Oslo: Til minne om Eivind Haugen, en kjær familiefar og autofil person!

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne skrive litt om min far, han er medlem i klubben men han er ikke aktiv lenger nå som han har tapt kampen mot blodkreften han fikk.

Mange kjenner han ikke, han var nesten aldri på noen treff,

Men jeg føler det er riktig å fortelle for resten av lokallaget om hvor stor betydning han har hatt for min og min brors interresse og lidenskap for bil, motor og tekniske ting.

Eivind Haugen er en person med stor innsikt innenfor det tekniske både hva bil og båter gjelder.

det er ifra han min interresse for kjøretøy har utviklet seg,

Han elsket å holde på med bil, enten det var vasking eller skruing.

Den delen av bil som omhandlet styling og trimming var ikke så interresang for Eivind, han syntes biler skulle være som de er ifra fabrikken, men han likte å dra på billøp og utstillinger.

 

Eivind var aldri sen å be hvis man trengte hjelp med å fikse moped eller bil, han tok alltid imot utfordringene som noen ganger var både lette og vanskelige. jeg utdannet meg innen bil, og uten han sin bilinterresse så hadde jeg nok hatt ett annet yrke.

det er så mye mer jeg kan fortelle om denne personen, både som bilinterresert og som min far, men jeg er litt uten ord akkurat nå.

 

han ble bare 50år gammel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolere: gråter :

 

Mistet selv stefaren min for 5 år siden. Han tapte også kampen mot kreften og ble bare 57 år. Min mor mistet jeg for akkurat 3 år siden. Også hun tapte kampen mot kreften og ble bare 50 år : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mest alvorlige kondolanse til deg og dine... Dette er ufattelig for de fleste som ikke har mistet en foreldre..

 

: gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg!

 

Mistet selv min far nå i sommer pga kreft. Min far jobbet i mange år som bilmekaniker.

Det er her jeg fikk min bilinteresse i fra. Kunne vel de fleste bilmerkene i en alder av tre år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var utrolig trist å lese. Min dypeste medfølelse går til dere begge nå, Magnus og Henrik! 50 år er jo så altfor tidlig.

 

Dere får si i fra om jeg kan gjøre noe for dere. Dere har jo nummeret mitt begge to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff dette var trist å lese, dere har mine dypeste kondolanser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kreft er ikke artig, og kondolerer så mye fra meg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer, dette var veldig trist å høre om. Bare å ringe om det er noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer..

 

mistet selv min far i november pga kreft..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min varmeste medfølelse til deg og din familie, Magnus. Livet er dypt urettferdig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolanser herfra også. Har selv 2 tanter og ene hunden min som sloss mot kreften i disse dager. Dypeste medfølelser til deg og din bror og selvfølgelig resten av familien din:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer.

 

Storebror mistet kona si nå på lillejulaften, og det var kreft, hun ble 33år. Kreft er kjipe greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dypeste medfølelse og kondolanse fra meg og mine: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer herfra også , veldig trist å høre : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer herfra også.

Min mor tapte også etter en lang kamp mot kreft for 11 år siden, jeg var 15.

 

Kreft er en sak det må legges mye mer penger i forskning på.

Har veldig personlige grunner for å si det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye til dere Magnus og Henrik, har også følt kreften på kroppen med bestekamerat og x kjæreste som har hatt kreft. ikke noe jeg unner min verste fiende engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer så masse herfra også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye ! life must go on dessverre.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig trist og høre, selv om du fortalte det meg her om dagen. Det er alt for tidlig å gå bort når man er 50 år.

 

Kondolerer så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Mistet selv min far for 2 år siden. Fikk hissig lungekreft som han vant over og så svært lyst på livet, 3 måneder etter ville ikke hjertet være med lenger. Hjertestans på jobben. Så altfor tidlig dessverre, ble bare 53 år gammel.

 

Så nok en gang, kondolerer så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolanse fra meg og mine. Veldig trist at så skal skje i så ung alder! Forskningen er jeg med på å finansiere med loddsalg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager så mye magnus. føler med deg, har vert der jeg også.. kreft er skumle saker..uff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.