Bodø lokallag: på tide med nytt vintertreff :)

Anbefalte innlegg

noen osm har kart over kor Kosmovannet er? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei... regna med man må hiv se med på felleskjøringa dit:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en litt dårlig nyhet til dere.

 

På grunn av mildværet og snøen som har vært, så må vi utsette treffet.

I første omgang flytter vi det bare en uke, og værmeldinga ser foreløpig perfekt ut for helga etter.

 

Skulle det ikke bli den helga så flytter vi treffet en og en uke, men jeg krysser fingrene for at vi skal få det til 23-24 februar.

 

Jeg beklager om dette blir vanskelig for dere, men været rår man desverre ikke over.

 

Skulle det være noe dere lurer på så er det bare å sende meg en mail på

per.jensen@gmail.com

 

MvH

Per Jensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for de som lurer på hvor kosmovannet er, så blir vi å sette opp skilt til bana førresten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en litt dårlig nyhet til dere.

 

På grunn av mildværet og snøen som har vært, så må vi utsette treffet.

I første omgang flytter vi det bare en uke, og værmeldinga ser foreløpig perfekt ut for helga etter.

 

Skulle det ikke bli den helga så flytter vi treffet en og en uke, men jeg krysser fingrene for at vi skal få det til 23-24 februar.

 

Jeg beklager om dette blir vanskelig for dere, men været rår man desverre ikke over.

 

Skulle det være noe dere lurer på så er det bare å sende meg en mail på

per.jensen@gmail.com

 

MvH

Per Jensen

 

 

 

Ikke for å være frekk.. men hva var det jeg sa.... men neida ikke hør på han som viste dette kom til å skje...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, du sa isen ikke kom til å være tykk nok.. den er nå 45 cm, så den er mer enn tykk nok...

 

Derimot så er det et tynt vannlag mellom islagene som gjør at jeg helst vil vente litt med å slippe folk utpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at det ikke blir kommende helg heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må være synsk...

 

Vi utsetter en uke til.

Isen er sterk nok til å bære bilene, men det øverste laget er litt svakt, så vi får ikke frest bort snøen som ligger der.

Hvis det ikke kommer for mye regn i neste uke så blir isen perfekt :)

 

Banelengden derimot blir litt kortere. Vi reduserer den til ca 2 km.

 

Si gjerne ifra til de dere vet om som skal opp og kjøre, så slipper jeg så sinnsykt masse telefoner og mailer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hater virkelig å gjøre dette, men pga at treffet kræsjer med andre aktiviteter som skal være denne helgen, og at mange påmeldte har kommet med ønske om å flytte det til neste helg, så utsetter vi treffet igjen.

 

Datoen blir da 8-9 mars.

 

Dette er siste dato jeg kommer til å sette for treffet.

Går det ikke denne helgen så overlater jeg roret til noen andre som får ta avgjørelsene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bare stryke meg fra påmeldinga til det kurset i forkant.. Siden det er så usikkert på når det blir, pluss at jeg har andre ting jeg må gjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært på telefonen med en av karene i salten motorsport, og fikk vite at det har kommet veldig mye overflatevann (30-45 cm) pga all snøen som er kommet der ute.

 

Salten Motorsport har hatt møte nå i helgen, og kommet fram til at et alternativ måtte bli å kjøre et treff i Dråvika, som i utgangspunktet er en grusbane.

Jeg har prøvd å få tak i lederen i salten motorsport, uten å lykkes, så derfor tar jeg beslutningen nå om å avlyse treffet.

Jeg har ikke tro på at et isbanetreff på islagt/snødekt grusbane vil bli det samme uten at man begynner tidlig å preparere banen.

 

Forholdene har ikke vært de beste i år, og det har ført til den ene utsettelsen etter den andre, noe jeg beklager på det sterkeste.

 

Mvh

Per Jensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.