Meninger ang Krom?? Nice eller Pimp?!?!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte bare slenge ut et spørsmål på forumet for å høre hva folk mener om krom på våre biler.

i USA har det utviklet seg et skikkelig hat forhold til krom på Audi og en hver som prøver seg med f.eks et par kromfelger før virkelig kjenne det på pukkelen!

 

Hva mener våre landsmenn her i Norge om dette? Har selv et sett 18" RS4 krom felger på min sorte A4 avant b7 og synes det funker meget bra........Selv om jeg ikke er en Ghettohallik....:bs:

 

Mvh.

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krom kan være greit, bare det ikke blir for mye av det gode. Det blir jo høy bling-faktor, men det er jo personlig smak også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt med måte mener nå jeg. Er forsåvidt ikke alle farger jeg syntes kler krom, men tar seg bra ut på feks. sorte biler. Liker selv krom rails, speilkapper, lister og småplukk, men når det er snakk om krom på b- og c stolpen og hel grill i krom blir det alt for mye i mine øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også det kommer mye ann på hvilken bil, og hvilken farge. Mange biler som kler krom godt. Mens andre kler det ikke i heletatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del liker chrom, men så klart det er biler som ikke kler det, plus mange blander for mye sammen, carbon, lyse farger, syntes chrom er best med mørke farger, har selv en del chrom på bilen min, som du ser på avartar bilde mit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt med måte, har selv planer om å avkromme Jettaen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv en del chrom på bilen min, som du ser på avartar bilde mit...

 

Krom i motor-rommet er jo digg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kromfelger er bare sååååååå 2005...... :)

 

Er ikke så glad i krom jeg da, liker bedre en cleanere look med sorte lister og lavest mulig bling-faktor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har sin mening og smak. Er også enig i at alt med måte. Kan fort bikke over til PimpDaddyCain med for mye krom ja.

Har også sett en del på sorte A4 b7er som er helt blacked out og de er sykt rå, men også sett mange som kjører akkurat passe mengder med krom som ser himmelsk ut.

Så i bunn og grunn.....Alt med måte.

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klart kommer det an på hvorledes man har det på bilen, men for min del liker det jeg har slik man ser på bilde (ps blitt litt mer i motorrom siden bilde er tatt)

2004.jpg

bilde 060.jpg

IMAG0010.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

krom hører hjemme på gamle biler...de bilene som kom orginalt med det,nå mener jeg GAMLE biler,40- seint70 tallet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe "ok"

Vil si det slik at krom gir bilen en mer luksuriøs look(rett mengde krom) og black out gir bilen en mer Sportslig look.

Alt etter hva man er ute etter.

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig motorrom Runar btw. K04 eller K03 turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er drita lei av krom felger/speil/lister/griller/rails og alt mulig dill på nyere VAG biler, og spesielt på Audi. Få det vekk!!

 

Klubbens fineste A4:

 

IMG_0922-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes krom er fint i visse menger.

Slik som dette er ok:

VW-golf-1-cabrio-gti-BIuW.jpg

 

Dette er IKKE bra:p:

bmw_fullbodychrome.jpg

 

Er ikke så veldig begeistra for krom-felger heller.

Da kun på gamle biler.

mgb_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler jeg burde svare her ettersom jeg er vel den i klubben som er mest opphengt i chorme om dagen.

 

her er et bilde av min.

IMG_2151 (Medium).jpg

Bilder6 010 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes krom er fint i visse menger.

Slik som dette er ok:

VW-golf-1-cabrio-gti-BIuW.jpg

 

Jepp :)

 

nei, so lenge det ikkje er for mykje so passer korm på de fleste biler (helst mørke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig motorrom Runar btw. K04 eller K03 turbo?

 

 

Takk for det.... K04

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler jeg burde svare her ettersom jeg er vel den i klubben som er mest opphengt i chorme om dagen.

 

her er et bilde av min.

 

Dette er vel kanskje første bilen jeg har sett med helkrommet grill som faktisk har sett bra ut. Pen bil du har der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel kanskje første bilen jeg har sett med helkrommet grill som faktisk har sett bra ut. Pen bil du har der :)

 

Grill med krom på alle listene sitter jo originalt på Highline-modellen, da selvfølgelig med emblem i midten.

 

BBPassat-25-4m-motor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker krom. men likte det ikke før.. Hater store stygge kromfelger som det er alt for mye av! ikke noe fan av kromspeil heller. Men lister, pene felger osv. liker jeg :)

Men kommer ikke krom på audien min uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes chrome er fint der det passer inn jeg=) mange biler som kler chrome hjul ihvertfall, forhåpentligvis min;) er en på clublupo.co.uk som har chrome panser og b stolpe? å det ser meget böst ut;)

 

IMG_6074_copy_small.jpg

100_2936.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fremdeles usikker på sommerhjulene mine, men de blir iallefall på sommere 2008.

Ellers synes jeg det er fint med chromedetaljer på bilen, selv om min er sølv...

IMG_0102 (Small).JPG

 

IMG_0097 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler jeg burde svare her ettersom jeg er vel den i klubben som er mest opphengt i chorme om dagen.

 

her er et bilde av min.

 

Du mangler jo krøøøøømhjul da Arve ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en på clublupo.co.uk som har chrome panser og b stolpe? å det ser meget böst ut;)

 

Er vel strengt tatt polert aluminium dette, siden Lupo3L har alupanser ;)

 

For min del hører chrome hjemme på amcars..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.