Trondheim lokallag: Filmkveld på ES-tuning 1.mars kl 19.00

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!! Ja da nermer vi oss jul med stormskritt. Ska bli gøy å pakke opp gaver igjen med en avsluttende pils o.l senere på kvelden.

Jeg har forhørt meg med ES-Tuning om filmkveld, og det skulle de være med på å ordne ja. Blir nermere våren når det er litt varmere i lufta, og Lørdag passer vel best da vi har hatt noe lignende der før, men skal holde dere oppdatert etter vært som ES og jeg blir enige om tid og hvilket innhold. Kommer vel til å spørre hva folk synes de vil ha med på en sånn kveld også, så bare kom med forslag! OK, kommer med mer senere! :)

 

EDIT: --Oppsummering--

 

Vi drar igang filmkveld sammen med ES-tuning.

 

TID: lørdag 1. mars kl 19.00

STED: ES-tuning sine lokaler i Tempeveien 31 (se forøvrig http://www.estuning.no/kontakt.asp for kart)

PROGRAM: Foreløpig åpen for innspill. Vi skal se bilrelaterte film(er) og så blir det sikkert prat om løst og fast.

 

Les videre i tråden for mer info og post gjerne forslag til aktiviteter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes ut som en grei plan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft :)

Må da få med seg en kveld med bil-skrytfilmer og bane-leking :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet for at noen nordtrøndere også kan ta turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet for at noen nordtrøndere også kan ta turen?

 

Ja, det tror ikke skal være noe problem. Men jeg skal komme tilbake til hvordan ting skal foregå og slikt!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet for at noen nordtrøndere også kan ta turen?

 

Nei, slike folk vil vi ikke ha :nana:

 

 

Alle er velkommen hit uansett lokallag, selvfølgelig! Erfaringsmessig blir det skjelden så mye folk på slike tilstelninger at vi må avvise noen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, slike folk vil vi ikke ha :nana:

 

 

Alle er velkommen hit uansett lokallag, selvfølgelig! Erfaringsmessig blir det skjelden så mye folk på slike tilstelninger at vi må avvise noen ;)

 

Njash, skal vel alltis klare å snike meg inn i S2`n din Vidar : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i møte med ES-Tuning. Det blir arrangert en filmkveld hos ES på sluppen. Dato er spikret, se første post. Vi må ha påmelding for de som skal komme, slik at det blir bestilt riktig antall Pizza. Anbefaler at folk tar med noe å sitte på fordi at det ikke er sittemulighet for alle som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppers , jeg for min del setter av begge datoen med en gang.

blir pizza uten "ekstra " tilbehør denne gangen håper jeg :=P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt,

Er det enten lørdag 1. mars eller lørdag 26 april... eller en dato imellom ?

Er noe trøtt etter helga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for 1mars om det er ett alternativ, den 27.April er jo fryktelig lenge til :) (Og det er det så mye annet som foregår rundt den tida)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg hiver meg med Vidar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare skriv meg opp med en gang, kommer uansett dato :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 Mars er mottatt som forslag til Filmkveld! Og henger meg på den dagen jeg også! Håper folk skjønner at vi betaler en liten sum hver for pizza! ES fikser med bestilling. Husk også at Filmkveld og Åpen dag skal være to forskjellige dager!! Forslaget

mitt til åpen dag er 29 Mars. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Dette blir knall. Jeg er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kom igjen folkens! Tror vi bør ha det klart hvor mange vi blir ca en uke før arrangementet og siden ingen har noen motsigelse på at det blir Lørdag 1 Mars klokken 19.00 så tar vi den dagen!!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med på filmkveld, da dette er en aktivitet som ikke krever noen form for eie et CO2 utslippene element :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi spikret dato for filmkveld, 1. Mars kl 19 :) Sett av datoen allerede nå. Planen var å vise noen klubbvideoer etter fritt ønske, og om noen andre har noe bilrelatert film å vise til er det bare å komme med det og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...er med på åpen dag jeg altså:) uansett dato,tror nokk jeg at jeg har kommet til å satt av denne dagen,hvis dette er et alternativ å få til i tilegg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...er med på åpen dag jeg altså:) uansett dato,tror nokk jeg at jeg har kommet til å satt av denne dagen,hvis dette er et alternativ å få til i tilegg:)

 

Datoen er satt til Lørdag 29 Mars. Kommer et innlegg i Treffpunkt som er å vente ganske snart! Vel møtt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh...trega,hehe.så ikke det,trodde det var et alternativ.i bee there;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh...trega,hehe.så ikke det,trodde det var et alternativ.i bee there;)

 

Kjæm du på filmkveld 1 Mars også kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.