Passat 3bg inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

mykje tøft her, veit ikkje koss eg får lagt ut bilder av min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Passat 04 :-)

 

passat3.jpg

 

passat4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble mye fint å se på her ja:tilber:

 

Men noen som har noen flere inspirasjons bilder til svart passat 3bg?

Trenger litt forskjellige ideer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye pene passater her ja:D Ble veldig inspirert :)

 

Jeg sitter og lurer på hva jeg skal gjøre med min ABT...

17_1855182857.jpg

17_700762361.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kom det et par nydelig passater til ja. Veldig lekkert:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre ikke sort, men ikke stygg heller ;)

 

41_05.jpg

 

En til:

 

7144.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre ikke sort, men ikke stygg heller ;)

 

 

 

Ikke er det en 3bg heller : haha : Har du mer info/link til den gråe? lekkerbisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som gidder å photoshope denne litt? Sote ruter å ha todelt farge... sort fra litt over dørhåndtak å opp... sorte speil kanskje...

 

Behold den sølv: rock :

 

Du har ikke vudert å lakke grillene foran sorte? eller kansje enklere å kjøpe orginale sorte så har du muligheten til å bytte. føler bilen er litt rotete med alt sølv foran , men for all del det er muligt det er bare eg som synst det : klø :: flau :

 

Kjempeflott bil du har skaffet deg det er sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den sølv: rock :

 

Du har ikke vudert å lakke grillene foran sorte? eller kansje enklere å kjøpe orginale sorte så har du muligheten til å bytte. føler bilen er litt rotete med alt sølv foran , men for all del det er muligt det er bare eg som synst det : klø :: flau :

 

Kjempeflott bil du har skaffet deg det er sikkert.

 

beholder den nok sølv!! Tror det blir votexfanger å ny grill til sommeren. Så det blir vel sorte gitter å sort grill. Må vel ha chrome ramme rundt grillen, men ellers sort : klø : Har ikke helt bestemt meg enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle hvor det er mulig å få tak i den emblemfrie grillen med chromeramme rundt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde passaten tilbake i tråden her, side 2 eller noe? kan noen fortelle meg hvor jeg får tak i denne grillen i norge? eller hvem som importerer mattig? det er vel en mattig grill etter det jeg har skjønt tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jeg slippe spacer med ET 35-38 på en 19" x 8 - 8.5" felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jeg slippe spacer med ET 35-38 på en 19" x 8 - 8.5" felg?
8-8,5x19 ET 35 er jo perfekt på 3BG hvis du vil slippe valsing.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8-8,5x19 ET 35 er jo perfekt på 3BG hvis du vil slippe valsing.....

 

Hvordan vil det bli med ET 45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir aldri nok inspirasjons/skryte-tråder til passat :D:D

 

slenger meg med jeg og.

grøftlys er montert etter fotografering

xenon, soting og lakkering av nedre del kommer til sommeren.

avatar.JPG

IMG_0030.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av 2,5 tdi v6`n jeg hadde for 3-4 år siden. :)

passat2001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir aldri nok inspirasjons/skryte-tråder til passat :D:D

 

slenger meg med jeg og.

grøftlys er montert etter fotografering

xenon, soting og lakkering av nedre del kommer til sommeren.

 

Pen den der asså

, 18"?, coilovers eller senkefjærer? Hvor er grillen/øyelokk kjøpt? Pris? Gjort noe annet med den?? Interessert pga av skal ha en slik en dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker

det er justerbart fra FK automotive. kjøpt av quality autoimport ved et massesalg her på klubbsiden.

grillen og øyelokka er kjøpt på norsk bildelsenter. prisene finner du her http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Katalog/?Klasse=11&ASP=3722051&Type=VW&Model=Passat&Year=2001

 

felgene er 8x18 et35. angret litt på at jeg ikke kjøpte 19" med det samme, men var glad etter å ha kjørt 18" en sommer på elendige trønderske veier....

 

ellers så har jeg ikke gjort så mye enda, satte på caraktere baklukevinge, byttet ut til en short alu-pinne til antenne, fjernet bakruteviskeren(til fruens store ergrelse:) ) og byttet ut treinteriøret til carbonlook. men som nevnt, så venter videre forandringer.

det er dette som er så hærlig med 3bg, man trenger ikke gjøre mye for å få et fet bil.

low`er.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil det bli med ET 45?
Du må kanskje ha på noen spacere da......mulig det kan gå klart fjørbeinet. Avhenger litt av dekkmerket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker

det er justerbart fra FK automotive. kjøpt av quality autoimport ved et massesalg her på klubbsiden.

grillen og øyelokka er kjøpt på norsk bildelsenter. prisene finner du her http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Katalog/?Klasse=11&ASP=3722051&Type=VW&Model=Passat&Year=2001

 

felgene er 8x18 et35. angret litt på at jeg ikke kjøpte 19" med det samme, men var glad etter å ha kjørt 18" en sommer på elendige trønderske veier....

 

ellers så har jeg ikke gjort så mye enda, satte på caraktere baklukevinge, byttet ut til en short alu-pinne til antenne, fjernet bakruteviskeren(til fruens store ergrelse:) ) og byttet ut treinteriøret til carbonlook. men som nevnt, så venter videre forandringer.

det er dette som er så hærlig med 3bg, man trenger ikke gjøre mye for å få et fet bil.

 

Ser bra ut denne du ;) Har makan selv som jeg skal begynne med snart! Er i det samme dilemma selv, 18 vs 19, men tipper det blir 18" på meg.

Du sier du har byttet ut treinteriøret med carbon, har du et bilde av dette? Er på jakt etter noe slikt selv. og evt hvor fikk du tak i dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for komp.

 

har desverre ikke bilder av interiøret. men det er det originale som er levert til disse bilene. jeg var veldig heldig og kom i kontakt med en på forumet som var ut etter å få byttet interiøret fra sin fars bil. dermed ble det carbon på meg, og tre pa han.....

 

men i den tid jeg drev å lette etter annet interiør, fikk jeg tips om hvor jeg kunne kjøpe komplett sett, men usikker nå på hvor det var henn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kanskje ha på noen spacere da......mulig det kan gå klart fjørbeinet. Avhenger litt av dekkmerket

 

 

8,5 tom med ET45 butter ikke innover i originalt fjærben eller med AP eller KW gewinder på Passat 3B(G) med 235 dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.