Meninger ang Krom?? Nice eller Pimp?!?!

Anbefalte innlegg

Er vel strengt tatt polert aluminium dette, siden Lupo3L har alupanser ;)

 

For min del hører chrome hjemme på amcars..

 

det er nok ingen 3l;) men kan nok hende det er polert opp. men hadde det sett så blankt ut da?

 

er en vanelig lupo med 3l front og polo gti motor;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok ingen 3l;) men kan nok hende det er polert opp. men hadde det sett så blankt ut da?

 

er en vanelig lupo med 3l front og polo gti motor;)

 

3L front, dører, bakfanger og bakluke kan det se ut som.

 

Jada, sett flere som har polert opp alu og fått det så blankt. Innrømmer det så fresht ut på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3L front, dører, bakfanger og bakluke kan det se ut som.

 

Jada, sett flere som har polert opp alu og fått det så blankt. Innrømmer det så fresht ut på den.

 

jess;) kler også gul bil:P da denne var gul før:P

lupo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

krom kan lett overdrives, men som det er sagt flere ganger tidligere i tråden: alle har forskjellig smak.

personlig liker jeg moderat chrome hvis lakken passer til det. syns det passer til mørke farger men ikke til lyse.

beste er å få bilen slik du vil ha den, kommer sikkert til å få høre både at det er fint å stygt. stol på deg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes chrome er pent/eksklusivt,men blir det for mye blir det bare pimp/bling-bling. :) Jeg har aldri likt helchromede felger feks,det er litt for mye for min smak. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.