Hva skal jeg "cleane" før lakk av boran

Anbefalte innlegg

er vel bare ett problem med å fjerne dørhåndtak...er vel ikke godkjennbart...må ha minimum ett dårhåndtak med tanke på redning...

 

ahh, var det også ja. Bra du sa det nå og ikke etter lakk :o

hmm, blir i allefall jeg sparer begge foran da, evnt alle fire.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke ta bort alle 4 ville jeg ikke tatt bort ett eneste ett..blir u-symetrisk,bare seende rart ut...hva med å fjerne sideblinkers og legge ut dioder i spelhuset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på lakerte speil ihvertfall. Krom speilene roter til på en clean bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke ta bort alle 4 ville jeg ikke tatt bort ett eneste ett..blir u-symetrisk,bare seende rart ut...hva med å fjerne sideblinkers og legge ut dioder i spelhuset?

 

Sett på lakerte speil ihvertfall. Krom speilene roter til på en clean bil.

 

Jepp, blir nok alle fire håndtakene. Enten med håndtak fra A6, eller med igjensveiset over håndtaket som på bildene først i tråden.

 

Når det gjelder speilene, har jeg fått tak i speil med blinklys i som jeg tenkte å ha sort. Og da blir også blinklyset på skjermen fjernet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder speilene, har jeg fått tak i speil med blinklys i som jeg tenkte å ha sort. Og da blir også blinklyset på skjermen fjernet:)

 

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:glad:

Hehe, har gledet meg lenge til å fjerne dekslene. Men har ikke gjort det enda pga de er så godt limt, at jeg tar og bytter speil istede;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.