Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Så ble Sondre å kris trøtte,å måtte hjem å legge seg.. Så imorgen monterer vi porten ferdig.. vi mangla noen skruer til skinnene på si,så de må Sondre skaffe imorra.. så vi får nok den opp å ferdig i morra.

 

Kansje vi klarer å begynne på prosjekt cabriolet,og..: smil : Vi må nesten få ned taket før vi begynner å støpe gulvene..

Blir nok bra!! hver dag er en dag!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg driter i hva de andre sier, jeg! Jeg synes dere er flinke!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har antydet noe annet BE? : rolleyes

Du får ta en tur oppom, vi er der cirka hver dag nå, så det skal ikke være noe problem å finne oss. Nå har jeg jo tilogmed skilta vei! : haha :

 

 

portento17.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker,Kristian! Ja du må gjerne komme å hilse på!: vinke : har altid hatt lyst til å se bilen din live!

Blir nok garantert arangert treff når vi blirferdige ! er jo nesten treff tillstander allerede nå.. Moro at folk stikker innom å sjekker opp arbeidet vårt! blir nok litt grillings og sånn nermere sommer'n og..: smil :

 

oi her har dere jobba fort får en si : eek : glemte å svare gitt: dum :

hyggelig å høre :) bilen kommer på veien til Bug Run : vinke : må ha noen av lokalagstreffa hos dere når ting begynner å falle på plass for dere: popcorn gleder meg alt! stå på! ikke så mye igjen nå da :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg driter i hva de andre sier, jeg! Jeg synes dere er flinke!! : ja :

 

Takk!: smil : tror jeg...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi her har dere jobba fort får en si : eek : glemte å svare gitt: dum :

hyggelig å høre :) bilen kommer på veien til Bug Run : vinke : må ha noen av lokalagstreffa hos dere når ting begynner å falle på plass for dere: popcorn gleder meg alt! stå på! ikke så mye igjen nå da :glad:

 

Hehe,fort gjort! BR,ja.. trodde vel den er så godt som ferdig,jeg! du skulle vel modde no g60 hjulbue lister bak.. DET gleder jeg meg til å se!

Nei det begynner å dra seg til nå! når porten er inne ikveld,så er det bare 3 hoved punkt igjen på lista å gjøre.. ta ned taket (lage cab) og vaske å male tak,vegger å gulv.. å sef montere opp bukk,da..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,fort gjort! BR,ja.. trodde vel den er så godt som ferdig,jeg! du skulle vel modde no g60 hjulbue lister bak.. DET gleder jeg meg til å se!

Nei det begynner å dra seg til nå! når porten er inne ikveld,så er det bare 3 hoved punkt igjen på lista å gjøre.. ta ned taket (lage cab) og vaske å male tak,vegger å gulv.. å sef montere opp bukk,da..: smil :

 

er så godt som ferdig egentlig men er en del smådetaljer og ting jeg prøver å gjøre nå for å gjøre den strøken:o håper jeg åfr til det med G60 frambreddere bak ja :) ikke noe problem å få skilter nå men er bare det at jeg ikke fyller 18 før juni. men kan hende jeg får med bilen på noen lokallagstreff og slikt om jeg får noen til å kjøre:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er så godt som ferdig egentlig men er en del smådetaljer og ting jeg prøver å gjøre nå for å gjøre den strøken:o håper jeg åfr til det med G60 frambreddere bak ja :) ikke noe problem å få skilter nå men er bare det at jeg ikke fyller 18 før juni. men kan hende jeg får med bilen på noen lokallagstreff og slikt om jeg får noen til å kjøre:o

 

G60 breddere bak er ikke noe problem.... du må bare skjøte på kanalskjørtet litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. sist jeg sjekka heter jeg Martin : klø ::nana:

 

For de som ikke har fått det med seg så kan jeg herved bekrefte at alkohyler og glattisen ikke alltid er god match : flau :. På jobben har dem finni ut at jeg ikke var full nok da jeg gikk på tryne :full:

 

Kan også føye til at jeg mest sansynlig har fått satt kloa i en gammel alarmsentral som snart skal byttes ut hos en kunde! Gammel sak som tåler lynnedslag : smil :

 

Huff, får håpe jeg ikke surrer så mye ute på veien som jeg skrev der... :confused:

jeg beklager og jeg mente Martin, jeg bare skrev feil navn... :P

 

 

Så, sånn kan det gå.. Skaffe seg shvæære brodder å gå rundt med da : smil :

 

Hmm, er lite med ITV og alarm i firmaet mitt.... *savner*

Så.... hadde ikke vært mulig å få vært med å få fikla med deg på den da?

*ned i støvet og be..... jeg mener, ønske seg veldig... puh*

(Som referanse har jeg et 16 år gammelt hylesystem stående og gå hjemme FORTSATT. Funkerer fortsatt glimrende : rock : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta en liten pizza pause imorra på peppes kl 18.30..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta en liten pizza pause imorra på peppes kl 18.30..

 

De klarer seg vel ikke uten :P

 

Og jeg kommer mest sannsynlig innom Fjøset med donasjoner til Klara før Tønsberg-pizzaen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det begynner å dra seg til nå! når porten er inne ikveld,så er det bare 3 hoved punkt igjen på lista å gjøre.. ta ned taket (lage cab) og vaske å male tak,vegger å gulv.. å sef montere opp bukk,da..: smil :

 

Hva med å støpe gulvet da Jon, er litt kupert der nå vil jeg si...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare så kanonsvakt kult å få litt uppdeit, se litt bilder å lese kommentarer...hører faktisk litt stemmer: bråk : som da er dere!! inni huet...: eek : JAAA jeg er på sykehus : syk : å får masse rar veske opp der jeg hører dere:full:, men er allikevel så moro at jeg får skikkelig krampe her: faint :...altså jeg hører dere bare når jeg leser her ( ellers veit jeg ikke hva som ... ) Ellers hører jeg bare a Oberst'a : smil :

 

Stå bare på camerados : haha :: bh :

 

Trenger dere distansehjelp så caunt me in :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G60 breddere bak er ikke noe problem.... du må bare skjøte på kanalskjørtet litt.

 

okey høres greit ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å støpe gulvet da Jon, er litt kupert der nå vil jeg si...

: oops : Der gikk jeg på en smell..:jegerdum:

 

Det er bare så kanonsvakt kult å få litt uppdeit, se litt bilder å lese kommentarer...hører faktisk litt stemmer

som da er dere!! inni huet.. JAAA jeg er på sykehus å får masse rar veske opp der jeg hører dere

, men er allikevel så moro at jeg får skikkelig krampe her...altså jeg hører dere bare når jeg leser her ( ellers veit jeg ikke hva som ... ) Ellers hører jeg bare a Oberst'a

 

Stå bare på camerados

 

Trenger dere distansehjelp så caunt me in :o

 

Heisann! er du såpass oppegående at du kan skrive her! nå ble jeg glad! Godt du våkna fra koma igjen! du skremte meg/oss SKIKKELIG der! : faint :: eek :

Ikke bry deg om de stemmene,du.. tror det er noe som går.. hører masse tull jeg og..: smil :

 

Satt faktisk å prata om bilen din akkurat nå,faktisk! satt å sa det var på tide at jeg lufta'n.. har stått i 3 uker nå..: flau : skal lufte 16v Rocco'n imorra jeg..: rock :

Vi savner deg her ute i den kalde verden,kompis.. på tide du kommer deg ut så vi får RockaRocco'n litt!

 

Husk å ta en liten pizza pause imorra på peppes kl 18.30..

Pizza?: grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare så kanonsvakt kult å få litt uppdeit, se litt bilder å lese kommentarer...hører faktisk litt stemmer: bråk : som da er dere!! inni huet...: eek : JAAA jeg er på sykehus : syk : å får masse rar veske opp der jeg hører dere:full:, men er allikevel så moro at jeg får skikkelig krampe her: faint :...altså jeg hører dere bare når jeg leser her ( ellers veit jeg ikke hva som ... ) Ellers hører jeg bare a Oberst'a : smil :

 

Stå bare på camerados : haha :: bh :

 

Trenger dere distansehjelp så caunt me in :o

 

Neimen, Benny jo!! Hører du er bedre nå, det liker vi!! Blei også skremt av det, men du står på vettu: haha :

Kom deg opp fra sykesenga nå, så fåru kommet å sett litt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn.... Idag ryker taket!: rock : Sondre er å henter The Tone og The diesel dyr til å kutte i tak med...

Stay TUNED!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

konge!! detta blir morro å se bildeserie av : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

konge!! detta blir morro å se bildeserie av : smil :

 

Det kommer det kommer.. er bare oppom å skifter jeg.. Sondre og The Tone er igang å hopper i høyet.. blir kjempe bål ikveld..: smil : Og thomas er å henter rekvisita i Tønsberg.. Heh,vi hørte 16v'n hans varve 10 000 runder når han passerte Fjøset på E-18... (E-18 ligger vel 1 km eller 2 på andre sia av jordene..) deilig lyd,Thom: rock :as!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, typisk at jeg må jobbe når sånne morsomme ting skjer ass: bh :

Menmen, er jo noen som må holde Bastø Fosen igang, er det ikke?? : haha :

Ser du de nye infoskjermene på Bastø 2, så tenk på at det er jeg som har lagt opp alle kablene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn.. da er dagen over å masse er gjort.. porten er oppe,og det er ett kjempe høl i taket... så kalt halvcæbb..:)

Vi har også fått rødda litt.. : faint :

 

Driver å laster opp bilder nå så får se om jeg rekker legge ut noen før jeg sovner..:o: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sovna i går jeg!! var litt sliten,vil jeg si..

Her kommer det noen noen bilder fra onsdag,og lørdag...

Vi har fått årna oss fjøscomputer,da.. og som det meste annet her så er det state of the art.: smil : Og jokkum var kjapt ute til å undersøke..: rolleyes

 

gjfgy.jpg

 

gjfgy84.jpg

Og så ett LITE problem med "laptop'n": haha :

gjfgy85.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers på Onsdagen så fikk vi begynt å montere Frk Crawford..måtte kappe skinnene litt til...

 

gjfgy11.jpg

 

Sondre skrå skjærer veggen ved porten så det blir plass til vaier feste nede på porten..

+at det blir litt penere med en fin skrå kant.

gjfgy6.jpg

Sondre skrur...: klø :

gjfgy8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd... Jon er våken før kl 13.00 på en søndag: eek : Men det er vel bare for å få oppdatert tråden her regner jeg med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.