Stavanger: Gode priser fra Megahjul, Forus

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette gjelder dekk og felg, samt tilbehør innen dette emnet.

 

Vil bare informere om at det kommer en oppglødd herremann og vil informere litt om priser og tilbud til lokale medlemmer i VACN Rogaland, førstkommende treff som er 02.03.08, på Kvadrat, McDonalds.

 

Han kunne love konkuransedyktige priser, samt godt utvalg av produkter og tjenester.

 

Mer info vil komme på forumet når jeg vet mer om dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo hiva meg på litt eg og....

Har vert litt rundt i distriktet og skjekket priser på sommer sko te bilen,å det eg kom frem te e: INGEN av di eg har snakt med kan så når MEGAHJUL opp te knenå eingong!

MEN kluet e det at eg har ordna noge heilt spesielt te VACN medlemmar...... Nermere info blir gitt på lokalagstreffet....

Så ALLE så lure litt på å skaffa seg dekk eller felga MÅ stilla opp!!!! Dette e seriøse greie å eg trur ingen andre forhandlara kan matcha dette.... Så møt opp!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stiller jeg iallefall opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme på Søndag, men eg vetsje om eg klare te kl 19.00. Komme heim fra firmatur 18.45, men eg SKA HA nye dekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje bare tilbudene derras på Nexen, Hercules og andre dekk i den duren, og spør du om kvalitetsdekk, så har dei det ikkje på lager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme på søndag... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje bare tilbudene derras på Nexen, Hercules og andre dekk i den duren, og spør du om kvalitetsdekk, så har dei det ikkje på lager?

 

Det samme har jeg opplevd ett par ganger eg har vært innom eller ringt til dem.

Så etter det har eg bare gitt F i dem og gått andre plasser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm... Akkurat dette problemet har eg ikje hatt ennå,men ein ting så e sikkert e at di hadde ein heilt aen serviceinnstilling enn di andre eg snakte med!!!

Å bare så det e sagt så har eg handla endel på dekk1 (tidl Johs Lunde) å Charlie mm e koselige di,men prisane å måden eg blei tatt imot på hos Megahjul har eg ikje opplevd før..... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje bare tilbudene derras på Nexen, Hercules og andre dekk i den duren, og spør du om kvalitetsdekk, så har dei det ikkje på lager?

 

De selge jo dekk som: Michelin, Continental, Bridgestone, Yokohama, Nankan, Pirelli, åHankook og då.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper ikke hvis de bare i teorien har disse merkene, men aldri har de på lager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska se om eg kan låna gamlingen sin 2 dage gamle passat ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer innom en tur, bli jo første lokallag treffet jeg er på selv om bodde her i 2 år hmmmm. Synd jeg har alt kjøpt meg nye felger å hjul for sommern. Og ikke mobb meg for fri eksosen grom kjærra mi har da;) det skal fikses

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke klarer å stikke innom en tur. Trenger nye felger og dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel komme meg ut jeg også. :)

 

Er det 19.00 det "begynner"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det ikke 19 tiden... Ramler som regel inn en del flere folk etterhver..

 

Jeg tenkte meg ut i den tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på kvadrat er dette da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rett utfor McDonalds

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va nere å snakte med gutta på Megahjul idag. Ingenting iveien for å ta en klubbkveld der nere med utstilling av felger litt pizza å kaffi sko di og stilla med!Eg e i kontakt med di ukentlig å så fort di nye felgene er ankommet så lage eg ein post her inne med logging av interesse dato o.s.v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Did you say pizza? IM IN!!! hehe... Trenger nye felger så kan jo gjøre et varp me pizza og felger i samme slengen.. hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var gode greier : rock :

 

Faktisk sinnsyke bra priser de har på nettsidene også : eek : et par 1000 lapper for originale 15" dekk til kjerra.. ikke gæærnt :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det er flotte greier at noen faktisk klarer å hale i havn en god avtale med bedrifter i området. Absolutt.

Men jeg vil kun komme med en liten kommentar til Ciservice/Megahjul;

Jeg hadde en heller kjedelig sak med dem høsten/vinteren 07. I 2005 handlet jeg komplette hjul hos dem. Felgene, som hadde polert kant, fikk stygge merker i kanten og jeg kjørte en reklamasjons-sak på dem. Jeg fikk uttalelser fra andre felgforhandlere, NAF-sentrets sjef og dokumenterte det hele med photos og skriftliggjøring av saksgangen. Først gikk jeg i butikk og henvendte meg over skranke. Dette fant jeg fort ut var håpløst. Fikk derfor hjelp av advokat gjennom NAF. Megahjul overså to brev fra advokat og saken ble sendt til forbrukerrådet. Etter 6mnd med irritasjoner og krangling kom det en mail fra megahjul sentralt; jeg kunne ta med mail og få utlevert 4 nye felger.

 

Saken endte godt, men ikke uten kamp. Mitt råd til dere er; legg heller litt mer penger i hjula og få skikkelig kvalitet. OM du likevel velger Megahjul; styr unna felger med polert kant!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det er flotte greier at noen faktisk klarer å hale i havn en god avtale med bedrifter i området. Absolutt.

Men jeg vil kun komme med en liten kommentar til Ciservice/Megahjul;

Jeg hadde en heller kjedelig sak med dem høsten/vinteren 07. I 2005 handlet jeg komplette hjul hos dem. Felgene, som hadde polert kant, fikk stygge merker i kanten og jeg kjørte en reklamasjons-sak på dem. Jeg fikk uttalelser fra andre felgforhandlere, NAF-sentrets sjef og dokumenterte det hele med photos og skriftliggjøring av saksgangen. Først gikk jeg i butikk og henvendte meg over skranke. Dette fant jeg fort ut var håpløst. Fikk derfor hjelp av advokat gjennom NAF. Megahjul overså to brev fra advokat og saken ble sendt til forbrukerrådet. Etter 6mnd med irritasjoner og krangling kom det en mail fra megahjul sentralt; jeg kunne ta med mail og få utlevert 4 nye felger.

 

Saken endte godt, men ikke uten kamp. Mitt råd til dere er; legg heller litt mer penger i hjula og få skikkelig kvalitet. OM du likevel velger Megahjul; styr unna felger med polert kant!!

 

Kjip opplevelse du har hatt her. Håper ikke dette skjer med noen andre. Tro det vil være mye "tryggere" for oss å kjøpe felger og dekk gjennom dem nå ettersom vi er organiserte og de vil nok strekke seg en del lenger. Dette unnskylder alikevell ikke hva de gjorde ettersom jeg syntes det var råttent gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige opplevelser kommer alltid til å ramme noen, uansett om det er dekk, felg, bil, båt, hus, eller kjærring for den del. Uansett klarer man ikke å få en problemfri verden selv om man kjøper til fullpris kontra tilbud, enkelte produkter og leverandører bør man holde seg unna, men jevnt over blir man lurt samma f**n, og da er det best å bli lurt billigt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....best å bli lurt billigt.

 

Haha!!! Så sant så sant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med øyvind her. Uansett hvor man handler så vil noen ha uheldige situasjoner. Noen ganger er det selgers feil, og i mange tilfeller så er det kunden som har feil... Jeg skal hvertfall ned og se hva de kan by på. Har handlet dekk nylig hos dekkonline.com til søskenbarnet mitt, og har bare positivt og si om de. gode priser, rask levering. De greide til og med å levere to av dekkene feil, og da kom de og hentet de som var feil, og leverte nye til meg.

 

Så greier de å matche priser her, så kommer nok jeg til å kjøpe nye dekk til min bil her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.