Anbefalte innlegg

Italienere vet å leke seg også (1stk mkIV 1 stk mkV):http://www.youtube.com/watch?v=xVl8nonf-p8&feature=related

 

Folk kan si hva dem vil om femmer lyd, og jeg skjønner de godt. Men VR6 og da spesielt med overlading er like rått i mine ører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite klipp til Jimmie, fra samme bil som ovenfor:

 

Rake rør, hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohaha! Får lyst at bruke masse mer peng på bilen min når ja ser denne. Favoritbilen min no!

(Ligger fler klipp i förste post med denne bilen til er som ikkje har sett den)

 

http://www.youtube.com/watch?v=lgp9hakRuys

 

Frode: Kult klipp, men den hunden må blitt skikkeli forbanna når en evo kjörer ifra han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

 

Hvis du fikser sånn lyd på bilen din, kommer jeg til å følge etter deg overalt hvor du kjører!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du fikser sånn lyd på bilen din, kommer jeg til å følge etter deg overalt hvor du kjører!:tilber:

 

He he, det er faktisk orginal-eksos du hører der ;)

...ja bortsett fra downpipe da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi oi : eek :

 

Favoritt Golfen min ju. RÅTT!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Litt leking på vinterføre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JBS R32 TS650 Turbo kit Video

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JBS R32 TS650 Turbo kit Video

 

 

Sikle: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kule er at flere firmaer tilbyr TUV og full godkjenning på disse oppsettene. I Danmark går det flere R32 med over 500 hk godkjent. Samme krav som Norge. Co utslipp osv.... Er nå god venn av meg er VRT bygger i Danmark. Han bygger for tiden mk2 R36-T. Kjørt forresten smidd mk3 VR6 med GT42RS på 2.5 bar i over 2 år:) Han sier at HGP kittene koster skjorta, men de går hinsides bra og de holder enda bedre. Asså bilene går feilfritt.

HGP drar ned dreimomentet i enkelte oppsett pga at driverket kommer til å stå igjen på start streken etterhvert hvis de ikke gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kule er at flere firmaer tilbyr TUV og full godkjenning på disse oppsettene. I Danmark går det flere R32 med over 500 hk godkjent. Samme krav som Norge. Co utslipp osv.... Er nå god venn av meg er VRT bygger i Danmark. Han bygger for tiden mk2 R36-T. Kjørt forresten smidd mk3 VR6 med GT42RS på 2.5 bar i over 2 år:) Han sier at HGP kittene koster skjorta, men de går hinsides bra og de holder enda bedre. Asså bilene går feilfritt.

HGP drar ned dreimomentet i enkelte oppsett pga at driverket kommer til å stå igjen på start streken etterhvert hvis de ikke gjør det.

 

Er det samme jeg har lest meg til også! Holbarheten på HGP/HPA sine kit er uten sammeligning. Skal du bruke bilen til daglig, og er avhengig av at den starter å går, så er jeg av den oppfatning at HGP er det eneste valget. Riktignok koster jo dette snart 3 ganger så mye som andre sine tilsvarende kit, men så ligger det maange timer med utvikling og "know how" i disse satsene også da :)

Er vel ikke direkte billig å TUV-godkjenne disse satsene heller.

 

Forøvrig så har Kinetic nettop lansert 2 singelturbokit til R32; 320hk og 460hk. Dette er svært rimelige kit, dog uten programmvare:)

 

Meen.. her skal vi ha filmer, ikke prat :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JBS R32 TS650 Turbo kit Video

 

 

 

 

I can answer any questions about the JBS TS650 as i designed and mapped it .

 

The 574 BHP was at 1.1 bar up top !! i did not dare rev it much harder as it was still on a run-in period. LOL

 

It now runs a healthy 1.5 bar with a 1.7 spike.

The setup is capable and has run a 2bar spike and 1.8 up top.

 

Hope you liked it.

VW R32 JBS-R32-TS550-MK1.jpg

VW R32 DSCF0665.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meen.. her skal vi ha filmer, ikke prat :o

 

 

Noen bilder bare? :):)

VW R32 R32-Turbo-Alec.jpg

VW R32 DSCF0558.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.