Stavanger: Hva driver vi med?

Anbefalte innlegg

Ja, kan vertfall anbefala for min del sjøl om organiseringå å sånt ikkje akkoratt har våre e på topp, men de e visst i gang me å legge om någe organiserings greie. Bryr meg vel egentlig midt på ryggen koss ting bler styrt på kontorå, så lenge eg får dele å arbeid når eg ska så e eg fornøyde ;)

 

Nye hallen eg henge i ja. Går får det mesta på Snorre B, men og endel tordis/vigdis, e Det Vetle Dalan du jobbe onna?

 

Tja, eg vettje ennå kem så bler bossen min. Snakte med ein så hette Bjørn Petter Dyrseth når eg va der ude. Han virka jaffal trivelige:)

 

Gjerna me snakkes på jobb då,m sko visst ha en del å gjør med workshop såvel som engineering og de.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, eg vettje ennå kem så bler bossen min. Snakte med ein så hette Bjørn Petter Dyrseth når eg va der ude. Han virka jaffal trivelige:)

 

Gjerna me snakkes på jobb då,m sko visst ha en del å gjør med workshop såvel som engineering og de.....

 

Ja, me snakkes nok ganske sikkert i nær framtid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e plade bankar på kvål.. emm... opprettar på skadesenteret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e plade bankar på kvål.. emm... opprettar på skadesenteret..

 

Det må nok utnyttas godt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kje på kæddien håbe eg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Varehussjef på Lefdal Forus. Kjekk og utfordrende jobb i konkurranse utsatt bransje. Har gått gradene fra deltid da jeg var student, via avd. leder til jobben jeg har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Varehussjef på Lefdal Forus. Kjekk og utfordrende jobb i konkurranse utsatt bransje. Har gått gradene fra deltid da jeg var student, via avd. leder til jobben jeg har nå.

 

Konkurrent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber på Coop Mega Ålgård, for tiden selger jeg lotto og hestespill, samt forsyner Svein med røyk

 

Ikje tull engang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Varehussjef på Lefdal Forus. Kjekk og utfordrende jobb i konkurranse utsatt bransje. Har gått gradene fra deltid da jeg var student, via avd. leder til jobben jeg har nå.

 

 

Har faktisk kjøpt ALLE kvitevarene mine å ALT annet elektrisk eg har i huset inkl 12-15 mobilar på Lefdal.

 

Har dokke ikje nogen goe avtala te trofaste kunda,som forresten e kanonfornøyd med servicen på Lefdal! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får hive meg på her jeg også.. Som sagt tidlgere så er det mye Olje og mekaninsk her.

 

Så skiller seg sikkert litt ut med det jeg driver med.

 

Jobber som IT-konsulent i Lan-X AS, men er fast utleid til Dolphin AS i Tananger :)

Stortrives med det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny jobb!

 

Begynner i ringnes i morgen. Skal reise rundt i butikker og fylle på og bestille varer

 

Så nå Svein, nå må du kjøba røygen din av nogen andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offshore Wireline operator i Baker Atlas.

I tillegg til å drive S.S Tuning http://www.sstuning.no

Her er der rabatter å hente for medlemmer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny jobb!

 

Begynner i ringnes i morgen. Skal reise rundt i butikker og fylle på og bestille varer

 

Så nå Svein, nå må du kjøba røygen din av nogen andre.

 

Ska stå i det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biloppretter i 11 år,nå som mekanikker på tunge kjøretøy og annleggmaskiner hos Risa.

Privat:litt pulverlakkering og glassblåsing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Fydlå har skyldå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Fydlå har skyldå..

 

Du rakk isje retta det før eg såg det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg d eg åg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekaniker hos Aker Well Service på forus.

Reparerer og tar service på wireline utstyr.

En og annen tur i sjøen blir det, men mest land jobbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.