#126 Skrevet November 24, 2008 Kjempepen bil du har der Terje! Less is more.. Syns Endre Gjøvikli sin her i klubben er kjempedigg, skal ikke mye til på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet November 24, 2008 kanskje ikke til inspirasjon for alle.. men jeg er hvertfall fornøyd med den W8-hekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 24, 2008 uten å være helt sikker. men, det er vel bare en vanlig 4motion hekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 24, 2008 uten å være helt sikker. men, det er vel bare en vanlig 4motion hekk? Er vel w8-hekk med ryggesensor tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 24, 2008 Ok, ser veldig snasent ut:) Me like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 24, 2008 Kjempepen bil du har der Terje! Less is more.. Takker for det Hyggelig uten å være helt sikker. men, det er vel bare en vanlig 4motion hekk? Orginalt stikker ikke pottene ut Er vel w8-hekk med ryggesensor tror jeg Stemmer... Hadde ikke lyst å begynne å kutte i plasten, så bestillte meg heller den orginale fra w8 Synes det ser bedre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 24, 2008 (endret) Så så folkens, ikke nødvendig å ta denne diskusjonen her:) Jeg "bygger" bil som jeg liker den, og ikke bryr jeg meg så mye hvis folk ikke liker det. Det er ingen grunn til å være frekk eller spydig, det er rett og slett unødvendig. Dette er en inspirasjonstråd, ikke en HAT tråd! SORRY Belle.. Var ikke helt det som var meningen med å legge ut bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 24, 2008 ka er ein passat w8?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 24, 2008 skyt meg om jeg tar feil her: W8 (4sylindere som sitter over hveranre. altså 4 på hver side) så er det leppa bak, baklyter (de har jeg. så de kan du se på bilen min) og frontlykter. (lyktene har en chromstripe nederst.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 24, 2008 (endret) er det noen andre som vet hva slags takvinge Terje har her? google er din venn. Lester selger en som ligner ganske så mye lester spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 24, 2008 kan jo fortsette denne tråden med et knippe bilder av den jeg har da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 24, 2008 et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet November 24, 2008 NNNNNNNNNNNNYDELIG roy athle! slik de skal se ut i mine øyne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet November 25, 2008 pen passat: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 26, 2008 Masse fine biler her altså! Lurer på om noen veit hvor jeg kan få tak i grøftelys/tåkelys i min passat 3b.. Snakker da om de i den grillen nederst på fronten, sett noen som har det, JEG VIL OGSÅ HA DET! Bygger om bilen min utv nå! bilder kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet November 26, 2008 møller da f.eks ellers så er det noen som også har kjøpt linse-tåkelys på biltema/torshov/bilextra/mekonomen og montert disse vet jeg. ellers så har du jo selvfølgelig ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet November 29, 2008 Denne er vel inspirasjon i seg selv: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Desember 3, 2008 Nemmen,. der var det et av den gode gamle blå passaten min å gitt:) med Kercherhjula:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Desember 4, 2008 Nemmen,. der var det et av den gode gamle blå passaten min å gitt:) med Kercherhjula:) Syns den var verdt å få med i denne tråden, var rå med kerscher felgene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Desember 4, 2008 Dæven... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Desember 4, 2008 dårlig lakkering av lister! men, likte felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Desember 5, 2008 Et par av min også da... kommer litt mods på`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Desember 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Desember 7, 2008 der ser man hvor mye "bare" senk kan gjøre. faen, jeg må få meg senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...