie felger, men valsing er jo soklart noke ej kunne fått gjort. Får man ET 35 med Tuv til denne bilen da? Hadde RS4 felger med ET 35 før, og klarte ikkje å skaffe TUV-papir til desse.....

 

Kom med fleir forslag folkens:):tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, trur det vil subbe en del med ET 35 og 8,5 toms breie felger, men valsing er jo soklart noke ej kunne fått gjort. Får man ET 35 med Tuv til denne bilen da? Hadde RS4 felger med ET 35 før, og klarte ikkje å skaffe TUV-papir til desse.....

 

Kom med fleir forslag folkens:):tilber:

 

8,5x19 ET35 med 225 eller 235/35 19 skal ikke subbe med normal senk og intakte fjærer og dempere. De seriøse felgleverandørene skal ha TUV på slike felger, men som en mellomting kan man jo alltid vurdere ET40-45 hvis man finner felger man liker med de offset (og evt slenge på en 5mm spacer).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking skal ikkje vere noke problem, har justerbart KW var 2, men vil no ha det lavast mulig uten at det subber....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 18 toms Pål, men felgane dine er fine dei. Syns du bør beholde dei sjøl;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking skal ikkje vere noke problem, har justerbart KW var 2, men vil no ha det lavast mulig uten at det subber....;)

 

Da anbefales 7,5x18 ET50 med 205/35 18, men kan ikke love at det ser bra ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no 8x18 ET 45 no, og det er no lavt nok.... Sku hadt spacere om ej beholder dei felgane neste sesong... Men mest lyst på nye felger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no 8x18 ET 45 no, og det er no lavt nok.... Sku hadt spacere om ej beholder dei felgane neste sesong... Men mest lyst på nye felger:)
Du kan alltids få prøve på mine en dag da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan alltids få prøve på mine en dag da ;)

 

Pål, det kan ej gjerne, men skjønnakje ka du ikkje skal behalde dei sjøl for:confused:: bh : mykje finare dei du he no, enn dei du vil kjøpe dej....: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål, det kan ej gjerne, men skjønnakje ka du ikkje skal behalde dei sjøl for:confused:: bh : mykje finare dei du he no, enn dei du vil kjøpe dej....: haha :
Hehe hva vet du om hva jeg skal kjøpe meg da ?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du hadde vel lagt ut et bilde av noken felga....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du hadde vel lagt ut et bilde av noken felga....
Blir nok ikke dei nei ;) Blir andre felger......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, okai. Show me;)
Hehe det blir hemmelig helt til jeg får felgene i hus gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett par forslag:

 

Peeene AME-felger 19":

 

wheels_of_steel.jpg

 

DSC_1321copy.jpg

 

qtrshotcopy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger, men vil helst ha åpnere felger....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller denne felgen kanskje?

asa2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en rask ps-mod :o

 

Veldig bra ps mod, men hjulet er nok 1-2 tommer for stort i forhold til at man kun får Brock B1 opp til 17 tom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.