Forslag til nye felger VW Passat 3B:)

Anbefalte innlegg

Veldig bra ps mod, men hjulet er nok 1-2 tommer for stort i forhold til at man kun får Brock B1 opp til 17 tom ;)

 

Var det eg frykta : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller denne felgen kanskje?

Vedlagte bilder

 

Noken som veit kor ej kan få tak i desse? 19 x 8,5 Et 45 eller 35 med TÜV-papir for Passat. Heiter vel ASA JH4:tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det kom visst ikkje med...:o men det er dei siste som Erling Frøysa la til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er ASA felger (og de ligner jo på mine) så er det vel Sharif som tar inn disse : klø :

Men de har tydeligvis forskjellige navn, for jeg har funnet bilde av samme felg med tre forskjellige navn...:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er ASA felger (og de ligner jo på mine) så er det vel Sharif som tar inn disse : klø :

Men de har tydeligvis forskjellige navn, for jeg har funnet bilde av samme felg med tre forskjellige navn...:confused:

 

Er din bil dei er henta frå;) hehe, etter ASA si heimeside, så heiter dei JH4, men der er en like versjon, men den er 3 delt, og koster sikkert en del meir. begynner på AR trur ej....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er din bil dei er henta frå;) hehe, etter ASA si heimeside, så heiter dei JH4, men der er en like versjon, men den er 3 delt, og koster sikkert en del meir. begynner på AR trur ej....

 

Aha :P Vet den finnes med JH4, AR4 og DS3 som navn...men hvilken jeg har vet jeg ikke. Kanskje noen andre vet?

 

EDIT: Da ser det ut til at felgene mine er DS3, i alle fall står det DS39 på de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er jo noken fine felga, men kosta vel flesk...: rolleyes

passi003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, betala du da Erling?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. spørs kor mykje reklame du er villig til å sette på bilen..

Kosta da?

 

 

Her er ein annan ps-mod: Koya Sato R1

(fekk ikkje til bakhjulet)

felg1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det første bilde er vel med Antera-felger, så koster vel en del ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig tøffe ut!

 

Klarer du aldri å bestemme deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, vanskeli det Erling, siden ingen sjapper har inne det eg vil ha;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som veit om det går på 19x9,5 med et 45 bak på Passat 3b med passelig senk? Vil det ta inni innover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, vanskeli det Erling, siden ingen sjapper har inne det eg vil ha;)

 

Har ikke Christer på Dekkskift mulighet til skaffe de Zito felgene da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som veit om det går på 19x9,5 med et 45 bak på Passat 3b med passelig senk? Vil det ta inni innover?

 

9,5x20 ET43 butta ikke innover på Passat 3BG med AP gewinde, så tipper dette også går. Men ville nok ikke turt å velge så bredt bakdekk som 265/30 19 uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekka eg ville hadt var vel 245/255-35, men går vel kanskje ikkje det heller...? Du har jo god peiling på dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekka eg ville hadt var vel 245/255-35, men går vel kanskje ikkje det heller...? Du har jo god peiling på dette:)

 

Jeg ville valgt 235/35 19 selv på 9,5x19 fordi skal du ha samme diameter som foran, så er det 265/30 eller egentlig 275/30 19 som er rett og det subber nok greit mye. 245 eller 255/35 er en mulighet, men begge er litt for store hjul til bilen, i hvertfall 255.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.