Passat 3bg inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Takker:) Dette var pent:tilber:

Er noe slikt jeg vil ha til sommern også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen pen en som en kompis har...lyst på....synd den ikke er 4 motion og det er automat, skulle jeg lagt inn bud;)

n574860198_653299_7978.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full votex styling på den?

 

Jepp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av en sølvfarga med votex da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var lekker ja:tilber:

 

Men noen her som vet hva som blir blir perfekt bredde og inpress osv på 19" felg på passat 3bg stasjonsvogn?

 

Tenkte 9x19 et 35 og 235/35/19 eller er det noen andre her som vil anbefale noe annet? Bilen blir senket med vanlig kw justerbart til sommern tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste svarte og røde var jo lekkre. Skjønner ikke hvorfor så mange i Norge ikke bruker litt mer penger på felger jeg da dette gjør 50% av bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var lekker ja:tilber:

 

Men noen her som vet hva som blir blir perfekt bredde og inpress osv på 19" felg på passat 3bg stasjonsvogn?

 

Tenkte 9x19 et 35 og 235/35/19 eller er det noen andre her som vil anbefale noe annet? Bilen blir senket med vanlig kw justerbart til sommern tenker jeg.

 

Da må du nok gjøre noe med hjul buene ja.

8,5x19 ET 35-38 er nok den safe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var lekker ja:tilber:

 

Men noen her som vet hva som blir blir perfekt bredde og inpress osv på 19" felg på passat 3bg stasjonsvogn?

 

Tenkte 9x19 et 35 og 235/35/19 eller er det noen andre her som vil anbefale noe annet? Bilen blir senket med vanlig kw justerbart til sommern tenker jeg.

 

Hvis du skal ha samme hjul foran og bak, så vil begrensingene foran styre hva du kan gå for. 9x19 ET35 er nok litt bredt med gewinde, 9x19 ET40 med 225/35 eller 235/35 er nok maks av hva som går uten å valse mye foran. Bak kunne du nok hatt 10x19 ET40 med 235/35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du nok gjøre noe med hjul buene ja.

8,5x19 ET 35-38 er nok den safe

 

Takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha samme hjul foran og bak, så vil begrensingene foran styre hva du kan gå for. 9x19 ET35 er nok litt bredt med gewinde, 9x19 ET40 med 225/35 eller 235/35 er nok maks av hva som går uten å valse mye foran. Bak kunne du nok hatt 10x19 ET40 med 235/35.

 

Takk for svar:) Da vet jeg litt mer om hva jeg skal prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger inn et par her av den som jeg hadde:

135760225144551a721e5df.jpg

166374167243540013afa2f.jpg

passatn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne husker jeg. Veldig pen bil:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1543.jpg

 

Noen som vet hva disse felgene heter og hvilken dimmensjon de har på denne bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste svarte og røde var jo lekkre. Skjønner ikke hvorfor så mange i Norge ikke bruker litt mer penger på felger jeg da dette gjør 50% av bilen?

 

vil si 75% ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva disse felgene heter og hvilken dimmensjon de har på denne bilen?

 

Er ikke det noe Lorinser greier?

 

Nydelig bil, bortsett fra skilt plasseringen som var håpløst stygg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha samme hjul foran og bak, så vil begrensingene foran styre hva du kan gå for. 9x19 ET35 er nok litt bredt med gewinde, 9x19 ET40 med 225/35 eller 235/35 er nok maks av hva som går uten å valse mye foran. Bak kunne du nok hatt 10x19 ET40 med 235/35.

 

Kan man bruke disse med bare senking med fjærer, eller "må" man ha justerbart senkesett? Spørsmålet mitt er egentlig og man får justerbart (coilovers) som kan matche komforten til orginal demperne. Hadde KW p s2 en, og den ble jo rimelig stivere enn orginalt, på det "mildeste" justeringen.

 

Er dette tilfelle kjøper jeg nok et justerbart, kjekt og få den litt opp på vinteren når man skal på Hytta..:o

 

Tenkte kjøpe passat etterhvert, med 19" , men den skal jo brukes som familiebil....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva disse felgene heter og hvilken dimmensjon de har på denne bilen?

 

kranze bazreia tror jeg det er...

 

Dimmensjonen tror jeg er 215/35/19 på 9,5" bred felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det noe Lorinser greier?

 

Nydelig bil, bortsett fra skilt plasseringen som var håpløst stygg.

 

Noen som vet modellbetegnelse på felgene?

 

EDIT: Så ikke svaret til Jon Christian før jeg skrev..... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bruke disse med bare senking med fjærer, eller "må" man ha justerbart senkesett? Spørsmålet mitt er egentlig og man får justerbart (coilovers) som kan matche komforten til orginal demperne. Hadde KW p s2 en, og den ble jo rimelig stivere enn orginalt, på det "mildeste" justeringen.

 

Er dette tilfelle kjøper jeg nok et justerbart, kjekt og få den litt opp på vinteren når man skal på Hytta..:o

 

Tenkte kjøpe passat etterhvert, med 19" , men den skal jo brukes som familiebil....: rolleyes

 

Det er klart best med justerbart, for ellers vil brede felger og glippe i skjermen sammen ikke se så bra ut. Har selv hatt 4 gewindere på div biler og min erfaring er at disse har bedre komfort enn "fasre" fjærer og dempere, f.eks 60mm.

 

Ellers er det å justere opp og ned om sommer og vinter en fin mulighet, selv om jeg har forbanna meg mang en gang om hvor kjipt dette er å gjøre når gjengene er fulle av grums og metoden med å få dratt skive rundt krever sin muskelinnsats noe utover det komfortable.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart best med justerbart, for ellers vil brede felger og glippe i skjermen sammen ikke se så bra ut. Har selv hatt 4 gewindere på div biler og min erfaring er at disse har bedre komfort enn "fasre" fjærer og dempere, f.eks 60mm.

 

Ellers er det å justere opp og ned om sommer og vinter en fin mulighet, selv om jeg har forbanna meg mang en gang om hvor kjipt dette er å gjøre når gjengene er fulle av grums og metoden med å få dratt skive rundt krever sin muskelinnsats noe utover det komfortable.

 

 

hehe, takker, jo det blir sikkert justerbart!! Men er det KW som er mest familievennlig , eller er det andre som er "bedre" alternativ her??

Ja har juster selv(prøvd) iallefall, fikk det så vidt til , da den helvetes justerins mutteren var av plast, og som du sier var det et tonn med møkk der: bh :, så ble til at jeg hadde den i samme posisjon vinter og sommer: bråk :

Ja det er nå piss når dyrt justerbart fort blir ekkelt justerbart: klø :....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kranze bazreia tror jeg det er...

 

Dimmensjonen tror jeg er 215/35/19 på 9,5" bred felg

 

Noen som forhandler disse i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.