Stavanger: Gode priser fra Megahjul, Forus

Anbefalte innlegg

...... Noen ganger er det selgers feil, og i mange tilfeller så er det kunden som har feil...

 

hmmm.... noen ganger selger og i mange tilfeller kunden:shf:?? Du er kanskje selger selv? ;) Jaja, jeg er nå av den oppfatning at kunden ALLTID har rett: haha : Jeg hadde hvertfall rett ;)

 

Men jeg skal si meg enige i at prisene deres er meget gode og dekkene jeg kjøpte den gang har fungert HELT topp (det var bare felgene som var ræva)til tross for at det ikke er av det "rette" merket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunden har ikke alltid rett. Tror kanskje de har det, men i mange tilfeller så har de ikke det. Selv om kanskje butikken gir etter for å beholde kunden, da det kanskje er viktigst. Sko bare vist hvor mange caser jeg har hvor kunden ikke har krav på noe, men hvor vi bøyer oss for å få fornøyde kunder. Vi kunne sagt nei mange ganger, men hadde ikke fått like mange fornøyde kunder... (er selger på expert, og driver med service nesten daglig)

 

Nå vet jeg ikke hva som var casen hos deg, og du har nok rett i saken din, men veldig ofte så har ikke kunden rett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille opp :) trenge nogen nye felga t 2 biler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott dette gutter..Drømmen min er at vi stiller ca 15-20stk en dag kjapt etter påske koser oss med litt dekkprat,pizza demo av den der nye balanseringsmaskinen MASSE TILBUD osv osv Da kan vi ta opp alt vi er missfornøyd med. Snakte forresten med di om dette problemet at di reklamerer for Dunlop,Nokian,Pirelli osv. fikk da beskjed om at di største dekka 18-19-20" ikke var så greie å ha på lager da oss som kjøper disse helst vil ha "fete" felger med ok dekk til billigst mulig pris.... Dette gjelder ihvertfall meg må jeg jo bare innrømme.... : oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få en "teaser" på prisnivået de vil legge seg på ved et slikt arr. ?? Tenker bare på at de kjører "5o% rab" på alle varer til alle kunder.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ville gjerne informere om at vi hadde mulighet til å få tilsendt mnd blad\info samt noe sesongbetont infoskriv pr post og e-post.

For å få dette måtte vi samle sammen postadresser og sende inn til de. Jeg bruker IKKE adresseliste fra klubben, men ber de som er interesert i ekstratilbud og info fra Megahjul om å sende meg navn, adresse og evt e-post, så skal jeg oversende dette til ansvarlige hos de. Send pr pm, eller på e-post til stavanger.vacn@gmail.com

 

Jeg sender inn liste, etter frist til fredag 14.mars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få en "teaser" på prisnivået de vil legge seg på ved et slikt arr. ?? Tenker bare på at de kjører "5o% rab" på alle varer til alle kunder.... ;)

 

 

Ja Stian. Me snakke 60-65% på enkelte varer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virker jo bra..

Hva ligger Megahjul på i pris på f.eks 19" RS6-felger med dekk, for å kunne sammenligne litt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trenge sårt nogen nye sommar dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virker jo bra..

Hva ligger Megahjul på i pris på f.eks 19" RS6-felger med dekk, for å kunne sammenligne litt?

 

 

Vet ikje ka prisen e,men ta ein tlf,sei du e fre VACN å spør di!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trenge sårt nogen nye sommar dekk.

 

Då ska du bare stilla opp rett itte påske så fixe me det...komme nermere tebage med dato å klokkeslett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var å snakket med de idag jeg ang noe omlegging og nye dekk.. Vi ville ikke få noe rabatt på de tilbuda de allerede hadde.. De snakket noe om at mange av kampanjene de kjørte var billigere enn de kunne gi oss. Ble ikke superinponert over prisene deres. Fikk pris på 215/45 17 billigdekk til 4700 kr med omlegging. Da kjøper jeg heller billighjul på dekkonline.com til 2400 og får noen til å sette de på..Greit nok at de mente dekka var bedre men, de klarer sikkert billigere enn det men hadde ikke på lager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm... ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var å snakket med de idag jeg ang noe omlegging og nye dekk.. Vi ville ikke få noe rabatt på de tilbuda de allerede hadde.. De snakket noe om at mange av kampanjene de kjørte var billigere enn de kunne gi oss. Ble ikke superinponert over prisene deres. Fikk pris på 215/45 17 billigdekk til 4700 kr med omlegging. Da kjøper jeg heller billighjul på dekkonline.com til 2400 og får noen til å sette de på..Greit nok at de mente dekka var bedre men, de klarer sikkert billigere enn det men hadde ikke på lager.

 

Hmmmm..... passer det med et halvveis ; "Hva var det jeg sa!" nå eller? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servicen var det absolutt ingenting å si på. De var utrolig imøtekommende og serviceinnstillt. Fikk pris på omlegging av dekk på felger. Det ville komme på 500 kr sa de, men visst vi prutet kunne vi få det for 370 :) litt rar måte å drive butikk på men. Jeg sa og at det var mange i klubben som sikkert kom innom for å høre om priser på dekk og felg. På en annen side er det rart det står at det er 50% avslag på utsiden av butikken.. 50% Avslag iforhold til hva? Når andre butikker kjører 50% avslag er det jo 50% av den prisen de allerede har. Da jeg fikk tilbudsutskriften var det ingen felt merket med 50% rabatt (evt 60 eller 65% som klubben skulle få) Jeg skjønner jo jeg og at en ikke kan tjene noe på å selge alt med 50% avslag hele tiden, men da må de ikke gå ut med slike kampanjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi ikke binder oss opp i noe annet enn å frivillig motta tilbud fra Megahjul (privat og/eller e-post), og vi velger selv om vi skal ta imot tilbudet, så ser jeg ingen problemer med dette.

 

Det er opp til hver enkelt å benytte seg at tilbudet vi får, det er ingen kjøpetvang, og ingen blir sure om noen ikke handler der.

Kjempefint om det er billigere plasser å handle, for da er det konkuranse i markedet..og det er sunt sies det.

 

Fint at det belyses fra alle mulige retninger, men at Megahjul på noen måte skal fikse nye dekk og felg til bilene våre for "en hundrings", den forventningen håper jeg ingen hadde.

 

Synes det er fint at vi blir tatt imot med god service jeg..det er det pokker ikke alle plassene jeg har vært som har gidda gjort før iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med deg Øyvind.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg for min del sette servicen ganske høgt jaffal. Å så e det viktig at eg får SE felgene før eg kjøpe...ikje bare et bilde på størrelse med ei fyrsstikkeske på nettet!

 

Ser jo og for meg at når me troppe opp en 10-15 mann på ein gang så blir det god stemning å litt ekstra pruting. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pruting var de ikke fremmed for iallefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss ligge det ann med dette her? Blir det någe møte med de? Trenge nye dekk på sommerfelgene, og har hørt meg litt rundt. Men kunne jo vert kjekt å hørt med disse og i klubbsammenheng. Kanskje det blir billigere! Vil har på andre felger!!! (selv om akkuratt nå så snør det ute! ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då ska du bare stilla opp rett itte påske så fixe me det...komme nermere tebage med dato å klokkeslett....

 

 

finah. då sga eg møda opp!! må jo få meg klister åg i samme slengen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Va å snakte med di rett før påske...då va conteineren med 2008 felgene litt forsinket.Ska ringa di imårå å purra.

 

Så snart felgene er på plass tar me en medl kveld der nere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at en kan ta turen når det passer meg for å få gode priser på nye joggesko til Passat'n? Virket som de har veldig gode priser på dekk.

 

F.eks; 225/45R17 94Y DEKK TOYO PROXES T1R 94Y 280AAA 636MM Listepris: 1988.00 Tilbud: 895.00

 

Litt OT; Oppdaget en "liten" glipp på siden der.

" T31455 17" med dekk DURUN Sport One i dim. 225/45*18 og felg Spider 5-110/5-120 ET34 til BMW 7090,-"

 

Bra tilbud det der! 17" felger med 18" dekk? He he he. Men eg tog an!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe rabatt her å henta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.