Bodø lokallag: på tide med nytt vintertreff :)

Anbefalte innlegg

Vi i bodø gatebil har nå fått det meste på plass (bortsett fra snø:P) for å kunne kjøre igang med årets vintertreff i Salten.

 

Vi får brøytet opp en bane på Valnesfjordvannet (Kosmovannet) i 'Valnesfjord.

Treffet går av stabelen 15 - 17 februar, og alle er velkommen.

 

Program:

fredag:

Kurs om isbanekjøring på Fauske hotell. Kursleder er Sverre Isaksen fra KNA Oslo.

Han jobber som politi i oslo-området, og på fritiden kjører han rally, og endel annet som innebærer mye fart og motor.

Han har lang erfaring med banekjøring, og kan gi veldig gode tips ang idealspor, fordeler og ulemper ved bak/for/4-hjulsdrevne biler og mye mye annet.

 

Etter kurset vil det bli en sosial sammenkomst på hotellet med mat, drikke og bilprat.

 

Lørdag og søndag åpner vi banen kl 10.00 på morran og kjører så lenge det er mulig.

 

Priser:

2 dager: 400,-

kurs: 100,-

 

 

Det er fremdeles mye som må planlegges, så det kommer mer info etterhvert.

Er det noen som har spørsmål, eller vil melde seg på, kan de sende en mail til meg: per.jensen@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil leke seg på isen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok, men kjøring blir det neppe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg og kjøring blir det sikkert også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurset blir mest sannsynligvis flyttet inn til Bodø pga at det skal være hundeutstilling eller no sånt i fauske den aktuelle helgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok også, bare det blir snø og is:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er aktuelt for meg. Spesielt kurset kommer jeg til å stille på. Om jeg tør så kan de hende jeg tar en tur ut på isen for å gjøre meg kjent med bilens vintersgenskaper.

Del dette innlegget