Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Den S4en har jeg sett mange ganger.. Var vel på Hundvåg dere henta den tenker jeg..

Det var vel relativt fin pris på den og.. :)

Dere skulle jo ha spist på Lyngdal inn.. Fantastiske kjøttkaker der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den S4en har jeg sett mange ganger.. Var vel på Hundvåg dere henta den tenker jeg..

Stemmer det, var på Hundvåg vi henta den!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja prisen var ikke så værst nei.. Lyngdal Inn var stengt,men det er utafor der bildene av bilen er tatt..

Og kjøttkakene der er gode ja;)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det skjedd litt i fjøse og.. i dag malte vi gulvet...

Some pics..

Kris syntes det er gøy å sope....: rolleyes

Sistemalings2.jpg

Tone på alle 4... that's the way aha aha....: haha :: cool :

Sistemalings5.jpg

Sondre liker også å krabbe.. men det visste vi fra før...

Sistemalings8.jpg

litt sånn midt veis..

Sistemalings6.jpg

ferdig...

Sistemalings10.jpg

Sistemalings11.jpg: sove :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritbra gutter og jenter. Nå kan dere ikke vente lenger på å avholde ett lokallagsmøte der. Det er på høy tid at vi får innviet "hulen" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritbra gutter og jenter. Nå kan dere ikke vente lenger på å avholde ett lokallagsmøte der. Det er på høy tid at vi får innviet "hulen" ;)

Ja nå er'e bare å snekre boks over bukk hølet,og montere bukken.. (den må vel du kansje hente snart,sondre??)..

Flytter vel inn bil til uka.. gølvet skal herde osv..

Ja,vi må innvie hula! Med pissa (ja,pissa) fra khan!: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, syns jeg ser den grønne stasjonsvogna med typ44-felger på titt og ofte på gårdsplassen her..? Er det industrispionasje på gang?

Bra jobb dere har gjort med fjøset da, har fulgt med tråden en stund, og ser jo litt mindre fjøsent ut nå enn da dere starta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne C4n du ser er nok Sondre sin som flyr rundt å teroriserer nabolaget ditt med gravemaskin å traktor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JASSÅ JA! Så det er Sondre som står i veien for meg med den $@#¤& traktoren hver mårra når jeg forsover meg?? : smil :

Får rusle nedom å ta en kaffikopp en dag da serru Sondre:) Jeg befinner meg oftest inni en av 100'ene på parkeringa ved jernbanen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JASSÅ JA! Så det er Sondre som står i veien for meg med den $@#¤& traktoren hver mårra når jeg forsover meg?? : smil :

Får rusle nedom å ta en kaffikopp en dag da serru Sondre:) Jeg befinner meg oftest inni en av 100'ene på parkeringa ved jernbanen :P

: eek :Måkke finne på å gi han kaffe!! han fikk en kopp hos meg for ett halvt år siden,og jeg ække kvitt'n enda!!: haha :

Hehe,nei en kaffe kopp med Sondre kan anbefalles.. kansje han gidder å flytte det beistet av en traktor litt kjappere neste gang du forsover deg..(forsove seg er nemlig han mester på,så slikt forstår han..:P noe jeg er ganske glad for.. ingen ting er bedre enn å våkne til en litt hissig 5'er på 9000 rpm over krønet neden for huset 2min på halv 8 om mårran..:glad:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gullebra ut her, guys & girls : ja :

Er på høy tid å innvie fjøset - bare det skjer før onsdag 5. mars, da går jaggu sykemeldinga mi ut! :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gullebra ut her, guys & girls : ja :

Er på høy tid å innvie fjøset - bare det skjer før onsdag 5. mars, da går jaggu sykemeldinga mi ut! :rolleye:

Høh.. vi har både høy Og tid vi... :nana: eller nja,vil gjerne komme igang sjøl... har en einser GTi som snart skal i lakk boksen... Men innvielse skal det bli! og du er sef innvitert,og ta gjerne med Baron Barock: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en invitasjon ikke hadde kommet, så hadde jeg dukket opp uansett :P

: haha :Baron Barock :D Jaggu!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en invitasjon ikke hadde kommet, så hadde jeg dukket opp uansett :P

: haha :Baron Barock ;D Jaggu!

Regna med det,men det var best å si fra.. vil ikke ha en såra å vond broten Gry i en mørk leilighet ett sted i Drammen..:oYes.. it iz ze Baron Barock: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det skjedd litt i fjøse og.. i dag malte vi gulvet...

Some pics..

Kris syntes det er gøy å sope....: rolleyes

Sistemalings2.jpg

Tone på alle 4... that's the way aha aha....: haha :: cool :

Sistemalings5.jpg

Sondre liker også å krabbe.. men det visste vi fra før...

Sistemalings8.jpg

litt sånn midt veis..

Sistemalings6.jpg

ferdig...

Sistemalings10.jpg

Sistemalings11.jpg: sove :

Oi oi oi. vad snygt altså!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Ja vi bryr oss ikke om du har forsovet deg eller ikke vi:) bare stenger veien når det passer oss best: rock : : haha :

Blir nok roligere der nå fremover... jeg skal hvertfall ikke jobbe der, har mye annet å henge fingrene i vi...

får drøye litt med den kaffen, blir jo mye jobbing på uteannleget der til sommern/høsten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det en skikkelig møkkadag :bs: idag : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det en skikkelig møkkadag :bs: idag : smil :

Nja tror, vi drøyer det litt... har ikke fått tak i noen traktor som er liten nok... men er vell ikke så lenge til vi begynner, i løpet av uka kansje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten updeit om helgas road trip..

Jeg og Joakim på tur til Gjøvik og Lillehammer.

Bilde255.jpg

Også var Joakim så heldig å få låne bilen til Sondre, for han er den eneste med krok på bilen

Bilde259.jpg

Joakim gikk på en kjempe smell, stor toast med en skinke bit og tre skiver ost: haha : han brukte vel 5-6 timer på å eta opp denne. hørte jeg tørr: klø :

Bilde257.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom vi til Gjøvik, og der møtte vi Dan Inge og jeg fikk handla meg et sett med hjul: rock :

Bilde268.jpg

Kjørte videre opp til Lillehammer, Der fant vi omsider hula til Dan, men det var i overkant glatt så vi måtte huke tralla av bilen til sondre(han har jo ikke quattro: rolleyes), caravelle syncro fiksa biffen her.

Bilde263.jpg

Da fikk Joakim handla seg prosjek til den nette sum av 0kr: eek :

En original Golf 2 GTI turbo, en av Mikkelsen bilene, følgte faktisk med mer enn han fikk oppgitt, for girspak satt det jo også i bilen:p

Og han fikk æren av å ha første bil i fjøset

Sondre måtte jo prøvekjøre med Jon Olav under panseret: fis :

Bilde266.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neimen, her har vi bilder fra helgas roadtrip jo :)

Ang. den toast-tingen, jeg slutta å grine etter litt, for da kjøpte vi daimboller på statoil : smil :

Da blei jeg bli igjen : haha :

Blir btw lagt ut tråd om prosjektet mitt når jeg kommer igang. Må bare bli ferdige i fjøset først : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mykke bra ut Jokkum, var innom å smugtitta på søndag, og det var møe bedre en forventa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nejh, sjå der du! der var'n framme og greier! får nok denne i orden du :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mykke bra ut Jokkum, var innom å smugtitta på søndag, og det var møe bedre en forventa!

Ja, ser igrunn veldig bra ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nejh, sjå der du! der var'n framme og greier! får nok denne i orden du :)

Ja, satse på det vel : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.