#76 Skrevet Februar 26, 2008 En av mine favoritter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 26, 2008 Puh.....bra jeg ikke heiv de 15 toms stålisene mine hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg bytter jo Felger like ofte som mange bytter sokker, men her kommer noen bilder, Har ikke bilde av de nyeste felgene mine enda, men kommer uttpå sommeren:) De nyeste er 10,5x18 schmidt VN line Her med 8,5x20 OZ Opera Her med 10x17 Brock B1 Her med 8,5x20 TSW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 3, 2008 Skal få mads k til å legge inn flere eksempler hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 3, 2008 Skal få mads k til å legge inn flere eksempler hehe hehe, nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 3, 2008 Utvilsomt superbös den Passaten din Morten. Kan ikke vente med å se den med VN-Lines'a på. Her er litt mer mer 3BG: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 3, 2008 Tusen Takk:) skal valse skjermer på onsdag, så kanskje det blir noen bilder i nærmeste framtis:) Rå den sorte ogsåå:) heftige felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 4, 2008 Skal få mads k til å legge inn flere eksempler hehe Skal du det? De desidert råeste felgene du har hatt på bilen din: Kerscher RS 9 og 10½x18: rock : Men skal nok se at det blir brukbart med VN-lines'a også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 4, 2008 Ja det er helt rått:tilber: Blir ekstremt moro å se bilen din Morten med de nye felgene. Er jo litt kant der også kan man si: smil : Fantastisk bil og helt etter min smak av hvordan en 3bg skal se ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 15, 2008 Min nyinnkjøpte highline med vinterdekka, 18" ASA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 15, 2008 slenger inn eit par av min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 16, 2008 Tusen Takk:)skal valse skjermer på onsdag, så kanskje det blir noen bilder i nærmeste framtis:) Rå den sorte ogsåå:) heftige felger Hmmmm lurer på hvem som har de felgene nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 20, 2008 RS6 på Passat er vel ikkje så veldig nyskapende, men legger den inn likevel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 20, 2008 RS6 på Passat er vel ikkje så veldig nyskapende, men legger den inn likevel:p [ATTACH]92617[/ATTACH] Pen og lav den der:) hvor store felger er de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 21, 2008 Pen og lav den der:) hvor store felger er de? 225/35-19":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 3, 2008 Nye felger, W8 baklykter og sorte blink i speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 3, 2008 Er faktisk rimelig bøllete den passaten din. Liker stilen godt:) De nye felgene var tøffe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 15, 2008 Nye felger, W8 baklykter og sorte blink i speil Meget pen og stilren bil........men syns det ble litt "trillebår-look" med de store enderøra så lavt under bakfangern. Men hver sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 15, 2008 Meget pen og stilren bil........men syns det ble litt "trillebår-look" med de store enderøra så lavt under bakfangern. Men hver sin smak Kunne faktisk ikke vært mere enig... Fet bil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 18, 2008 ehh hvilke hjul er dette?fikk lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 18, 2008 ehh hvilke hjul er dette?fikk lyst på Står jo lenger opp i tråden det, de heter Kränze Bazreia. Du kan høre med Jons Dekk og Felg. Han er vel den eneste jeg vet om som har de i klubben (Norge). Ser helt ville ut! Koster jo litt, men er ganske overkommelige hvis du bestiller fra USA ihvertfall. Mener å ha sett 19" til 800-900 dollar stykket (nye). Får ikke mange råere felger i den prisklassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 18, 2008 ok det var litt over mitt budsjett for og si det sånn: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 18, 2008 Her er noen bilder av min -05 Passat Exclusive med KW justerbart og 9,5x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 19, 2008 Dæven for en pen passat Roar! Har du pulverlakkert felgene i bilens farge? Den falt skikkelig i smak hos meg. Flott bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 19, 2008 Nei har ikke det, de er sånn orginalt, men de er ikke helt like i fargen men nesten, skulle helst vært i samme farge men men..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...