Oslo: Til minne om Eivind Haugen, en kjær familiefar og autofil person!

Anbefalte innlegg

Så utrolig trist å lese, mine dypeste kondolanser til både deg og henrik og selvfølgelig resten av familien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå så er man veldig ordknapp. Men vil bare takke for kondolanser også vil jeg oppfordre blodgivere til å melde seg som stamcelle givere. Da stamceller kan redde folk med blodkreft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine dypeste medfølelser, det va utrolig trist å høre men vet hvordan det føles. Har også mistet kjente og kjære for den styggdommen. : gråter :

 

Eneste jeg kan si, bare huske på alle de gode minnene og tidene dere delte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolere så mye, veldig triste ting det her. Man får bare være glad man ikke vet noe om framtida si for sånt rammer jo hvem som helst når som helst, skremmende: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har min dypeste medfølelse for tapet og den sorgen dere opplever nå. Det blir en tøff tid og savnet vil alltid være der, både på godt og vondt. Husk å ta vare på hverandre også i tiden fremover!

 

Mistet min mor (grunnet senkomplikasjoner etter operasjon pga kreft) da jeg var 16 år gammel og min bror 18. Mamma ble nesten 41 år gammel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så masse. Kreft suger. Min mor karret seg såvidt over 50 og det er ALT for tidlig. Dere har min dypeste medfølelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50år er alfor tidlig... Kondolerer så mye, dette var kjedelig og lese.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer så mye, ikke noe hyggelig dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer både til Magnus og Henrik og til resten av familien også selvfølgelig!! Utrolig trist å høre : gråter :

 

Min far kjemper også mot kreften for tiden, fikk fjernet ene lungen i fjor og er nå på cellegift for kreft i andre lungen :o Som Rolf sier er dette ikke noe man ønsker sin verste fiende engang! Dere har min dypeste medfølelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styggdommen selv : bråk : Vet hvordan det er! Alle mine besteforeldre har klart seg gjennom kreft'n, faktisk, men broder'n klarte seg ikke desverre.. Mange år siden men!!

 

 

Kondolere så altfor mye! Dette unner man ingen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer! Begge mine foreldre har akkurat fyllt 50, og jeg kan ikke tenke meg hvordan livet ville vært uten dem.

Jeg vil uten tvil melde meg som blodgiver!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Magnus og Henrik også selvføgelig resten av familien!:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir helt satt ut her jeg, utrolig mange her som har mistet sine foreldre alt for tidlig=( kondolerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye Magnus og Henrik,dette var utrolig trist å lese. : gråter : Dere har min dypeste medfølelse for tapet og den sorgen dere opplever nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg kondolere så mye! Kan ikke sette meg inn i situasjonen deres, da jeg "bare" har mistet besteforeldre for denne sykdommen.

 

Det virker jo som at veldig mange har tapt for denne sykdommen.. bestefaren til samboeren fikk høre av legen sin at de ikke lenger sier "hvis" ifb med kreft, men "når" da dette sannsynligvis er noe som kommer til å ramme de aller fleste før eller siden. Og det gjør meg drit redd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja denne sykdommen er skummel :(

En kollega fikk den i 96 og fikk den igjen ett annen sted i 06.... så man skal være glad for hver dag man får tror jeg :(

 

Alltid trist å høre om dødsfall i den alderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Henrik og Magnus...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Henrik og Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å høre, Kondolerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer begge to. Vet åssen det er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var trist. Kondolerer fra Drammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye Henrik og Magnus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.