Trondheim lokallag: Filmkveld på ES-tuning 1.mars kl 19.00

Anbefalte innlegg

Har fått med meg Jan, så vi kommer 2stk fra Nord-Trøndelag iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm du på filmkveld 1 Mars også kanskje?

 

 

Har kansje vært gøy det,men er ganske beskjeden og kjenner ingen enda,så vet ikke helt om jeg tør:p hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av de jeg har truffet som er farlig /skumle hvertfall. Ingen som biter :P (tror jeg da )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... nei slik var det ja:P Når har dere satt påmeldingsfrist da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... nei slik var det ja:P Når har dere satt påmeldingsfrist da??

 

Bare si fra ca en uke før du, så vet vi om du kommer! Ingen biter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vell få til å stille på filmkvelden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om denne, det er altså kommende lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en par fra Nord Trøndelag som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det for sent å melde seg på nå? er litt usikker på om jeg får til å komme, da jeg skal jobbe helgen, pluss at jeg må rekke å demontere boraen før lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det for sent å melde seg på nå? er litt usikker på om jeg får til å komme, da jeg skal jobbe helgen, pluss at jeg må rekke å demontere boraen før lakkering.

 

samme her å, bortsett fra bora :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen er satt til Lørdag 29 Mars. Kommer et innlegg i Treffpunkt som er å vente ganske snart! Vel møtt!!

 

Ja, det begynner å haste med å få Treffpunkt før helga nå :P:nana: hvis man skal lese litt info der...

Satt opp hvor lenge filmsnurringen varer? Regner vel at det blir noen som skal beer.gif???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som kommer bør huske noe og sitte på;) (og drikke:D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme her å, bortsett fra bora :)

 

Kom den som vil, påmelding er ikke satt ned til hver enkelt mann akkurat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det begynner å haste med å få Treffpunkt før helga nå :P:nana: hvis man skal lese litt info der...

Satt opp hvor lenge filmsnurringen varer? Regner vel at det blir noen som skal beer.gif???

 

Innsendingsfristen var i Januar, men noe blad har vi ikke sett.. hehe. Den infoen var tiltenkt åpen dag, og det er ikke riktig enda. Filmsnurringa varer vel til Egil kaster oss ut eller til vi går tom for film, vi har vel ikke akkurat satt noe slutttidspunkt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dævven så fort tia går... muligens 2 stk kommer dinglende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dævven så fort tia går.....

 

Idag skjer det! sharingpopcorn.gifskaal.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var en artig kveld! Burde ha flere av slike, skaal.gifog da skal jeg ta med litt go filmer jeg også.

Takker Es tuning for pizza. Tror jeg talte nesten 30 personer mellom alle beer01.gifpilsene :DDrunk.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: gråter : typisk meg å "velge " denne helga å bli sjuk på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da var dato passert og dette tør jeg påstå var en meget velykket kveld! På det meste var vi vel oppe i 25-30 personer, og det ble nesten trangt i "kinosalen" til tider. Masse bra film fra både glansdagene til Audi i Rally, banetreff og noen hjemmelagde filmer som var tatt opp i forskjellige sammenhenger hos ES : smil :

 

Stor takk til ES Tuning for stilling av lokale og lerret, og ikke minst for sponsing av pizza til alle mann :glad:

 

 

Og bård, neste gang må du skal drikke så mye at det ikke er mulig å få tak i deg på 12t, bør du se til at det ikke er noe du absolutt ikke burde du ha gått glipp av som skal foregå neste dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg på å rose ES for supert opplegg. Håper dette kan gjentas igjen. Da er det bare å vente på 5 april da det er åpen dag på samme sted og Lørdag det også!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk med deg alle filmene mr. værnes ? :P

 

Ellers.... det var en artig kveld. Mye hk og blårøyk :)

 

Supertakk til ES

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen glapp sikkert! Men det må man regne med når man sitter og ser film med en pils i handa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Bård, neste gang må du skal drikke så mye at det ikke er mulig å få tak i deg på 12t, bør du se til at det ikke er noe du absolutt ikke burde du ha gått glipp av som skal foregå neste dag ;)

 

: vinke :, hehe.... "litt" for mye alkohol på fredag ja...., og jeg som vet at jeg ikke bør drikke for mye vodka: dum : :P

Pizza var ikke det jeg tenkte på i går akkurat, ;)

Menmen, finnes vel flere anledninger å drikke seg full å se film.....:)

 

Håper dere hadde en fantastisk kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte ass. : bråk : Lå hjemme med stiv nakke og ferske sting... 4 april er jeg i Skottland : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en kjempefin kveld med mye bra film:)

Veldig mye film som jeg trur Bård Even hadde likt;)

Men må si begynnte å lure når noen begynnte å vise Volvo filmer: eek :

Men dem kom fort tilbake med en bra film av gode gamle Audi fra Rallytiden på 80 tallet: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.