Stavanger: Hva driver vi med?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har vært en sånn tråd som dette før, men ser det er en del å florerer rundt på forum. Tenkte det kanskje kunne vært en ide å finne ut hva de forskjellige slik at vi bedre kan hjelpe hverandre med alt mellom himmel og jord.

 

Jeg jobber selv som salgsleder ved ELIXIA Treningsenter på Tennisland. Så hvis noen trenger å komme i form eller har noen spørsmål så er det bare å fyre løs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber fulltid hos teknikmagasinet på arkaden dagtid, og som dørvakt på munken i helgene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sales Engineer på Independent Oil Tools.

Vi har dritbra priser og sortiment på Drillpipe, Drillcollars, og annet kjekt Boreutstyr...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brønntekniker i Baker Hughes, Baker Atlas

 

Tilbyr ingen goder til klubbmedlemmer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verkstedteknikker på subsea avdelingen til Vetco Gray i dusavik. Heller ikke mye å tilby medlemmene her heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rørlegger i Rør Service a/s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senior Mekaniker hos Scan Tech. Vi driver med Løfteutstyr, Høytrykksvaskere, Steamere, Vakuumpumper og annet mekanisk.

 

Kan ikke tilby mye fra jobb sammenheng, men er Bilmekaniker av utdanning og tidligere yrke så ska eg kunne tilby noe må det være arbeidsånd, godt humør og Jævlig mye Bilprat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Salgsleder på lyd&bilde hos Expert stormarked forus.

 

Kan tilby gode priser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå avdelingsingeniør i Baker Oil Tools avdeling Wellbore Construction og leverer åpenhulls kompletteringer.

Begynner 1.april som prosjekt ingeniør i PI Intervention og skal jobbe med utviklingsprosjekter innenfor intervensjonarbeid (plugger, straddles osv. samt noe kompletteringsutstyr). Gleder meg til det.

 

Ingen klubbrabatter desverre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som prosjektinnkjøper i Teamtrade AS. Bygger offshore moduler som Air Control Skid, Shut Off Skid, Værhus, Scale Inhibitor paneler osv, osv. Dårlig med klubbrabatter: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber som assisterende borer i Seadrill og sitter for tiden på kontoret i forbindelse med driftsberedelser for West Phoenix her i Dusavig. Reiser ned til Sør-Korea igjen i løpet av mars. Har jobbet i Smedvig/Seadrill nå i 8 år

 

er ikke så mye rabatter å hale hos oss heller....vi har fremdeles et par rigger uten kontrakt, så hvis noen trenger det kan det sikkert ordnes til 500-600k$ pr døgn : haha :

 

Sales Engineer på Independent Oil Tools.

Vi har dritbra priser og sortiment på Drillpipe, Drillcollars, og annet kjekt Boreutstyr...: rolleyes

 

hehe...dritbra og priser passer ikke sammen når det gjelder boreutstyr i disse dager : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...dritbra og priser passer ikke sammen når det gjelder boreutstyr i disse dager : rolleyes

 

Joda Morten. Dritbra for de som leier ut og selger, god butikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger på Expert Stormarked Forus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Morten. Dritbra for de som leier ut og selger, god butikk ;)

 

ja, det er helt sant :D

 

jeg har selv hatt noe kontakt med IOT, når jeg jobbet som operasjonsingeniør...dem hadde inspeksjonen og vedlikehold av all tubular...men vi gikk over til Incon : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvstendig næringsdrivende Kai'en & Kos på kveldstid AS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er helt sant :D

 

jeg har selv hatt noe kontakt med IOT, når jeg jobbet som operasjonsingeniør...dem hadde inspeksjonen og vedlikehold av all tubular...men vi gikk over til Incon : haha :

 

Det var jo ikke hyggelig:o

Men utrolig nok eksisterer bedriften enda...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lærling som mekaniker i Norsk Helikopter.

Kanskje jeg har sett deg i løpet av en av de gangene jeg har vært innom Elixia på Tennisland da Kjell?

Ordna med ett års støttemedlemskap jeg. Enda ett av mine store øyeblikk...(Det er vel verdt hvis man bruker det ca. en gang i mnd?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk helikopter ja... Hehe.. Ring meg en dag så fikser jeg en personlig trener avtale? FREE OF CHARGE. Kunne det vært noe for å få deg igang til å trene mer en 1 gang i året?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig hyggelig av deg å tilby : rock : men selv om kroppen kunne ha hatt behov for mer trening så får jeg ikke dårlig samvittighet om jeg ikke er der hver uke(bare litt : haha :).

 

Norsk helikopter ja... Hehe.. Ring meg en dag så fikser jeg en personlig trener avtale? FREE OF CHARGE. Kunne det vært noe for å få deg igang til å trene mer en 1 gang i året?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber offshore...Nermere bestemt i KCA Deutag Drilling Oseberg c

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber offshore...Nermere bestemt i KCA Deutag Drilling Oseberg c

 

Ruffneck?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruffneck?

 

på fast hette dæ såftnekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aveldingsleder for tele på Expert stormarked forus!

 

Kan også tilby gode priser der ute! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte i ny jobb i dag. Har godt fra å være offshore utleie hore i OTS A/S til å være komponent mekaniker på hydraulikk verkstedet på Heli One.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.