Alu.plate under motoren på passat 3b

Anbefalte innlegg

aluplata er bedre så den plastplata er vel ikke noe å diskutere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ingen tvil om det.

Gruppe kjøp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har knekt til plate selv til min av 5mm tykk alu. Går under hele motor og girkasse.

Kan trygt si at bunnpanna har blitt redda en god del ganger i løpet av diverse sommere med fin senk.. :)

 

Burde ikke være vanskelig og lage en mal på det på en bil og få et plateverksted til å knekke profilen som skal til? Vet ikke om det er noe plateverksted der du bor, men det burde iallefall være muligheter for å få det en del billigere selv om alu-plata sikkert ikke er billig der heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på det å lage selv lenge nå så det er vel på tide å få det gjort :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer med disse plattene? Gruppe kjøp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skiftet plate på min Passat nå nettopp la dem inn en alu(?)-plate som forsterkning i den plastplaten. Dette etter forslag fra kundebehandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gruppekjøp, gruppekjøp!!! Sparer sikkert en haug i frakt, pluss at man kan spørre de om de kan sette ned verdien i papirene, så blir det ikke så dyrt, kanskje de gir rabatt hvis vi kjøper mange :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt med på et gruppekjøp på denne platen. Ødla hele den plastplaten nå i vinter... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg henger meg på heller :) Hvis det er et gruppekjøp går det også ann og spørre om prosenter : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med viss det er samme på A6 4b... noen som vet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på et gruppekjøp!!!! plast holder ikke lenge..

 

A4 B5 '97 mod jeg har..

 

-abonnenerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sende en mail bort til de og høre hvilke modeller den passer til, og hvor mye vi kan få de for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt en forespørsel, til et annet firma enn det som står listet her, jeg så de hadde til a4, a6 har jeg spurt om, og passat 3b og 3bg, golf, vento, corrado, polo, a3 har dem pluss noen til. Har spurt om vi kan få en peeeen rabatt hvis vi kjøper mange, og han skrev at han skulle jobbe med dette i morgen. Da håper jeg at jeg får en liste over hvilke biler de har til av vw og audi. Kommer tilbake med mer når jeg får svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, ser ut til å bli noen, 5 passater, en a4 og en a6 foreløpig, tipper de gnir seg i hendene der borte, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg og :) til passat 3b

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert. Har ikke fått svar av dem enda, men skriver med en gang jeg hører no :) Frakt sparer vi nok en god del på, men vi må betale toll i tillegg. Jeg skal regne det ut når jeg har fått med alle som vil ha. Regner med at jeg må flytte over til gruppekjøp eller noe etterhvert. Sier i fra her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Roy Vidar, ser fram til dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger også ny plate...Passat 3B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye er det for ei plate til a4 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg blir med jeg også om prisen ikke blir så gale.

Men er det noen som vet om usa bilene er lik under som de vi har? Når jeg ser på det bilde av platen til golfen min, så kjenner jeg meg ikke igjen for å si det sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til a4 koster den i utgangspunktet 249 USD dvs 1571 NOK etter dagens kurs. Men som sagt, er det mulig vi kan få pressa ned prisen for platene. Men frakt og toll kommer i tillegg, muligns norsk moms å, men det er jeg usikker på, mener at alt over 200 NOK skal det betales norsk moms på. Jeg venter fortsatt på en komplett liste og priser.

 

Og når det gjelder Golf V så venter jeg på svar om alt de har som passer til vw og audi, Ser de har til Jetta V, men det er kanskje ikke samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke toll på bildeler, kun moms på 25%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da er det jo greit, har handla en del motorsykkeldeler på ebay, og da har jeg fått forenklet tollbehandling på et par hundrelapper på noen ting, men det er jo ikke all verden uansett :) Ser at jeg skrev feil over, skal være at norsk moms og frakt kommer i tillegg og muligens toll, sånn skulle det være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatering Roy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.