Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Ja, det blei utrolig bra med lys i fjøset: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det endelig ble noe interessant motiv å ta bilde av i fjøset, da utforsker du tele funksjonen av zoomen på kamera. Kanskje du skal forsøke å gå litt nærmere og bruke litt mere lys, slik at vi andre (OK, meg) kan se hvordan damene ser ut...: smil :

 

For å glede deg,

DSC00552.jpg

så kommer et bilde jeg tok av DSC00028.jpg

når vi hadde vært hos DSC00455.jpg å hentet Golfen hennes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss. Buddha'n pønta seg? Julaften dette ble tatt eller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss. Buddha'n pønta seg? Julaften dette ble tatt eller :P

 

Pynta seg?? ser ingen gull trikot på det bilde???: klø : eller tenker du på at han er UTEN de fastmonterte solbrillende?

Tror faktisk det var på peppes i Horten,og husker vagt at det var eneller annen festelighet med lokallaget,men husker ikke hva slags festelighet med lokallaget..: flau : husker bare Sondre ble nekta på Pavilliongen etterpå..:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....men husker ikke hva slags festelighet med lokallaget..: flau : husker bare Sondre ble nekta på Pavilliongen etterpå..:nana:

 

Haha... ikke bare Sondre som var skeiv i skøytene den kvelden tydeligvis :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pynta seg?? ser ingen gull trikot på det bilde???: klø : eller tenker du på at han er UTEN de fastmonterte solbrillende?

Tror faktisk det var på peppes i Horten,og husker vagt at det var eneller annen festelighet med lokallaget,men husker ikke hva slags festelighet med lokallaget..: flau : husker bare Sondre ble nekta på Pavilliongen etterpå..:nana:

 

Hehe.. Det var vel faktisk Buddhas burshdag, om jeg ikke husker helt feil! Du og Sondre sang jo faktisk bursdagssangen for ham! (Har det på film.. :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pynta seg?? ser ingen gull trikot på det bilde???: klø : eller tenker du på at han er UTEN de fastmonterte solbrillende?

Tror faktisk det var på peppes i Horten,og husker vagt at det var eneller annen festelighet med lokallaget,men husker ikke hva slags festelighet med lokallaget..: flau : husker bare Sondre ble nekta på Pavilliongen etterpå..:nana:

 

PEPPES I HORTEN???? Hvafan? Du må da vite forskjell på pizza og dritt mann! Vi spiser ikke på Peppes i Horten, sånn er det bare! Dette var på Pizzanini i Horten, og riktig, Dag fikk god oppvartning, samt at små'n aka Sondre ikke fikk lov å svinge seg med 45+ på dansegulvet i glasshuset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... ikke bare Sondre som var skeiv i skøytene den kvelden tydeligvis :P

 

HAH! hadde jeg bare visst.....: klø :

 

Hehe.. Det var vel faktisk Buddhas burshdag, om jeg ikke husker helt feil! Du og Sondre sang jo faktisk bursdagssangen for ham! (Har det på film.. :D)

 

Ja stemmer det!! nå begynte det å demre.. vi sang,faktisk..: dum :: flau : ..film.... uff...*svettesvette*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PEPPES I HORTEN???? Hvafan? Du må da vite forskjell på pizza og dritt mann! Vi spiser ikke på Peppes i Horten, sånn er det bare! Dette var på Pizzanini i Horten, og riktig, Dag fikk god oppvartning, samt at små'n aka Sondre ikke fikk lov å svinge seg med 45+ på dansegulvet i glasshuset!

 

AUDA......Gikk på en smell der.. stemmer det var Pizzanini..: dum :

etter noen dager i Fjøse nå så er jeg ikke lenger sikker på dette med dritt å pizza.. bestillte fra Khan på Lørdag.. og den smakte ku bæsj,men den igjen de brød skivene jeg spiste seinere den kvelden smakte OGSÅ ku bæsj!

 

HAHA kjempe tap for Sondre! (og oss.. ):shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjør på om dagan kristoffer? Blitt Tøffel konge eller? Var du forresten innom her en dag syntes jeg hørte G-lader bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjør på om dagan kristoffer? Blitt Tøffel konge eller? Var du forresten innom her en dag syntes jeg hørte G-lader bil?

 

Tøffel konge ja, hehe... Sitter å venter på litt deler igjen nå, så jeg kommer vel innom igjen en dag. Var oppom værste forrige uke tror jeg det var, men jeg skulle bare legge fra meg et par felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffel konge ja, hehe... Sitter å venter på litt deler igjen nå, så jeg kommer vel innom igjen en dag. Var oppom værste forrige uke tror jeg det var, men jeg skulle bare legge fra meg et par felger.

 

hehe jaja, da hørte jeg riktig..

 

Du har handla nå da? Kjører du forresten på vinter dekk enda? eller har du på de svarte fra ford'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jaja, da hørte jeg riktig..

 

Du har handla nå da? Kjører du forresten på vinter dekk enda? eller har du på de svarte fra ford'en?

 

Speedometerkabel. Handla den likegodt på Ebay.

 

Er du gal mann, kjører vel ikke fordfelg på denna godbilen :P er feil boltsirkel også, så jeg holder meg til pigg gitt! Tenkte faktisk jeg skulle prøve å få lagt om idag, er jo langåpent på proff idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedometerkabel. Handla den likegodt på Ebay.

Er du gal mann, kjører vel ikke fordfelg på denna godbilen :P er feil boltsirkel også, så jeg holder meg til pigg gitt! Tenkte faktisk jeg skulle prøve å få lagt om idag, er jo langåpent på proff idag.

 

Hehe

Kansje på tide med sommer hjul snart hja er vell så å si sommeren nå:)

Det er bra:) Lakt dekka fra ford felgene over på "vinterfelgene" da eller?

kansje like greit med ny speedmtr kabel:confused:hehe

 

Går så det suser her om dagan, Fjøse har plutslig blitt et lakk verksted sånn midt i natta:) Jeg å jon grunna litt begge to nå på torsdagen, fytti blei noe annet å se på nå som hele bilsiden blei i en å samme frage å ikke reinbuefarget:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe

Kansje på tide med sommer hjul snart hja er vell så å si sommeren nå:)

Det er bra:) Lakt dekka fra ford felgene over på "vinterfelgene" da eller?

kansje like greit med ny speedmtr kabel:confused:hehe

 

Går så det suser her om dagan, Fjøse har plutslig blitt et lakk verksted sånn midt i natta:) Jeg å jon grunna litt begge to nå på torsdagen, fytti blei noe annet å se på nå som hele bilsiden blei i en å samme frage å ikke reinbuefarget:):)

 

Nei, jeg bruker opp sommerdekka fra ifjor første, så får vi se hva det blir etterhvert. La de bare over på vinterfelgene ja.

 

Skjønner jeg må oppom å kikke, skal opp til salbu en tur etterpå, stikker nesa bortom hvis jeg får tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven som dette lukta, gutter...

 

Picture012.jpg?t=1209248070

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.det der er vel ingenting... da skal du prøve min form for "gjørme bad med en munnfull",Gry!! DET lukter.... *raperapegulpegulpe* hehe..: haha :: grønn : bedre enn spa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dere en liten ølkjøler i fjosen?

 

Har et litet kjøleskap tilsalgs for 800.... måtte jo vært midt i blinken hos Dag(ros) og alle dykk andre stutan?

Send evt PM fra dritlukta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lakkering av Silkesvarten finner du

Denne gangen med maske....: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lakkering av Silkesvarten finner du
Denne gangen med maske....: eek :

 

Haha...Oooops....:o Så det var filmstjerne jeg skulle bli..:o jeg som altid har villet bli : rock :stjerne...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.det der er vel ingenting... da skal du prøve min form for "gjørme bad med en munnfull",Gry!! DET lukter.... *raperapegulpegulpe* hehe..: haha :: grønn : bedre enn spa..

 

Å Fyyyy faen. Jeg brekker meg bare når jeg tenker på den historia, Jon Olav. ÆSJ.

 

Du var regelrett en skikkelig DRITTUNGE da du var liten du, J-O :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å Fyyyy faen. Jeg brekker meg bare når jeg tenker på den historia, Jon Olav. ÆSJ.

 

Du var regelrett en skikkelig DRITTUNGE da du var liten du, J-O :P

 

HAHA: haha : ja,kan si det sånn,ja! er ikke mange som har vært like langt opp "shit creek" enn meg..eller skal vi si ned.. 100 meter clawl in shit.. blæh..kjenner smaken enda..: grønn :

 

Har iallefall begynnt å se meg for når jeg jager høner på bondegårder!!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det omtrent som med Obelix som datt i gryta da han var liten; bare det at du stinker ennå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det omtrent som med Obelix som datt i gryta da han var liten; bare det at du stinker ennå? :P

 

Haha! god sammenligning...: haha : jeg var jo 12-13 år da det skjedde.. men om ikke jeg stinker,så har jeg iallefall fått nok gjødsel av episoden,så jeg har blitt god å rund..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det her da? Noe nytt?

 

Takk for praten på lørdgakvelden folkens, var morro :):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.