#151 Skrevet September 20, 2011 Før folk seie noko meir sjå alle filmene;) og LES dei få ordna som står der! F... Meg merkelig du og;) Har ein tilgang til rett verktøy så er ikkje det så tungvindt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet September 20, 2011 Vil se film og videoklipp i denne tråden, eller kommentarer og diskusjoner som er gjenomtenkt før dem postes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet September 20, 2011 Kan vi ikke da ta med denne der han viser flap av/på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 20, 2011 Biturbo GT35r på ca 0.7bar... Hmm.Singel turbo GT35R på 0.7 bar vedder jeg på han mente ? Er jo en grei måte å overlade R32 på det, da man slipper å røre motoren. Og det høres ikke ut som noe orginal eksos Langt ifra. hehe. Garrett GT3582RBiTurbo AGA 89mm S3 intercooler left, right RS4 Cups RS4 LMM Sachs 850Nm Clutch Tial External Wastegate Voting at 1.4 bar http://www.r32oc.com/photos-videos/36496-my-golf-r32-turbo-1-1bar.html Now back to the studio: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet September 22, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ixsA7IhliyE&feature=related Kunne godt droppa dei ledd grøftelysa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet September 22, 2011 Hva er galt med de? Det er uansett kjørelys. Skulle han droppet alle de andre oppdateringene som ratt og startknapp også da? Nei, fet bil. Min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet September 22, 2011 Sendte eigar av filmen ei melding om div. men fant vertfall ut at han kjører Biturbo GT35r og ca 0.7bar I got some info from him now:) The exhaust from the AGA is BiTurbo HGP! Diameter 2x70 to 1x90 and two exhaust valves! What is so loud is that external wastegate! About 500hp Garrett GT3583R High Flow, 850NM Sachs Racing Clutch, vote to 1.4 bar and I'm now at 1.0 bar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet September 22, 2011 Hva er galt med de? Det er uansett kjørelys. Skulle han droppet alle de andre oppdateringene som ratt og startknapp også da? Nei, fet bil. Min mening. Ikkje kjørelys, grøftelys;) må du ikkje hisse deg sånn opp:p Såg ikkje så alt for gale ut igrunn men meina det er oem som hører til der;) Dei andre oppd. var jo berre tøft:) Det var ein grunn til at eg la den ut her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet September 22, 2011 (endret) Har ein tilgang til rett verktøy så er ikkje det så tungvindt:) Okay: haha : Frank, det er KJØRELYS, ikke grøftelys.....Grøftelys er tåkelys som har en effekt. De ledstripene er kun som kjørelys og har ingen lyseffekt i mørket. Rattet var jo teit, for det er jo Audi ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet September 24, 2011 Ikke en R32, men 3,2 i det minste. Råeste lyden jeg har hørt på lenge: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet September 30, 2011 Unitedmotorsports launch control oppsett med orginal ECU til 2.8 24V VR6 og mk4-mk5 R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Oktober 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet November 21, 2011 Gleder meg til vinteren!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 6, 2012 Orginal bunndel og differ 619hk/495nm http://www.dragtimes.com/Volkswagen-Golf-R32-Timeslip-20621.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 7, 2012 Mods: UM Stage 1+ flexfuel kit (runs done on E85) magnaflow HFC's welded into USP test pipe VF stage 2 supercharger 0.4 bar boost peak Techtonics cams Everything else is orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mai 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mai 4, 2012 Fant en feil på filen.. @ 3:15.. Audi blant alle R32 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mai 4, 2012 Fant en feil på filen.. @ 3:15.. Audi blant alle R32 ? VR6 sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mai 6, 2012 United Motorsport: Customer car that Matt at UM UK tuned. Car specs: Mk4 R32 C30 Rotrex blower. (UM Rotrex kit uses C38 Blower) UM 550cc FI software UM Dirty Launch Control / No Lift Shift Does your R32 launch this hard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet August 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet September 17, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tY5aGYBAqro&feature=share Sjekk launchen fra 1:45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet September 17, 2012 På tide å kjøpe mitt gamle oppsett no Finni;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet November 3, 2012 Gammelt, men fortsatt relevant. Selvom HGP koster veldig mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...