Vestfold: Da ble det ny bil på meg!(bilder)

Anbefalte innlegg

Hey, grattis forresten! Kongebil, uten tvil... Savner A4en når jeg ser dette, for disse er helt klart noe av de bedre og mer morsomme bilene å få tak i. Blir spennende å se utviklingen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger den nederste delen på front fangeren jeg også. Kjedelig den som " går inn under " som du skriver.

 

Det går ann å tilpasse den nedre delen til den fangeren du har, men er visst en del knot. Bare følg med rundt omkring, spesielt på ebay der finner du ofte gode tilbud. Selv om de fangerne ikke vokser på trær der heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, grattis forresten! Kongebil, uten tvil... Savner A4en når jeg ser dette, for disse er helt klart noe av de bedre og mer morsomme bilene å få tak i. Blir spennende å se utviklingen!

 

Takker Andreas!

Joda har hatt lyst på slik bil lenge nå og endelig står den i gården: smil :

Skal ikke gjøre så mye med den tror jeg, men du har sikkert noen triks opp i ermet du hehe

 

Vet du forresten om det er mulig å få canadisk lysinstilling på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går ann å tilpasse den nedre delen til den fangeren du har, men er visst en del knot. Bare følg med rundt omkring, spesielt på ebay der finner du ofte gode tilbud. Selv om de fangerne ikke vokser på trær der heller.

 

 

S4 front du har kjøpt eller?? Nylund sa det gikk å bare bytte den nederste delen.. hmm : klø :

 

men trenger ny grill også, da den som står på er skadet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha vanlig fanger(den som går innover) er det bare å bytte til en lik. Skal du ha S-Line frontfanger(som jeg har kjøpt) anbefaler jeg deg å bytte hele fangeren, men det går å tilpasse nedre del til den du har nå, men er litt jobb. Her er en link til den jobben http://www.audizine.com/forum/showthread.php?s=&threadid=87970&highlight=devo

Skal du ha ny grill anbefaler jeg S4 grill oppe og nede. Er ikke så ille pris på møller tror jeg, men er stadig vekk til salgs på ebay. Denne får du med krom kant og sort kant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nedre del av fangeren bak bestillt. Blir med enkel eksos ut på hver side. Trenger bare noen endestusser nå så er vi snart i gang.

 

Har også plukket ut felger og dekk, men det forblir en hemmlighet hva det er. Kommer ikke på før sent ut på vårparten en gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nedre del av fangeren bak bestillt. Blir med enkel eksos ut på hver side. Trenger bare noen endestusser nå så er vi snart i gang.

 

Har også plukket ut felger og dekk, men det forblir en hemmlighet hva det er. Kommer ikke på før sent ut på vårparten en gang ;)

 

Hadde du ikke 2 rør bak??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to rør bak ja, men de synes ikke i dag. Er diesel så da går de ned bak fangeren, men det blir det snart en forandring på hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to rør bak ja, men de synes ikke i dag. Er diesel så da går de ned bak fangeren, men det blir det snart en forandring på hehe

 

Flott flott :)

 

Faen ass.. den jævla Air Bag lampa lyser i bilen min.. : klø :

 

Har du sånn feil diagnose greier? Andreas svarer ikke på meldingene mine.. :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke det gitt...kjøpte noe til det gamle systemet, men vet ikke hvor det er en gang.

Andreas er visst ikke like lett å få tak i bestandig hehe

 

Men det er jo bare å fyke innom Møller da. Tror ikke de skal ha noe for å lese ut diagnose på det. Eller et hvilket som helst annet oppegående verksted som har slikt utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kom hjem fra Arendal i dag lå det hentelapp fra posten gitt. Kjøpte fangeren av en på ebay fra Polen. Han sendte fangeren forrige fredag og jeg hadde fått hentelapp på onsdag. Det må jeg si er den raskeste leveringen jeg har hatt noensinne.

 

Blir å hente i morgen og da kommer det bilde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey.. Hva er koden på sånn bil vi har ?? Sånn B et eller annet ?

 

finner ikke det her inne..

 

 

A4 2003 Avant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i dag var jeg og henta fangeren, samme farge faktisk og ikke så ille med riper som det ser ut på bildene, men skal lakkes alikevel.

 

IMG_0672.jpg

 

IMG_0673.jpg

 

Må bare få tilpasset den nedre grillen nå før lakking så blir det bra. Syntes det så litt plundrete ut jeg. Den grillen virka "litt" for stor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nice når du får på denne fangeren og ny bakleppe med synlig eksos! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp,,,skal ikke bli sp gale det : rolleyes

Bakre delen henter jeg til uka sammen med ny girkule : rock :

 

Vet ikke når jeg får på alt dette, men blir nok ikke før uti mai en gang : faint :

 

_MG_0675copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... så lenge til? Er det ikke bare å få det på a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke hjemme for tiden og skal snart på jobb i Angola igjen og kommer da ikke hjem før i mai. Hadde det ikke vært for det hadde det nok vært på ganske snart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i dag var jeg og henta fangeren, samme farge faktisk og ikke så ille med riper som det ser ut på bildene, men skal lakkes alikevel.

 

IMG_0672.jpg

 

IMG_0673.jpg

 

Må bare få tilpasset den nedre grillen nå før lakking så blir det bra. Syntes det så litt plundrete ut jeg. Den grillen virka "litt" for stor.

 

:bs:.. sånn vil jeg også ha på min.. : gråter :

 

Send meg link hvis du finner noe slikt igjen a :) finner ikke noe nå jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så ofte jeg ser de der "ute", men skal selvfølgelig si ifra om det dukker opp en igjen ;)

Er jo titt og ofte innom bayen og kikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg:) Lurer litt på om det er samme farge som jeg har??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg:) Lurer litt på om det er samme farge som jeg har??;)

 

Ja det kan nesten se slik ut. Den er litt mørkere enn "vanlig" sølv. Mener den heter Azursølv. Husker ikke lakkoden i hodet.

 

Utrolig fin bil du har også. Liker denne fargen veldig godt.

Jeg ser også at jeg må sette den takspoileren på innkjøpslista mi. Ønsker å få komplett S-Line eksteriør også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet ny girspak type DTM :tilber:

Og nedre del av fangeren bak( med 2 utløp) som bare må lakkeres.

 

Så nå sitter jeg med en del deler som skal på bilen i løpet av våren.

Venter bare på aluringer til interiøret fra Tyskland nå så er vi godt igang :P

 

Bilder kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet ny girspak type DTM :tilber:

Og nedre del av fangeren bak( med 2 utløp) som bare må lakkeres.

 

Så nå sitter jeg med en del deler som skal på bilen i løpet av våren.

Venter bare på aluringer til interiøret fra Tyskland nå så er vi godt igang :P

 

Bilder kommer senere.

 

Noe nummer og bilde av denne spaken din robert ?

 

Hva kostet fangeren deg forresten? Send PM med info om du vil :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.....delenummer ja....joda har det i bilen et sted. Skal slenge ut det sammen med bilde senere.

Frontfangeren betalte jeg 2000,- ferdig på døra fra Tyskland. Må lakkeres da.

Nedre del bak kom vel på ca 2000,- på Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.