#276 Skrevet Januar 27, 2008 Mer ble det vel egentlig ikke gjort på Onsdag.. så vi FF rett til I går.. Da var Tone å Sondre igang å rydde loftet over Fjøse for høy så vi kan få skjert hull i /taket/gulvet til bukken. The Tone titter ut av høy hølet.. Her her de jobba litt.. her var'e svære hauger med høy!! Så Tone å Sondre hoppa i høyet,får en si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Januar 27, 2008 Hva har skjedd... Jon er våken før kl 13.00 på en søndag: eek : Men det er vel bare for å få oppdatert tråden her regner jeg med... japp.. Hiver meg i seng med En gang jeg har fått ut bildene! hehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Januar 27, 2008 Plutselig bare spontan antente all det fine høyet vi skulle lage halm-madrasser av å selge å tjene store penger på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Januar 27, 2008 så begynnte Sondre å finne frem det grove utstyret.. DieselTore! Lemper Diesel Tore opp i traktor skuffen. Da ver det litt enklere å få Diesel Tore opp den gamle gode låve brua. (fra 1955) Her er vi "trygtt" oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Januar 27, 2008 Plutselig bare spontan antente all det fine høyet vi skulle lage halm-madrasser av å selge å tjene store penger på.. Å nei: eek :! Her forsvant jo et genialt forretningskonsept opp i røyk - og hva med atmatikarane i nærleika?. Slik spontanantennelse hadde aldri gått bra her i kommunen. Hysteriske naboer hadde ringt etter brannvesenet, og før du visste ordet av det var lokalavisene Amta, Østlandets blad og TV Follo på plass, for å få enda et punkt i mandagsspalten "vaktloggen":D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Januar 27, 2008 Tok bilde av omgivelsene våre.. Fjøse fra ut siden.. Tone og traktor i sol nedgang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Januar 27, 2008 Å nei: eek :! Her forsvant jo et genialt forretningskonsept opp i røyk - og hva med atmatikarane i nærleika?. Slik spontanantennelse hadde aldri gått bra her i kommunen. Hysteriske naboer hadde ringt etter brannvesenet, og før du visste ordet av det var lokalavisene Amta, Østlandets blad og TV Follo på plass, for å få enda et punkt i mandagsspalten "vaktloggen":D. Sann har vi det det normalt her og.. men vi har løst det enkelt: Han her er løs.. OG han skyter på ALT som kan tenkes at det kunne kansje muligens på en god dag rørt på seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Januar 27, 2008 Brått fikk Sondre en overdose Bananer... Opp å henge opp kjetting talje til å heise ned betongen vi skjerer ned fra taket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Januar 27, 2008 Mens de gjorde ugang på lofte,så monterete jeg fedig Frk Crawford.. og skiftet ut ett av glassene hennes.. Å trur'u ikka at når jeg AKKURAT hadde fått lirka det ene glasset FORSIKTIG ut så det ikke skulle gå istykker,så BANKA enellerannen bavian til noe betong som skulle vekk i hullet som begynte å komme i taket.. Den steinen som løsna klarte å rikosjere fra veggen inni hjørnet på glassruta jeg hadde pellt PENT ut å tok av 10cm av hjørnet,og så ta med seg rute nr 2 i portelementet jeg hadde tatt glasset ut av! Men her er iallefallerallera Hun oppe.. Her er det Sondre tur til å prøve hullet til Frk Crawford.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Januar 27, 2008 Med engang vi er inne på hull.... Jada,jeg veit jeg leker litt med livet.. men jeg stoler på Kris.. It GROWS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Januar 27, 2008 Sondre fortsetter å prøve hull... tror han liker det.. Thomas bare snur seg bort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Januar 27, 2008 Se her ja, hull i taket jo Hvordan gikk det, sim forventa eller? Mye jobb? Og skjer det noe der oppe idag? mulig jeg kan komme opp en tur om det skjer noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Januar 27, 2008 Fikk henta og hengt opp litt lys.. 5 korte,og 6 lange armaturer.. Kris som fixa det. bare hengt opp midlertidig,jah.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Januar 27, 2008 Se her ja, hull i taket jo Hvordan gikk det, sim forventa eller? Mye jobb? Og skjer det noe der oppe idag? mulig jeg kan komme opp en tur om det skjer noe! Jada,hull i taket.. nja.. det er noen skjøter i gulver som sliter litt.. men det ser ut som om vi tar ned taket på samme måten som alt annet...i små biter.. men vi slisser spor,da med Diesel Tore. og ja,vi begynner kl 13.00 PRESIS idag. sprekken i taket som kom etter at lofts bavianene slo i gulet/taket med slegge.. og det er bæsje vann inni.. lukta iallefall sånn når jeg fikk det i nakken.. Så vi må stemple opp taket.. litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Januar 27, 2008 Kugutane..(og jenta.. Kristine) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Januar 27, 2008 Sondre gjemmer seg.. han er litt redd,tror jeg.. pizza fest i bula til Sondre.. Er detta for ett suge rør,da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Januar 27, 2008 Sånn omtrent så det ut når vi ga oss igår.. har skjedd litt siden nytt år! (denne er ikke der nå da... men så sånn ut igår: smil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Januar 27, 2008 litt action shots.. eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Januar 27, 2008 wow det må jeg si, er jo en helt annen verden på new church jo mye skjedd siden jeg var der sist når kriss og mr.pedahl prøvde å pyrre der og ikke minst den siste uka mens jeg ha vært omringet av menn og damer med hvite og grønne frakker som liker å grave inne i kjeven på folk detta blir bra uten tvil moro å se at ting går så fort fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Januar 27, 2008 sykt! dette blir jo bare helt kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Januar 28, 2008 Kanon mja.. virker iallefall som om vi har skutt hull i taket med en.. Øyh Kris! tok ikke du bilder du kan legge ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Januar 28, 2008 Skal se hva jeg får rota fram imårra, nå er det brått natta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Januar 28, 2008 Skal se hva jeg får rota fram imårra, nå er det brått natta! imorra?? er det for slags innstilling'a?? nei.. skuffa nå.. sove kan du gjøre når du blir gammal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Januar 29, 2008 imorra?? er det for slags innstilling'a?? nei.. skuffa nå.. sove kan du gjøre når du blir gammal.. sånn som deg jon? *smile uskyldi..eller nei ikke smile auuuuauu..smile bredt inni meg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Januar 29, 2008 sånn som deg jon? *smile uskyldi..eller nei ikke smile auuuuauu..smile bredt inni meg* Bare mobb meg,du..jeg er gammal nok til å tåle det! Nå durer vi ner i Fjøse.. resten av taket skal ned! idag har vi besøk av Rånny Råtass.. han er trommis,og kan det med å slå.. (bassisten vår ligger jo på syke hus,ellers er vi hele bandet.. BENNY!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...