Vestfold: Da ble det ny bil på meg!(bilder)

Anbefalte innlegg

Har ikke fått tatt bilder av girkulen enda, men tok et bilde av bilen i dag. Solnedgang på Vindholmen i Arendal.

Greit å ha litt før og etter bilder. Fint at ikke alt synes på bilder. Bilen er skikkelig møkkete her : eek :

 

IMG_0714copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite bilde till...vært en snartur innom PS : rolleyes

 

Untitled-1-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av nedre del bakfanger med utsparringer til dobbel eksos samt girkula fra A4 DTM.

Delenr på DTM girkule er: 8E0 863 278 DH VDU

 

Untitled-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan nesten se slik ut. Den er litt mørkere enn "vanlig" sølv. Mener den heter Azursølv. Husker ikke lakkoden i hodet.

 

Utrolig fin bil du har også. Liker denne fargen veldig godt.

Jeg ser også at jeg må sette den takspoileren på innkjøpslista mi. Ønsker å få komplett S-Line eksteriør også.

 

Da har vi ikke samme farge alikevel da...min er avussølv, mer blåaktig;)

 

Ser du har fått kjøpt bakfangeren...det driver jeg og styrer med også...bare få ut fingern og få litt lønn først:p

Kjøpt den på møller eller??? Hvor mye kostet den??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg kjøpte den på møller...tror den kostet rundt 2000,- Har ikke kvitteringen her så jeg husker ikke helt.

Kan sikkert finne den på ebay også, men gadd ikke vente lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet den på ebay, men har heller ikke visst helt hva jeg skal søke etter:o

 

Regner med at jeg kjøper den i tyskland. Er nede og importerer litt biler innimellom, så da blir det vel til at jeg kjøper med derfra...

 

Blir enda tøffere bil når du får på eksteriør pakka ja...og med spoileren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan en gjør det med den takspoileren. Min er liksom integrert i bakluka, men den til S-Line er en løs som skrues fast i følge familiealbumet. Får kikke litt nærmere på det når det skal bestilles.

 

Det greieste er nok å kjøpe den når du er i Tyskland ja. Er nok en mye hyggeligere pris der ja ;)

 

Må få tilpasset S4 grillen i fangeren også...er visst ikke noe heksekunst, men synes den hadde litt dårlig passform ja. Skal se om jeg finner noen i omerådet som har gjort det før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått alle priser på delene...nedre del av bakfangeren koster 173euro ink mva...så tror nok jeg kjøper der ja!

 

Fikk hjelp med den s4 grillen jeg...hadde ikke dremmel, og siden Inge Opland hadde gjort det endel ganger så spurte jeg han...var ikke noe vanskelig egentlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg skal få det til. Blir ikke første gang en dremmel blir brukt som tryllestav hehe

Skal se om ikke jeg får på alle modsa i mai en gang. Rekker nok ikke før det, men skal bli bra da.

Ser bare på bilen din hvor mye det utgjør ;)

 

Du har ikke noe nærbilde av bakrutespoileren din? Skulle likt å sett hvordan den var festet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke nærbilde...men det kan fikses imorra...kan ta bilde fra alle vinkler jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Det hadde vært knall!!!

Er litt vanskelig å se utifra ETKA...trenger ikke stresse med det, men om du har tid er det flott.

Takker og bukker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt bilder, men ikke så lett å se hvordan den er festet. Den sitter hvertfall utenpå bakluka ser det ut som, men jeg ser ikke hvor den er festet!

Skal jeg sende de dårlige bildene på pm eller??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare å sende dem det. Alt er bedre enn ingenting ;)

Takker og bukker!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får ut fingeren og får tid til å få lakkert delene og montert dem i sommer...de ligger jo bare å støver ned : bh :

 

Blir noen sommer bilder her som jeg kaller FØR bilder og når alt er montert vil det bli ETTER bilder : smil :

 

IMG_1229.jpg

 

IMG_1230.jpg

 

IMG_1256.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.