Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Det her blir dritbra!!! og for et tempo! Flink med kamera du Jon!! Fortsett sånn. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har gjort samme jobben i mitt fjøs , men heldigvis er mitt fjøs mye mindre, har plass til 3 einsere å da er det stappfullt hehe ca 50m2 . stå på detta blir bra!

 

Hvor mange biler er det plass til hos dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel grei plass og jobbe på 5-6 biler iallefall... Skulle vi stabla tett-i-tett får vi vel inn 9-12 biler avhengig av størrelse:p

 

Blir nok et lokallagstreff her når alt er oppe å går, men vi har jo fortsatt igjen å lage hull i taket til bukken og at vi har en del bajs som må ut...

 

Men bare det blir nok pizza og cola er det ikke lenge til: klø :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jo helt konge... Skulle gjort dette med låven her også.....men da tror jeg det hadde blitt litt mye aircondition og litt vaskehall følelse utfra standaren på den nå...hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her blir dritbra!!! og for et tempo! Flink med kamera du Jon!! Fortsett sånn. : smil :

 

Ja det gror seg til,Fredrik! Har faktisk tatt den første burnout'n inne idag med '71 corvetten min..... mens Kris & Co spiste pizza..: smil ::evil:

Takk fredrik,jeg prøver!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så har man vært å henta Frøken Crawford idag.. og fin kutta hølet der hun skal bo..

Det har også skjedd mya annet moro,som at Sondre har kjørt traktor,og reparert pizza kutter'n.: haha :

Sondre snekret også forskaling til Crawford hullet.. skal vel prøve å få støpt imorra,sånn ca.:)

 

Sondre kjører traktor:

hhttrr8.jpg

 

Sondre fixer pizza kutter: (alle SKIKKELIGE MANNE værste har selfølgelig motorisert pizza kutter?!?)

hhttrr9.jpg

 

Jeg har faktisk mårra tryne kl 14.00...:o Her rødder vi ut smulene etter at veggen dro.

hhttrr5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart det går unna, blir ikke ferdig om man ikke gjør jobben selv har vi finni ut : klø :

 

Ellers er planen for morgendagen som Jon har sagt å støpe kanter til porten, og få bort alle steintopper for å få støpt igjen gulvet. Begynner vel i 5 halv-6 tia, så om noen skulle få lyst er vi der (les: DAG)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går unna når Khan blander kraftfôr i pizza'n! Åsså den pizzakutter'n da, rart det blir hull i veggen??! : haha :

 

Blir vel påan igjen imårra ja, om ikke beinet må amputeres etter mitt lille uhell med stolen. Bekrefter bare en gang for alle at jeg ikke er bygd for atletiske aktiviteter! :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja,Kris men du DATT iallefall ikke på ISEN..: rolleyes

 

Mens vi venter på PHOTOBUCKET: dum :: bråk : så hadde vi igjen dame besøk i fjøset.. de kommer med kaffe å sjokolade til å putte i sukker tanna.. takk jenter!:tilber:

Dette pleier jeg vaneligvis betale for...:P

hhttrr57.jpg

konemor liker ikke å bli tatt bilde av... hmmm

hhttrr56.jpg

 

Kris hadde med seg den spsielle vennen sin og..( ja DENNE vennen kan faktisk alle se! ikke bare en han:nana:)

hhttrr53.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt gikk fint helt tIl Sondre bestemte seg for å demontere sofaen..: klø :

hhttrr54.jpg

 

2 gode naboer..:shf:

hhttrr55.jpg

 

Sondre skal ikke bekymre seg for ikke å skille seg ut,nei... Den andre søde pige er søstra til Sleggum BTW...

hhttrr51.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder av Miss Crawford..

hhttrr58.jpg

 

hhttrr7.jpg

 

hhttrr2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så har sondre gått igang å fin kappe vegg med pizzakutter.. and his little helper..: vinke :

hhttrr19.jpg

 

Var litt missunelig på Sondre som fikk stå på en vinglete stol å skjære.. så jeg prøver å dytte'n ned..

hhttrr31.jpg

 

Har man ikke høy nok stol,bruker man traktor... (gammelt ku-bruk jungel ord)

hhttrr36.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så måtte vi begge til pers i skuffen..

hhttrr43.jpg

 

hhttrr44.jpg

 

blir litt rar av å puste inn de rare gassene fra råttent treverk og eksos fra pizzakutter'n..: faint :

hhttrr47.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fikk vi fiiin besøk.. Kong Sverre kom på besøk.. (faren til Sondre,aka Sparebanken Far..)

hhttrr40.jpg

 

thomas i hullet til frøken Crawford..

hhttrr.jpg

 

.....og i tilfelle noen lurer på specsa på min 71' Corvetten jeg burner rundt i så legger jeg ut et bilde her..: rock :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

hhttrr48.jpg

71' Tempo Corvette! (ingen som trodde jeg kjørte amerikansk jonk,vel??:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, jeg trodde faktisk det Jon : haha :

 

Fadern at jeg bor i horten da, er jo full action på bondelandet joo :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter at Martin prøvde å sette fyr på Fjøse med lignende pizzakutter,brUKer vi litt vann inne i veggen.. mye god tørr ved å ta fyr i..

hhttrr12.jpg

 

men Sondre bare Smiler for han fant ingen brann!: haha :

hhttrr13.jpg

 

....Så leker sondre optimist..."Kris,ta bilde nå når jeg sparker ned denna veggen!!" jah... det gikk jo...... fint... for veggen!: haha :

hhttrr22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

thomas i hullet til frøken Crawford..

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, jeg trodde faktisk det Jon : haha :

 

Fadern at jeg bor i horten da, er jo full action på bondelandet joo :nana:

 

HAHA! kult! neida detta er peden jeg krutta rund på som 16 åring! altså snart 15 år sia.. like fin!: smil :

litt modda og... for de spesielt inntresserte..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traktor er ett allsidig lite verktøy..med 4 hjuls trekk på ALLE hjula! : haha :

Hørte jeg noen hoste HMS??

hhttrr37.jpg

 

hhttrr38.jpg

 

hhttrr39.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å ta bilde av Hullet til Frøken Crawford etter at vi var ferdigE med det i dag.. men jeg legger ut mere i morra når vi har forsøkt å tette det..(sorry Thomas..:o)

olj6tf18.jpg

 

 

 

og DAG.... prøv å ring?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæggern.. Dere blir jo ferdige med TheFjøøs FØR jeg rekker å komme innom og hjelpe til, jo!

Ååå så lei meg jeg blir nå! :P

 

Fliiiinke gutter! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæggern.. Dere blir jo ferdige med TheFjøøs FØR jeg rekker å komme innom og hjelpe til, jo!

Ååå så lei meg jeg blir nå! :P

 

Fliiiinke gutter! : ja :

 

Skal vel alltids få spart litt av :bs: -jobben til deg, siden du spør så pent! :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg litt :bs:- jobb jeg også.. Har virkelig lyst til å hjelpe til her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.